Ezik Biriyken Winner Olma Hikayem!

ezik biriyken winner olma hikayem

1. bölüm eziklik seviyesi : %100

3 ay boyunca bilgisayar başından kalkmadan yaz ayını bitirmiştim ve oynadığım oyunda yüksek derecelere gelmeyi sonunda başarmıştım. Okulun ilk günü sıra olduk hem liseye başlamış olmanın verdiği heyecan hemde farklı okulun getirdiği utanma hissi iliklerime kadar işlemişti. Okul sırasında en arkaya geçtim. Okulun müdürü olduğunu söyleyen kişi sınıfları söylüyordu. Yanımdaki çocuk ise benimle tanışmaya çalışıyor hiç sıkılmadan sorular sormaya devam ediyordu.


Çocuk - Adın ne ?
Ben - Ali
Çocuk - Ben de Ulaş memnun oldum
Hafifce gülümsedim ve elini sıktım ama bu gülümseme mutluluk gülümsemesi değildi memnun oldum gülümesemesiydi. Başka kimseyle tanışmadım ki zaten sınıfımın 9-D olduğu anons edilmişti. Sınıfa gidip yaz ayında bomboş olan sınıfın kasvetli kokusunu içime çekerek en arka sıraya oturdum. Ulaşın da tek tanıdığı benmişim gibi yanıma oturdu. Bu çocukla sıkı arkadaş olacağız dedim içimden. ilk gün hocaların kendini tanıtması ile geçti. ikinci gün okula geldiğimde Ulaş çoktan gelmiş ve cam kenarını kapmıştı. Dün de ben orda oturmuştum. Ulaş direk günaydın dedi. Ben böyle şeylere alışık değildim ama günaydın diyerek karşılık verdim. Telefonunu açtı ve whatsapp a girdi. Mesajlarına baktığımda 9-D diye bi grup gördüm ve grup mu açtınız diye sordum. Evet sen de gelsene git sibel e numaranı ver o alır seni dedi. Düşündüm daha önce imamhatipte okuduğum için kızlarla pek sohbetim yoktu ve elim ayağım titremeye başladı. Bi kızla konuşmak bu kadar zor olamaz heralde oda insan dedim ama bu heyecanımı azaltmak için numaramı bi kağıda yazıp verdim çünkü kızla 2 dakikadan fazla konuşursam kalp krizi geçireceğimi düşünüyordum hemen yanına gittim numaramı uzattım ve benide gruba alsana diyip uzaklaştım. Cevap vermesine bile izin vermemiştim   

2. Bölüm Eziklik Seviyesi %99.9

Aynı gün almıştı beni whatsapp grubuna. Bu hareketini güzel bulmuştum belki abazalıktan belki değil. Bu arada kendimden hiç bahsetmediğimi farkettim  kumral saçlı ela gözlü 170 boyunda yağız bir delikanlı olmama rağmen çok utangaç abaza özgüvensiz aptalın tekiydim. Çevremdeki tüm kızları çok güzel buluyodum (olmayanları bile) bu özelliğim beni en dipte yaşamaya mahkum ediyordu. Wp grubundada biraz tanıştık 18 kız 15 erkek vardı tüm kızları kaydetmeme rağmen erkekleri kaydetmeye üşenmiştim. Kaydettikten sonra yine bilgisayarı açıp götümü büyütmeye devam ettim. Sabah kalktım okul kıyafetlerini giydim yüzümü yıkamadan parfum sıkmadan saçımı taramadan yemek yemeden çıktım evden çünkü servis gelmişti ve aşağıda korna çalarak beni bekliyordu. Aşağı hızla inerken ayağım kaydı ve götümün üzerinde düşe düşe inmeye devam edip servise yetiştim. Servise bindiğimde kızlar beni seyrediyodu. Evet yakışıklıydı  fakat bunu kendime anlatamıyodum. Kızların yakışıklılığıma değilde mallığıma baktıklarını düşünüp kendime mal diyip diyip duruyodum. Serviste salyamı akıtarak uyuyup okula vardım. Okula gittim ve cam kenarına oturdum. Hava soğuk olduğu için  petekleri açmılardı bende hemen yapıştım peteğe. Aslında bulunduğum sıra çok stratejik hem cam kenarı hemde petek kenarı diye kendimi gururlandırdım. Kızlar geldi beni seyretti bende götlerini seyrettim. Dar pantalon içinde nasıl rahat ediyolar diye düşünmedim değil. Sonra öyle bi kız girdiki içeri 9. Sınıf değil bu dedim. Sarı saç mavi göz dolgun göt ve memeler 1.60 boy tam istediğim türdendi. Ve o kız gelip önüme oturdu ben ise heyecandan titriyor salak saçma hareketler yapıyordum. Kız silgin varmı diyodu ben- bizde yanlış olmaz diyodum öyle heyecan. Neyse işte kzın adı öyküymüş yanında oturan kızda ilayda. Bunlar ulaş ile bayağı iyi anlaştılar ama ben asosyal biri olduğum için hiç konuşmuyodum bunlarla. Derste malafat şahlanıyordu bir sağa bir sola yatıra yatıra halden hale giriyordum. 

