Büyü Yapıldı Ve 15 Sene Sıkıntı Çektim!

büyü yapıldı ve 15 sene sıkıntı çektim

Beyler anlatacagim şeyler tamamen gerçektir capslerle kanitlayacagim ve uzun soluklu olacak.

Edit 1 : Inanmayan arkadaşlar varsa hiç girmesinler bu başlığa okuyacak 3 5 kişi olsun saat 11 de başlıcam.

edit 2 :Telefonu sarja takıyorum 11 e kadar sarj olsun gelicem beyler.

Edit 3 : Part 1 ve 2  yi yazdım beyler sukularsaniz sevinirim. Diğer partlarida yazdım beyler rez alıp sukulayin sarjim bitene kadsr sizleyim.

Edit 4 : Beyler bi çoğunuz yazmışki 7 yaşında kadının içine nasıl boşaliyosun. O olay oldugu sıra 7.sınıfa gecmiştim ben her partta yaziyimmi  yok bu partta 10 yasindaydim bu partta 8 yaşındaydim. Anlamayanlar için part 1 2 3 te olanlar 1.sinifla 6.sınıf arası part 4 ten sonrası ise 7.sınıftan itibaren olan şeyler olacak.

Edit 5 : Okuyan ve sukulayan herkesin eline ve gözlerine sağlık. Basimdan geçen bu hikayeyi yarım bırakmicam beyler trend de 1.siradayiz herkese teşekkür ederim.

Edit 6: Part 15 i de girdim beyler bu gece biter belki yada yarınada bitirebilirim.

ÖNEMLi EDIT : Hikaye 20 partta bitmiştir aslında anlatacagim daha çok şey varda bu sorumlulugu üstlenemem.Şuan için pek fazla sıkıntı yaşamiyorum Allah a şükür. Allah hepimizin yardimcisi olsun. Sabredip okudugunuz icin tesekkur ederim. Nick6 girmek isteyenler buyursun. (bkz: yasuonunkilici)



Part 1

Beyler her şey ilk olarak 7 yaşımda başladı , öncelikle size odamdan bahsedeyim . Odamda ranza ve kitaplık vardı(o kitaplikla ilgili olan olayida anlaticam) ranzanin alt katında kardeşim üst katında da ben yatiyodum. Bi gece yarısı uyandım odamin perdesi aralık bi şekildeydi o araliga baktim uyanır uyanmaz dışarıda arabaya yaslanmis gözleri kırmızı biri uzun diğeri kısa 2 varlık bana bakıyodu beyler ama korkudan nasıl agliyorum varya , annemle babam geldiler hemen odaya, anlattım onlara hemen perdeyi kapattılar. Rüya gormussundur oğlum gerçek değildir diyerek geçiştirdiler  gece o sekilde geçti yattım uyudum. OLAYLAR O GECEDEN SONRA PATLAK VERMEYE BAŞLADI ZATEN.

Part 2

O gece yattım uyudum herhangi bi olay olmadı yada olduysada hatırlamıyorum şuan neyse beyler 1 hafta bu şekilde geçti ama ilk yaşadığım olayın etkisi altindaydim o geceden sonra sürekli geceleri altıma işemeye başladım niyeyse. 1 hafta sonra yine aynı şekil gece uyandım kan ter icindeydim, koridordan ayak sesleri duyuyodum , o sıra odamin kapisi açıldı şok oldum yemin ederim beyler bi çoğunuz görse korkudan ödü patlar o derece 80 90 cm boylarında elinde balta olan bi varlık seke seke kitaplığa doğru ilerliyodu kitapliktada kurani kerimler vs dini şeyler vardı.O varlık kitapligi açtı şoka girmis bi şekilde gizlice izliyorum ne yaptığını bağırmaya çalışıyorum ama bağıramiyorum korkudan, eline kurani kerimi aldı  ,kurana dokunur dokunmaz yok oldu resmen beyler bende bayılmışım zaten olayın etkisinden dolayı.

