Bir Trend Hikaye: 6 Sene Önce Değişen Hayatım

6 sene once degisen hayatim

Hikayede 1 tane yalan varsa gibsinler. Normalde asla yazmam lakin değişimimi okuyup, değişmesine vesile olacağım kardeşlerim olabilir. Sadece isimleri değiştireceğim. 

 Bundan 5 veya 6 sene önce lisedeyim.  Orta düzeyde bir Anadolu liseline gidiyorum. Ailemin durumu da orta düzeyde. Ne zenginim ne fakir. Neyse o zamanlar asosyal değil de muhabbet arayan bildiğiniz şaklaban liseliyim. Lakin kızlara karsı çok çekingenim. Neyse lisenin ilk senesinde girdim sınıfa herkes tanısıyor. Ulan dedim dalga mı geçiyorsunuz. Kara  kara düşünmeye başladım. Orta sırada 2. Kısımda oturuyorum ve sadece yalnız olan benim amk. Bir tayfa vardı 3 kişi. Aga onlar bana yakın geldi dedim bunlar benim kafa tanısayım. Neyse beyler olacak iş değil önümdeki çocuğa meraba bile demeden telefon numaranı verir misin dedim. Ulan kahkaha atıyorlar. Haklılar amk. Hala ara ara bulusunca bu muhabbete güleriz. Neyse bir şekilde muhabere ettik derken 4 lü takılmaya başladık.  Alparslan, Mehmet, berkcan ve ben 4 lü takılmaya başladık.


 Mehmet baya kiloluydu. Yolda yürürken eğilerek yürürdü. Memeleri belli olmasın diye. Ben de topluydum ama boy falan baya uzun olduğundan belli olmuyordu. Neyse biz diğer arkadaslarla Mehmeti zorla spora başlattık. Her gün geziyoruz, para dileniyoruz(sınıftan). Hayat zerre gibimde değil. Sınavlar başlamış hepsi 5 10, 20 Ulan babam görse direk inşaata gibtir eder. Neyse baktım ki çok saldım ertesi gün coğrafya sınavı var. Oturdum saatlerce çalıstım. Ulan kör olacaktım. Neyse ertesi gün okula gittim sınav yerleri bekliyorum. O zamanlar şehirdeki tek karma sınav bizim okulda. Gittim sınavımın olacağı sınıfa. Sınavı beklerken bir kız geldi.
- merhaba coğrafya mısın?
+ evet, sende mi?
- evet.. Şey çalıstıysan yardım eder misin?

 O an kıza dalmışım kız 2 kere sordu. 

- hiç çalışmadım..
+ ederim tabi.

Kız çaprazımdaydı. inanın kızı görür görmez zaten gg olmustum. Ulan o hissi şuan hatırlamıyorum lakin cidden iptal olmustum. Neyse meymenetsiz bir hoca girdi. Bağırıyor, çağırıyor.  Bi baktım uğultu koptu, bittik biz asla çektirmez vs. Ulan kıza yaranmak için FBI olsa kopya verirdim o an. Neyse sınav başladı ben kağıdı bildiklerimi fulledim. Tabi 100 lük değil ama 60 70 garantiydi.  Neyse kıza baktım ağlayacak. Ulan içim eridi. O sıra sınıftaki hoca oğlum diye birine bağırdı yanına gitti o ara refleksle kağıtları değiştirdim.  Ciddiyim herkes şok oldu. Sınavdan sonra Çoğu kişi hocanın ilkisin vs dedi. Neyse kağıtları değiştirdim o ara çok oyalanmısım 10 dakika bile yok amk. Tüm gücümle bir şeyler doldurdum. Ama yetişmemişti..

 Sınav bitti kağıdı verdim. O ara belki kızla muhabbet ederim diyorum. Mutluyum.. Kafamı bir çevirdim kız yok. Koridora çıktım. Başka bir erkeğin koluna girmiş gidiyorlar. Çocuk kim diye baktım. Eski çocukluk arkadaşım..

Ulan arkadasımı görünce çıldırdım. Yani en azından bir teşekkür etseydin aq kızı. Neyse gibtir et dedim ve arkadasların arasına döndüm. Gene böyle takılıyoruz. Kızla kantinde karşılastım. Selam verdim. Tanısıyor muyuz dedi. Ulan nasıl sinirliyim. Hani kopya vermiştim vs. Dedim. Özür diledi gitti.

 Aga o sıralar safımki ne safım. Neyse Çocukluk arkadasımı buldum. Öyle eski günleri yad etme bahanesiyle Çocukla tekrar samimiyet kurdum. Bir şekilde cocuğun yanına git gel, git gel iyice kızls kesişir oldum. Ulan o aralar da aşk denilen şeye kaptırmışım kendimi, kıza iyice bağlandım. Neyse kıza yavşamaya başladım. Ama neler yapıyorum. Bir de saf ki ne saf önüme  milyonlar koysalar almam. O kadar safım. Kızla bir şekilde yakınlastım. Evler de yakınmıs. Beraber git gel yapmaya basladık. Daha doğru ben zütümü yırttım olması için. Neyse kız gün bana dediki:

- erkek arkadasım gelecek bugün kanka sen tek git. 
 