2. Bölüm devamı
Öğle arası kantine inip eti burçak aldım (2 tl) ve kantinde onu gömerken sibel gelip masada karşıma oturdu. içimden bu nerden çıktı şimdi amk dedim. Konuşmayı başlatan o oldu
Sibel- Nasılsın
Ben- iyi
Sibel- Bende iyiyim sağol yhaa.s.s.
Ben- istermisin diyip paketi uzattım(sigara değil burçak)
Sibel- Olur canım yha sağol
5 dk sonra
Sibel-Canım sıkıldı yhaa böyle oturcakmıyız burda
Ben-(Evet demeyi çok isterdim ama abazalık işte)istersen sınıfa çıkabiliriz
Sibel kafasını sallayarak onay verdi ve sınıfa o önde ben arkada götünü izleyerek çıktık. Bu arada ilk kez bi kızdan canım lafını duyunca orgazm olmuştum. Kızlarla konuşamıyodum ama utangaç oluşum onlarda gizemli havası vermiş olaki hep yakınlaşmaya çalışıyolardı. Ulaş ise tüm skillerini atmış daha ben 2 3 tanesi ile zor konuşurken bütün sınıftakı kızlarla kaynaşmış canımlar cicimler takılıyor. Bu çocuk bi harika dostum diyip iç geçirdim ve böylece bu günüde bitirip servise bindim. Servisde kriterlerime uyan kız yokdu. Serviside sadece ece ile arkadaş oldum çünkü aynı kafadaydık. He bide önde oturan üçlü tayfa bana döner ısmarlamıştı Allah razı olsun