Part 3

Bayıldigim sıra gece rüya gördüm. Uçsuz bucaksiz kapkaranlik bi yerdeyim yerde oturuyorum her yerden kahkaha sesleri geliyo kahkahalar arttikca rüyamda ağlıyorum ,karanlığın arasından gözleri alevdende kırmızı ve parlak büyük bi varlik çıkıp " Seni birakmayacagiz ademoglu " diyip kahkaha attı. Korkudan uyandım bende, uyandım uyanmasina ama yine kan ter içindeyim sabah ezani okunuyor ezan bitti uyku tutmadi gittim salonda uyumaya çalıştım 2 saat sonra okulum vardı neyse 2 saat sonra alarm çaldı gözlerimi açtım ama yine şok oldum, bu sefer kapının önünde hani çizgi filmlerde ruhlar olur ya heh o şekilde bembeyaz bişey duruyo , bi yandan alarm çalıyo ama korkudan kapatamiyorum içimden diyorum inşallah annem gelir beni kurtarir. Annemde alarmin sesini duyup odaya geldi . Bu sefer o varlik kayboldu dondum kaldım bayilmisim yine rüya gördüm bu sefer yeşillikler içerisindeyim ailemle piknik yapıyorum bi an ailem yok oluyo etrafta o varlıklar beliriyo sonra annemle babamin tokatlamasiyla uyandım. 

Part 4

Olaylar bu şekilde devam etti 1 2 ay pek bişey yaşamadim, yeni bi eve taşındık o sıralar . Yeni eve taşındık ama içime hiç sinmiyo beyler evin enerjisi hiç yok atmosferi kötü. Eve geldik her şey normal gidiyodu salonda ailecek yemek yedik annem yorulmasın diye tabakları mutfağa götürdüm. Mutfağa götürürkende mecburden lavabonun önünden geçmek zorunda kalıyodum neyse son tabağıda mutfağa goturucem o sıra lavabonun önünde dondum kaldım 10 saniye sürdü bu donmam neyse lavaboda ki kova mova ne varsa hepsi yere döküldü bi an , ben tabaklari yere fırlattım koşarkende ayağım halıya takıldı düştüm. Babam geldi hemen o gece annemle babamim arasında uyumak istedim , babamda olur oğlum dedi. Yine sabah ezanina 5 10 saniye kala uyandım uyandım uyanmasina ama annemle babamin yüzleri domuz suratı şeklindeydi her yer kan olmuştu, annemle babam o sıfatlariyla bana bakıp gülümsuyolardi bende bağırdım o sıra sabah ezanı okundu. Annemle babam sıçrayarak uyandı benim bagirmamdan dolayı.Ne oldu oğlum niye bagiriyosun dedi babam . Bende rüya gördüm baba Özür dilerim diyip geçiştirdim  (Panpalar yemin ederim şuan yine o günleri düşününce tüylerim diken diken oldu)   

Part 5

Bu olayların yaşandığı sıra gerçek hayattan iyice soyutlanmaya başladım kimseyle konuşmak istemiyodum, inanmazlar diye kimseye anlatamiyodum. Neyse yeni eve taşınmışken kedi ve iguana almıştık eve. Bi gün annemle babam eski oturduğumuz mahalleye gideceklerini söylemislerdi bana da gel dediler ama ben gitmedim (aklımı sikeyim) sırf wolfteam oynamak için. Neyse annemle babam evden çıktı bende odamin kapısını kapadım laptobu aldım kucağıma odamda oynuyorum. Oyunun ortasında kedi deli kapıya vurmaya başlayıp miyavliyodu en son dayanamadim kapıyı açtım geldi yanıma oturdu bi an içerde sanki 1 ordu insan varmış gibi ayak sesleri gelmeye başladı. Bende korkudan tir tir titriyorum içerden bam gum sesler geliyo nasıl ağlıyorum ama varya beyler korkudan kediye sarılıyorum düşünün halimi. Iceriden arapça veya başka bi dilde olabilir bilmiyorum değişik sesler gelmeye başladı ben iyice ağlamaya başladım. 1 2 saat sonra babamlar geldi ben odamdan çıkmadim bile babam odaya bi daldı bana bağırdı pezevenk içeriyi niye dağıttın diye bende içeri bi gittim beyler tablolar yerde koltuklarin üstündeki minderler yerde  anliyacsginiz savas alanına dönmüş her yer . Bende babamlar inanmaz diye dedim babam kedi yapmıştır ben yapmadım(halbuki o sıra kedide benim yanımdaydi) ben böyle diyince babam dedi bu kediyi evden götürücez felan. Beyler bakın kolay şeyler saniyosunuz ama cidden çok zor lan şuan bile varlıklarini hissediyorum tüylerim diken diken oluyo anlayisla karşılayın.