 Hem erkek arkadaş lafını açtı hem de kanka demiş oldu ilk kez. Resmen yıkıldım. Eve dönene kadar çocuk gibi ağlamıstım. O ara taksa başlamaya karar verdim. Dedim bari spor yapayım. O arada Mehmet dediğim arkadasım zayıflamaya baslmıs üstüne sevgili yapmıstı. Neyse aradan 3 4 ay geçti ben bu kızla yakınlastım tabi kanka ayağına. Arada sarılıyorum vs. Bakın cocuk gibi mutluyum ona dokununca, bakınca amk. O sıra taksa da iyice sarmısım güzelce gidiyorum.

 Neyse  tam 1 sene kanka ayağına devam etti. O sıralar bu kızın o yılki 4. 5. Sevgilisi falandı.. Ona rağmen umrumda değil. Neyse o sıra Mehmet dediğim arkadasım yemin ediyorum ibreti alem bir değişim geçirmişti. zütü göbeği olan, memeleri sallanan cocuğun six packları bile cıkmıstı. Bakın şok geçirdik hepimiz. (3 ay ara). Neyse o çocuğun gazıyla bende spora başladım.  O sıra Mehmet de arayı açmaya başlamıştı. Aradan 2 3 ay geçince tamamen gibtir çekti. Onun yanında yannan gibi kalıyorduk çünkü. Adam bize gibtir çekince 3 arkadas uzun süre kendimize gelemedik. Ulan ı kadar zamanıdır arkadasın. Vücut yaptı diye sattı. Neyse bende o ara spora başladım. 3 4 ay gidince bi özgüvenli gelmişti. Ama gene safım. O ara kızın, (adıma irem diyeyim) sevgilisi bunu aldatmıstı. Krizi fırsata çevirip açılmayı düşünüyordum. Buluşalım dedim vs. Bir baktım yanında baska erkek. Bu kim dedim. Kankam dedi. ikiniz de Kankamsınız tanısın dedi. (huur Çocuğunun biriydi). Ben dedim işim var eve döndüm. O ara haftasonu facede geziyorum. Bir baktım o kankam dediği Çocukla iç içe poz. Altta canımın içi kalp.

O ara zaten kafayı yedim.  Artık tamamen kızla kanka ayağına sarılıp öpmekti hedefim. Tam 2 sene boyunca kız en az 10 sevgili değiştirdi. Artık kızla toplam 3 sene kanka ayağına takılıyordum. O ara da spora 3 senedir gidiyorum. Çok sağlam bir vücut yapmışım. irem diyor şu arkadasımı sana ayarlıyım, yok bunu. Ben alayını reddediyorum. Ulan bir gün bana sen geymisin dedi. O an ağlayacaktım. Yok ben sadece ilişkiye hazır hissetmiyorum diyip ektim vs.

 Allahın her günü beraberiz artık. Ciddi anlamda kızı elliyorum, sarılıyorum. Öpüyorum. Sevgili değiliz ama her şey var. Bi elini tutamıyordum.. Neyse baska okula gidecektim son sene. O ara vedalaştık. Bana sarıldı, öptü ağladı kollarımda. Beni bırakma kanka seni çok seviyorum diye. Bende seni çok seviyorum diyip ağlıyordum. Ama benim ağladığım baskaydı.. Neyse otobüsle eve giderken mesaj geldi. Çantanın ön gözüne bak diye. Açtım bir baktım mektup. Okumaya başladım. Abi otobüste hüngür hüngür ağlıyorum. Mektup nerde şuan bilmiyorum ama cidden çok etkisinde kalmıştım. Bana olan sevgisini vs yazmıs, karikatür çizmiş. Bana sarılırken resim vs.  Abi ama asla sevgili gözüyle değil. Resmen bir kardeş gözüyle.. Neyse 3 ay kadar görüşemedik.

 O sıralar sinemalarda güzel filmler var. Avengers vardı hatta. Aradım dedim sinemaya gidelim. Bulustuk falan. Direk kollarıma atladı. Kokusunu içime falan çektim. Acayip mutluyum ama. Aldım kolunu attım omzuna geziyoruz. Bütün forumu gezdik kol kola. O gün dedim ben bu kıza açılacağım. Ölmek var dönmek yok. Sinemaya girdik. Kol kolayı. Kafası omzumda. Eliyle bana yemek yediriyor. O sıra bende vücut yapıyorum ama ölümüne bulktayım(bufalo gibiyim kaslar gözükmüyor bile). Neyse sinemada aşk filmindeyiz bir de. Ve o istedi. Yalvardı, naz yaptı. Dedim kesin zarf atıyor. Neyse sinemada elini tutmaya cesaret edemedim. Her şeyi yaptım olmadı amk..  Neyse filmden çıktık dışarıda yürüyoruz. Yolda plan kuruyorum. Kolunu çekeceğim ve seni seviyoruz diyeceğim vs. Bir baktım bağırıp çağırıyor. Yok nerede olduğum seni ilgilendirmez vs. Kapattı. Kim dedim. Sevgilim dedi. Bakın öyle kaldım..