3. Bölüm Eziklik Seviyesi 99.2 (Cs de Kartal Olmam Şerefine Özgüvenim Artmıştı)

Soğuk bir sonbahar gününde servise bindim yine. Ece de benden 2 mahalle uzakta oturuyodu oda bindi ve günaydın Ali diyerek yanıma oturdu tahmin ettiğiniz gibi günaydın diyerek karşılık verdim. Bi kaç dakika havadan sudan konuştuk sonra kulaklığını çıkardı telefona taktı tek ucunu benim kulağıma diğer ucunuda kendi kulağına takıp müzik açtı. Adamın dibi dedim ve müziği dinleyerek uyuya kaldım. Okula vardığımızda ece beni uyandırdı ve okula gidip yeni kızlara yelken açmaya başladım. ilayda dilara seda ve birçok kızla tanıştım. Erkeklerdende sadece ediz semih ile tanışıp lol nicklerini almakla yetinmiştim. Asosyal bir ergenseniz tek yapabildiğiniz bu oluyor çünkü. O gün beden vardı ve bedende dışarı çıkıp futbol maçı yaptık. Ne kadar cs de iyiysem futboldada o kadar kötüydüm. Kaleye geçip 5 dk da 3 gol yedikten sonra futbolu bırakıp sınıfa çıktım ve asosyalliğimi bu sefer burda göstererek sınıfta telefonla oynamaya başladım. Kızlar bana ben telefona odaklanıyordum. Oynadığım oyunda bi aralar populer olan clash royale di. Sonra seda geldi yanıma ne oynuyosun dedi. Oyun dedim ve kendimden dahada soğuttum. Nasıl bir oyun dedi. Ben yine tıkandım ve ne diyeceğimi bilemedim ve böyle bi oyun diyip oyunu onunda izlemesini sağlayacak bir şekilde omuzlarımı ve kollarımı açtım. Bi 20 saniye felan sonra boynu ağrımış olacakki omzuma yatarak izlemesine devam etti. Tabi yatmasıyla benim padişahın havalanması bir oldu ama hiç taviz vermeden oyuna devam ettim ve en sonunda rahatsız olup kalkıp tuvalete gittim ve işedikten sonra geri döndüm. Zaten zil çalmıştı. Eve gidince wp grubuna ödevleri sordum attılar bi kaç soğuk espri yapıp ödevleri yapmaya başlamadım tabiki çünkü ödev yapma alışkanlığım yok genelde bir sonraki gün okulda yaparım 

4. Bölüm Eziklik Seviyesi %98.4 ( Bi kaç hafta ileri sardım çünkü ilk haftalar bayağı boştu)
Okula geldiğimde öykü ve arkadaşıda sınıftaydı ve onlardan başka kimse yoktu. Artık selam vermeyi öğrenmiştim ki günaydın diyerek yerime geçtim. Öykünün arkadaşı selam vererek yanıma geldi bende karşılık verdim. Benimle tanışmak ister gibi bi havası vardı ve direk konuyo atladı
Öa - Adın ne
B- Ali senin ?
Öa - sude memnun oldum
Dedi ve elini uzattı. Elini sıktım ve bir kaç dakikalık orgazm dan sonra dersin başlamasını bekledim. Ders başlayana kadar sude nin götünü kesmiştim ve akşama malzeme çıkartmıştım. Erkeklere ve kızlara herkese durmadan espri yapıyorum. Espri espri espri herşeye espri gevşeğin tekinden farkım yoktu. Bu halde olunca sınıf beni dışlamışdı ve beni takan tek kişi ulaştı bende onu esprilerimle soğutmak istemiyordum. Ulaş 170 boyunda güzel saçları ve çok hafif sakalı olan yakışıklı bi çocuktu ve ben asla onun gibi olamayacağımı düşünüyordum. (Buralar sıkıcı bölümler diğer part 3 4 ay ileri sarıcam bomba gibi geliyor beklemede kalın)