Part 6

O tabloların dağıtıldıgi günün gecesi rüya gördüm yine. Bu sefer rüyamda 4 5 tane varlık çember şeklinde ayakta durmuş bense ortalarindayim ellerim kollarım bağlı bunlar kendi aralarında hiç bilmediğim bi dilde konusuyolar(ama anlıyorum ne dediklerini) aralarında en güçlü olanı anlamadigim dilde diğerlerine bu adem oğluna yapabildiğimizi yapalım diğer insanlara ibret olsun diyip güldü.Ama o sıra dua okumaya başladım iyice gülmeye başladılar , bi duayla bizi başından def edebileceğinimi sandın çamurdan gelme diyerek kahkaha attılar. Bense yine kan ter içinde her zamanki gibi sabah ezanina dakikalar kala uyandım. Uyandım uyanmasina ama başımda ten rengi simsiyah, saçları yüzünü kapatan bi kadın vardı. Ben yine ağlamaya başladım artık ne yapacağımı şaşırdım sabah ezanı okundu o başımdaki kadın kül oldu kayboldu bi anda. Sabah gidip anneme dedim anne ben korkuyorum felan o da dedi geçer oğlum kafana çok taktığın için oluyodur psikolojiktir diyip geçiştirdi kısacası.

Part 7

Beyler o evdeyken niyeyse içim hiç rahat olmuyodu günler günleri kovaliyodu yine. Akşam evdekiler uyuyunca gizlice laptobu aldım girdim yine wolfteam oynamaya. Neyse oyun bitti laptob un ekrwn simsiyah oldu bi an o ekranda da kendimi gördüm göz bebeklerim irilesmis yanımda da benim tipimin aynısı bişey var ( beyler bakın yemin ederim hissetmeye başladım yine lütfen anlayisla karşılayın yazmayı bırakıp dua okuyorum bazen) kafamı çevirdim hic bişey yok yanımda hemen kapattim laptobu. Yatağa girdim ,ben yataga girdikten sonra bişey bana arkamdan sarıldı sacimla oynamaya başladı ama bende sessiz sessiz agliyorum korkudan uykuya dalmışım. Rüyamda güzeller güzeli bi hatunla sahilde yuruyoruz bi an opusmeye başlıyoruz bu hatunla neyse birlikte oluyoruz tam içine bosaldiktan sonra kadının yüzü değişiyo o başımda bekleyen korkunç kadına dönüşüp kahkaha atıyo ve diyoki "Artık seni iyice sahiplenicez aptal insanoğlu senden bi çocuğum olduğu zaman bak benden kurtulabiliyomusum" diyip kahkahaya devam etti. Nefes nefese uyandım yine saniyeler sonra sabah ezanı okundu.(Beyler ben bunları yazdıkca o günlere geri dönüyorum birazda benim açımdan düşünün inanın ki çok etkiliyor insani.)

Part 8

Beyler anliyacaginiz üzere bi cinle rüyada ilişkiye girdim. Ben gerçek hayattan iyice soyutlanmaya başladım, kız arkadaşlarima istemsizce soğuk davrandım, ailemle aram her geçen gün açılmaya başladı, babam olacak insan da zaten her türlü kötü alışkanlik vardı annemi doverdi sürekli. Bi gece uyandım yine o varlıgi gördüm ama bu sefer kapidaydi dedim seni oldurucem buda Güle güle yatak odasina kaçtı gittim mutfaktan bıçak aldım , sessizce girdim odaya bi baktım bu varlık annemin yanında yatiyo dedim aha öldürücem ,seni tam buna bıçağı saplicam bi an aklıma başıma geldi babam nerde diye o sıra sabah ezani okundu o meğerse babamın şeklini değiştirip kendisiymis gibi göstermiş bana. Kısacası onun istediğini yapsam babami oldurucektim büyük ihtimal, son anda aklım başıma geldi. Sessizce odadan çıktım bıçağı yerine bıraktım yattım uyudum. Rüyamda bu varlığı gördüm elinde şey vardı hani olur ya azrailin elindeki şey.Bu  cin elinde o şeyle geldi bana bakıp dedi sen bana zarar vermedin şimdi ben sana zarar vericem diyip karnima sapladi oksure oksure karın ağrısıyla uyandım. Karnıma bi baktım onun karnima sapladigi yerde iz kalmış(7 yil geçti o iz hala durur karnimda isteyen olursa atayım buraya) korkudan elim ayağıma dolandı ne yapacağımı şaşırdım yattım uyudum dedim uykuluyumdur hayal görüyorumdür. Sabah uyandım bidaha baktım meğerse gerçekmiş.

Part 9 

O izden sonra 7 8 ay gibi uzun bi süre pek bişey yaşamadim, zaten o evdede durmadık daha fazla eski mahalleye tekrar taşındık. Zaten en kötü olaylar bundan sonra başlıyor başıma ne geldiyse anlaticam hepsini. Neyse beyler eve taşındık 1 2 hafta normal geçti fakat gece yarısı uyandım yataktan kalkicam 2 tane boylari tavana kadar değen varlıklsrla karşı karşıya geldim, korkudan gözlerimi kapattim yatağa attim kendimi. Iki kişinin fisildamasini duymaya başladım bu sefer o kadar hızlı konusuyolar ki hiç bişey anlasilmiyodu bende o sıra sessiz sessiz agliyodum. Yine yatağıma birinin girdiğini hissettim nefesini ensemde hissediyodum ama dönüp bakmaya cesaret edemedim bile o derece düşünün. Uyudum rüyamda çok garip bi yerdeydim sanki cehennemde gibiydim etrafta kimse yok ben ords yapayalniz kalmışım oturdum yere her yerde alevler var ama hissetmiyodum acıyi. Bi baktım karşıdaki lavlarin arasından annem babam ve kardeşim çıktı acidan haykiriyolardi o varlıklar gülmeye başladı. Bana dönüp "Bak ailen senin yüzünden ne hale geldi gerizekalı"diyip hep bir ağızdan gülmeye başladılar bende o sıra ailemin yanına koştum kurtarmaya çalıştım. Bi anda annemle babamın yüzleri değişti onlarda bana kahkaha atmaya başladı ve kardeşimi yediler.   (Beyler bu olayların olduğu sıra her gece altıma isiyodum artık o derece psikolojim bozulmuştu)