5. Bölüm Eziklik Seviyesi %43 (10. Sınıfa atladım direk) 
10. Sınıfın ilk günü 9 a giden kızı gördüğüm an öykü ye duyduğum sevgi resmen yok olmuştu çünkü hatun muhteşemdi. Sarı saç mavi göz büyük göt ve memeler öykünün 3 katıydı kısaca. Bende yazın spora giderek eziklik seviyesini düşürmüş sosyal biri olma yolunda büyük mesafe katetmiştim. ilk gün en öne geçtim çünkü geçen seneki notlarımı düzeltmek istiyordum. Tüm sınıf beni kesiyordu geçen seneki Ali den iz kalmamıştı çünkü. Yanıma oturmak isteyenleri kibarca reddediyodum çünkü geçen sene onlar beni dışlamıştı bu sene benim senemdi. Öykü arkamda oturuyodu ve saçlarımla oynuyodu. Saçlarım uzamıştı yazın ve arkadan bağlamıştım. Okul özel olduğu için izin veriyolardı.(bursla kazandım) Öykü ye kanka ayağı çekiyordum çünkü onu sevmiyordum tek hedefin o kızdı. Öğle arası kantine indiğimfr o da ordaydı bende bu fırsat kaçmaz diyip masasının önündeki sandalyeyi göstererek bu sandalye boşmu dedim. Devamı şöyle
Kız- Evet boş
Ben - (sandalyeyi kendime çekip oturdum ve) Ben Ali diyip elimi uzattım.
Kız- (Gülümseyerek) Sana oturma izni veren oldumu aptal oros...  Bende elif memnun oldum dedi ve elimi sıktı.
Ben- 9 Sun sanırım ( işe baq yaw)
Elif - evet 9- a dayım. (Diyerek mesajı vermişti)
Ben - Tamam uğrarım bi ara bu arada siz okula alışamamışsınızdır sen bana numaranı ver ben sizi alıştırıyım (Ben sosyalim xdee)
Elif - Olur valla ya benimde okula alışmam lazım söylüyorum yaz 5xx x8x xx xx.
Ben - Tamam kaydettim seni görüşürüz 

6. Bölüm (Eziklik Seviyesini artık söylemicem siz tahmin edin)
Kızın telefonunu aldıktan bir hafta sonra evde canım sıkıkıyodu ve dışarda bi restorana felan gitmek istiyordum. Aslında bizim ordaki kafe ye oturup bişeyler içebilirdim ama tek başıma yine canım sıkılırdı bende elif e  "Okulun ordaki kafeye gidiriyorum sende gelsene" yazdım ve parfümümü sıkıp çıktım kafeye gittim boş bir masaya oturdum. Aslında gelmesini beklemiyodum çünkü daha yeni tanışmıştık. Kapıda onu gördüğüm an mutlu oldum ve göz kırparak gelmesini sağladım. Geldi ve masaya oturdu selam verdi selam verdim naber nasılsın kısa muhabbetten sonra
Ben - ee nasıl gidiyo okul alıştın mı
Elif - aslında bitek sana alışabildim yaa
Ben - akşam ben seni daha çok alıştırırım merak etme ;)
Dedim ve garsondan hesabı istedim. Hesap geldi alman hesabı yaptık herkes yediğini ödedi. Restorandan çıkarken sinemaya gidelimmi diye sordum o da yine alman hesabı yapcaksak gitmeyelim dedi gülerek bende o zaman bizim eve gidelim orda film bedava dedim göz kırparak. Bu sene okulun yanına taşınmıştık çünkü servisle gitmek istemiyodum. Bizim eve gittik ev boştu babam çalışıyordu annemler de teyzemlerde kalmaua gitmişti. Televizyona flash ı taktım ve world warZ yi açtım izlemeye başladık. Ben tabi cola cips dizmiştim ne varsa onlarla izledik. En son omzuma yatarken pijamanın altındaki haşmetli yi farketmiş olucakki elini üstüne attı ve okşamaya başladı. Yaramazlık istiyosun galiba diye karşılık verdim ve üstüne atlayarak hem götünü sıkıp hemde hunharca öpüşmeye başladık. Pantolonunu sıyırıp kılsız amını dillerken aynı zamanda ağzına parmağımı sokuyordum ve gir gir diye çığlık atıyordu. Ama ben girmeye korkuyordum ve arkadan soktum. Bi yarım saatlik sikişten sonra ikimizde boşaldık ve beraber duş aldık. Onu eve bıraktım ve bende eve gelip uyudum. Güzel bir haftasonuydu. 





yeni yazılardan haberdar olmak ister misin tatlış?
abone:
e-postana gelen onay linkine tıklamayı unutma panpa.


beğendiysen paylaş panpa


1 yorum:

  1. Zayıf kurgu ama destan uzunluğunda olmaması hoşuma gitti. İnançla başlamış yazar ama sonlara doğru illallah edip bitirmiş yazıyı.

    YanıtlaSil