Part 10 

Rüyadan uyandım ama odada biri konusuyodu ses nerden geliyo diye merak ettim amk kardeşim kendi kendine konusuyo uykusunda beni yemeyin baba vs diyodu korktum bende gittim tokatladim uyandı felan. Bu arada bu olayların olduğu zamanlar kardeşim çok fena hastaydi bi doktora goturuyoruz biri kanser diyo başka doktora götürüyoruz çölyak( un ve un mamullerine alerjisi varmış)  vs diyolar . Çocuk ne yese kusuyodu bi deri bi kemik kalmıştı o zamanlar. Allaha şükür zamanla düzeldi o . Şimdi benim olaylara geri dönelim. Beyler ben bu cinlerin arasında iyice kaynadim mesela bi olayı önceden hissediyodum, karşımdakinin ne diyeceğini biliyodum, bunu nasıl yaptığımı bende bilmiyodum ama kendime ben bile inanmiyodum. O sıralar 23 Nisan için başka ülkelerden öğrenci gelecekti bende anneme ısrar ettim bizde eve çocuk alalım vs diye neyse gittim okula talebte bulundum. 2 çocuk verdiler bize biri 15 diğeri 8 yaşındaydı, neyse biz bunlarla iyice samimi olduk bi gece bu 15 yaşında olan laptoptan cin çıkarma videosu açtı ısrar ettim açma bak felan diye ama çocuk dinlemedi beni.  https://youtu.be/FXDeC7RGkkY  izlediğimiz video buydu bilen bilir cok eski bi olay bu neyse biz bunu izliyoruz felan video bitti çocuk ta tuvalete gitti girmesiyle çıkması bir ordu. Noldu felan dedim içeride baban varmış niye söylemedin dedi lan dedim salak salak konuşma babam evde değil biliyosunuz sizde felan dedim tuvalete baktım kimse yok dedim hayal gormussundur neyse yattik uyuduk gece sakin geçmedi tabi

Part 11 

Beyler demiştim ya gece sakin geçmedi diye simdi o mevzuya geçelim. Oda nın kapısı açıktı kapının kolundada benim gömleğim asılıydi  neyse gece uyandım gömlege bi baktım o 8 yaşında olan çocuk gömleğin içine girmiş sallaniyodu kapının dışında da bi gölge beni izliyodu. Dondum kaldım intihar etti sandım bağırdım lan napiyosun diye annemle babam koşa koşa geldi odaya ışığı açtılar noldu oğlum iyimisin felan dediler dedim Ayhan(8 yaşında olan çocuk) burdaydi daha demin kapidaydi gömleğin icindeydi hatta dedim babam dedi oğlum hayal gormussundur çocuk odada uyuyodu dedi betim benzim attı. Annemle babam yüzüme bakmaya korkuyodu bembeyaz kesilmistim korkudan. Babam ışığı kapatti çıktı odadan kahkaha sesleri geldi. Yine 2 varlık kendi aralarında fisildasiyodu, yatagimin yanında pencere vardı dışarı bakayım dedim lan mahalledeki tüm kediler toplanmis benim odama bakıyo korkudan hemen geri çekildim. Yorgani çektim uzerime korkudan tir tir titriyodum bildiğim dualari okumaya başladım. Fisildamalar iyice artmaya başladı yattim gece yine sabah ezanina saniyeler kala uyandım ezanin bitmesiyle yattım uyudum rüya görmedim. 

Part 12 

Bu olayların olduğu sıralar okulda herkes bişeyler anlatıyo yok ben cin gördüm vs hepside salliyo kızların dikkatini çekmek için felan ben bunları dinleyip gülüyom içimden. Sinifta bi cocuk küfür etti bana beyler ben sinirlenince gözüm dönüyo o an tek amacim o kişiyi öldürmek oluyo ,ben bu çocuğun kafasini siraya vuruyorum yüzüne tekme tokat girisiyorum la  düşünün o zamanlar 40 kiloyum amk sinifta 17 erkek var 17 kişi beni ayiramadi o an ne yaptığımıda hatırlamiyorum zaten. Eve geldim okuldan sonra, yorulmustum yattim uyudum. Rüyada evimin içindeyim dışarıdan kendimi izliyorum  annemle babam başımda agliyolar bende odanin kapısınin önündeyim annemle babamin arkası donuktu bana . Annemler bi an bana doğru döndü oğlum senin yüzünden ölüyo diyip bagirmaya başladılar tam bana saldiracaklarken uyandım. Ateşim çıkmıştı(40 derece) baba baba diye bağırdım hemen hastahaneye götürdüler acile aldılar doktor iğne migne yaptı geç gelseydiniz havale geçirecekti vs dedi. Hastahenede uyuya kalmışım Siyah giyinimli varlıklar yine etrafimda çember kurmuşlardi hep bir ağızdan değişik değişik şeyler soyluyolardi bende rüyami kontrol etmeye çalıştım bi an önümde kurani kerim belirdi. Kuran okumayi bilmiyorum ama rüyada açtım kurani okudum bunlar bağırıp cagirmaya başladı elimi sıktılar kurani birakayim diye. Sabah bi uyandım parmak uçlarim turuncu turuncu olmuştu, dedim herhalde gece bi  yere değdi gittim yikamaya çıkmadı elimdeki lekeler, internetren araştırdım.

Part 13

Merak edip girdim baktım internetten. Cinler insanların eline kına yakabiliyolarmis anlamı ise sahiplendikleri anlamına geliyomus ben bunları okuyunca iyice tirstim beyler. Paranoyaklastim iyice evde en ufak bişey oluyo ben hemen tirsiyorum felan. Bu olaylar gitgide sosyal hayatımida etkilemeye başlamisti kimseyle konuşmak istemiyodum içime kapanık biriydim iyice içime kapandım. Orta okulda bu şekilde bitti. Lise kısmına değineceğim.

Part 14

Liseye geçtiğim sene Istanbuldan Kocaeliye taşındık. Lise 1 de her şey normal gitti hiç bi sıkıntı yaşamadım Allah a şükür. Lise 2 ye geçtiğim sene bi kızla çıkmaya başladım o kızla çıkmaya başladiktan 1 2 ay sonra olaylar başladı tekrardan. Maddi sıkıntılardan dolayı ordanda başka bi eve taşındık. Yeni taşındigimiz eski bi binaydi atmosferi çok kötüydü yani insanin enerjisini yiyodu. Neyse lise 2 1.donemin son günü kız arkadaşımla takıldik yanağından öpüp otobüse bindirdim eve gectim bende. Pc başındaydim kapımda kapalıydi evde tekim bu arada . La oyunun ortasinda istemsizce kapıya kitlendim bi anda 10 saniye boyunca kapıya baktım bi an kapıya vurulmaya başlandi yeter lan orospu çocuklari yeter diyip bağırdim. Tekrar oturdum pc ye aradan 3 5 dk geçti kapi yine tıklandi ama bu sefer tiklanma değil bildiğin yumruklandi masada deodorant şişesi vardı onu elime alıp fırlatmayi denedim. Deodorant sisesini elime alır almaz yere fırlattım. Çünkü şişe o kadar isinmiski tutulmuyodu bile ,nas felak surelerini okumaya başladım. Sesler kesildi 1 2 ay bişey yaşamadim.

Part 15

O deodorant olayından sonra 1 2 ay bişey yaşamadım(lise 2 deydim o sira) Bi gün arkadaşlar bizim eve geldiler dasak muhabbeti yaptılar cinlerle ilgili dedim olum boş boş konuşmayın. Neyse bunlar gitti evden gece arapça sesler duymaya başladım bu sefer daha netti ama arapca bilmediğim için bişey anlamadım. Yurtta kalan bi arkadas vardı onu aradım dedim böyle böyle şeyler yaşıyorum yurtta yardimci olabilcek varmi o  da sağolsun birine verdi hemen telefonu. Telefonu verdiği kişiyede anlattim durumu dedi git mutfağa yerlere bak soğan kabuğu ekmek kırıntısı vs varmı diye gittim bi baktım amk yerler soğan kabuğu olmuş(oysa annem evi bu olaydan 1 2 saat önce supurmustu) gittim yerdeki soğan kabuklarini supurgeyle çektim. Gece uykuya daldım rüyamda, top oynuyorum arkadaşlarla top bi kadına doğru gidiyo bende topu atmasini rica ediyorum kadın bi anda aku gibi bişeye dönüşüyo(bu samuray jackteki siyaj canavar varya o işte) bana saldırmaya başlıyo gece uyandım tabi korkudan. Gözümü açtim önümde bu sefer diğerleri kadar uzun olmayan 1.50 boylarinda bişeyle göz göze geldik bayıldım tabi sabah her şey normaldı bi sıkıntı yoktu. Duşa gireceğimi söyledim bizimkilere aga duşa girdim girmesine ama banyonun ortasında biri benim ismimi söylüyo bende bağıriyorum anne sen mi sesleniyosun diye o  da yok oğlum ben niye sesleneyim felan dedi , ben duşa devam ettim bi anda kapının arkasindaki havlularin hepsi düştü anasını sikim elektrikler gitti.

PART 16

Banyonun ortasinda elektrikler gitti altıma sicmistim korkudan bu böyle olmaz artık diyerek internetten medyumlari araştırdım alayı para avcisi beyler sakın inanmayin. Neyse gittim babanneme anlattim durumu dedi bizim burda bi kadın var oğlum ona gidelim sen Istanbula geldiğin zaman. Aradan 1 ay geçti Istanbula gittim ( annemle babam ayrılmışti babam Istanbulda yaşıyor) babanneme dedim gidelim bi okusun nolacak felan. Gittik kadının evine kadın yaşlı başlı bişey odada torunlari vardi torunlarini çıkardı babannem ben ve kadin kaldık odada. Kadın a anlattim böyle böyle sıkıntılar yaşıyorum diye. Başladı bişeyler okumaya ama varya o kadın okudukca kadını boğasim geliyodu zor tuttum kendimi kadın dedi eğer devam ederse gel bidaha yanıma seni birine yönlendircem felan. O kadın da içime sinmedi fazla yalanci gibi geldi. Neyse gece babannemlerde kaldım rüyamda yine o varlığı gördüm bu sefer daha çok kalabalıklardi. Aralarindan büyük olanı bana dönüp"Yaşlı bi kadın sayesinde bizden kurtulacagini saniyosan çok yanılıyosun ademoglu" dedi, bende " sizden korkmuyorum artık ne yapacaksiniz yapın bana " dedim. O büyük olan da gözlerini actiginda korkmana sebep olan ben olucam dedi gecenin ortasında uyandım beyler ama bu gördüklerime diğerlerinden daha farklıydi. 3 tanesi yatagimin başında dizilmisler sırayla kimildamiyolardi 2 tanesi simyisyah 1 tanesi bembeyaz dı . Ben elimi kimildatip telefonu alıp ışığı açıcaktim ki hic bi yerim kimildamiyodu karabasandi büyük ihtimalle.

Part 17

Sabah uyandım her şey normaldi ama aşırı derecede yorgundum. Dükkana gittim orda takıldım biraz. Akşam eve döndüm odanın kapısını kitledim yattim uyudum. Sabaha karşı uyandım , uyandim uyanmasina ama beyler gotum açıkta kalmıştı biri kulağıma "lietli kabilesinin cinleri erkeklere tecavuz bile edebilir şuan istesek sana herşeyi yapabiliriz ama yapmicaz" dedi gotumu kapatmaha çalışıyorum ama dondum kaldım yine elim kolum kitlendi. Uyuya kalmışım tekrar. Sabah uyandım gotum felan açık değildi düzelmisti, kapının kilidini açtım, elimi yüzümü yikadiktan sonra salona gittim. Evdekiler uyuyodu ben salona ayak basar basmaz televizyon açıldı amk hemen çıktım odadan koşarak mutfağa gittim bişeyler atıştirdim. Tirsakligimdan dolayı sabahin 7sinde dükkanı açmaya gittim düşünün ne kadar tirsmisim o zaman.

Part 18

Gittim dukkanda oturdum gün içinde mal gibiydim aşırı derece durgundum, keyfim yoktu. O günlerde öyle geçti yaz tatili gelmişti manitaya anlattım bu durumları o da dedi aynilarini bende yaşadım felan anlat dedim o da " Iste ben doğmadan önce annem 3 kere düşük yaptı, en son hocaya gitmis, hoca anneme sana ümmü subyan cini musallat oldu diyip muska vs vermis. Benim doğduğum gün beni muskayla ve okunmuş suyla yıkamislar dedi" kıza dedim kaderimize bak vay amk. O gece uyandım kıza mesaj attım "şuan sesler duyuyorum iyimisin" yazdim. La o da bana tam o sırada mesaj attı bende sesler duyuyorum uyuyamiyorum napicaz felan dedi o daha çok korkuyodu. Bu arada kız psikolok olmak istiyodu cinlere inanmak istemiyodu dua oku diyodum korkudan yapmiyodu bilimsel yaklaşıyodu , yok psikolojiktir yaşadiklarimiz vs diyodu.Bu olaylar olurken kızla aramız iyice açıldı günün her saati konuşurken artik aradabi napiyosun ne ediyosun gibisinden konusuyoduk sadece. Iliskimizi baya etkilemisti soguyoduk birbirimizden. 

Part 19

Yaz tatilide böyle geçti okullar başladı kızla her gün kavga ediyoruz felan ayrıldık en sonunda. Şimdi başlıktaki olan izin olduğu zamana geldik( 5 6 ay önce) okulda dabbe 4 u izlemistik herkes altına siciyo izlerken ben komik bi film izler gibi izliyorum felan o gün gittim eve odama geçtim salondan sürekli ayak sesleri geliyo kapıma yumruk atılır gibi seslee geliyo felan ben başladım dua okumaya sesler artmaya başladı bi muddet sonra azaldı. Akşam oldu yattim uyudum rüyamda ellerim kollarım bağlı kimildayamiyorum başımdada kocaman birisi var elindede demir var ve demiri ateşle isitiyo o demiri bi anda başlıktaki fotoda görünen yere basıyor. Basar basmaz acidan uyandım hemen ışığı açtım üstümu çıkardım bi baktım iz kalmış hemen fotoğrafini çektim felan dua okuya okuya yattim uyudum o gecede o şekilde geçti. Artık sağlam birine ulaşıp bu işi halletmem gerektigini fark ettim olaylar cok büyümeye başlamışti. 

Part 20 FINAL

Internetten medyumlara baktım bi kaciyla telefondan konuştum ama beyler sakın inanmayin hic birine hepsi kafir cinlerle iş birliği yapip büyü yapıyorlar kisacasi para koparmanin peşindeler. Neyse uzun uğraşlar sonucu bi hoca buldum instagram üzerinden adama mesaj attım size yazdıklarimi ona da anlattim dedi ki "evladim anne baba ismi soyadi ve doğum yılıni yaz yolla bana" neyse bilgileri yolladim hocaya bana sende soğukluk büyüsü var ve buyuden gelen 2 ifrit 1 tanede ork var. Zaten konusmanin fotosunuda aticam buraya.  http://www.imgim.com/2017-10-15150125.png
 Hoca para felan talep etmiyor Allah rızası için yapıyo bu işleri. Sonra hoca beni bi whatsapl grubuna aldirtti orda bu hocanin öğrencileri vardi onlardan bi çok şey öğrendim bende. Evet beyler hoca büyü çözüldü dedi fakat ben usendigim için sabah ve aksam olmak uzere 7 kere ayetel kursi okumadigim için etkileri tamamen bitmiş durumda değil ara da hala bunun gibi olaylar yaşıyorum. Bi sonraki partta bu musallat edilen ifritten sınavda aldigim yardımı ve günlük hayatta aldığım yardımı anlaticam





yeni yazılardan haberdar olmak ister misin tatlış?
abone:
e-postana gelen onay linkine tıklamayı unutma panpa.


beğendiysen paylaş panpa


1 yorum:

  1. 2 ifrit 1 de ork var yazmış finalde aklsfjalksfj aynen kardeşim ayrık vadiye kadar dayan çözücez bu musallatı

    YanıtlaSil