Eve bıraktım kızı. Bırakırken sözleştik haftaya avengerse gidicez diye. Neyse ertesi gün tanımadığım bir lavukla Avengerse gitmiş ve fotoğraf paylaşmış.  Sinirlendim baya. Mesaj attım.

+ hani biz gidecektik?
- ya özür dilerimmm unutmusum

 Bir daha dönmedim. Abi baktım bu kız beni gibine takmıyor. O sıralar beni seven bir kız var. (sevilmeyi sonuna kadar hak ediyor derdim meğer o da binmiş neyse o hikaye çok baska) Onunla da arkadasım. Aradım dedim böyle böyle. Bana dediki kendine zulüm çektirme kıza her şeyi itiraf et. Bakın a dan z ye her şeyi yazdım. Sayfalarca mesaj. Vr gönderdim. Size yemin ediyorum aksam 8 di gönderdim, sabah 11 e kadar cevap bekledim. Uyumadım. Tam uyuyacakken mesaj geldi.  Bakın beni orada öldürseler daha az acı çekerim. Dünyanın hakareti, küfürü. inanamadım lan inanamadım

Günlerde ağladım. Tek başına kafayı yedim. O aralar üzüntüden spora verdim kendimi. Köpek gibi spor yapıyorum. O sıra kişisel gelişim kitapları okumaya başladım. Spor, kitap. Sadece bu ikilem. Resmen depresyondaydım. Hayatım spor salonunda geçiyordu. Beni ayakta tutan tek şey vatana aşkımdı(askerlik) sadece onun için kendimi öldürmedim zamanında. iyi ki öyle bir aptallık yapmamısım

 Neyse spor, kişisel gelişim derken bir gün amlılarla iletişim diye bir kitap gördüm. Merak ettim ve okumaya başladım. O kitap cidden beni çok etkiledi. Artık bakıs acım değişmeye baslamıstı. O sıra var gücümle spor yapıyorum. Size yemin ediyorum öyle bir spor yapardım ki herkes beni izlerdi(o günler burnumda tütüyor).  Neyse bir gün bir arkadasım bana bunu çok sık yapmamı attı. O zamanlar az çok toplamıs ve aşk unutmaya başlamıstım. Bunu çok sık yapmamı bitirdikten sonra artık bambaşka biriydim. Ve size yemin ederim askeri mülakatları bu kitabın bana kazandırdığı felsefe ile kazandım.. Neyse aradan baya zamandır geçti. O aralar gene spor yapıyorum deli gibi. Benchteyim. Tam son tekrarı yaptım kafamı bi kaldırdım, ayna yansımasından irem...  Yanında dw bir arkadası. Bir anda kapanan yaram açıldı. Tansiyonum falan düştü, gözlerim karardı. Resmen eski halime dönüyordum az daha. Soyunma odasına gittim 10 dakika kadar sonra o defter kapandı diyip kalktım ve spora devam ettim.

 O ara sporda iremin arkadasının beni kestiğini fark ettim ve sırf binliğine o kıza yürümeye başladım. Aga irem çıldırıyordu. Spor bitti vs. Dışarı çıktım. Bir baktım irem ve arkadası beni bekliyor. Hadi bir yere oturalım dedi. Ben o defteri kapattım irem diyip evime döndüm. O günden sonra 1 kere bile görmedim. Yıllar oldu. Ulan 6  7 belki 8 senelik olay..

En son onu 2 sene önce gördüğümde çok özlemli gözlerle bana bakıyordu. Belki istesem sevgili olma şansım vardı. Ama kapanan defteri açmak iyi olmazdı.

 Saçma sapan saf ve kilolu bir çocukken resmen bir motora dönüştüm dostlarım. Spor her daim yanınızda olsun.

Not: aşk denilen şeyin bir dişiyi çok fazla düşünerek nöral ağların birikmesi sonucu olustugunu biliyorum ve artık o saçmalıktan uzak duruyorum. Bu süreçte yabancı sevgilimde oldu. Ultra feministte(eğittim). Ve ben ayırıldım onlardan. Onlar benden değil. Acı falan çekmiyorum. Ve çok güçlüyüm. 

Not2: Son zamanlarda efkarlı entrylerimin sebebi karı kız değil aile ve gelecek meselesindedir. Aşk acısı vs çekmem ben  

Primci değilim beyler. Direk hepsini paylaştım. Liseliyken kızlar dünyayı yönetiyor sanardım. Dünyadaki tek derdin karı kız olduğunu zannederdim. Öyle saf bir çocuktumki.  Küllerimden geri doğdum ve aşk denilen saçmalığa inanmamaya başladım. Yıllar oldu asla bir kız beni etkileyemedi.

 Bu süreçte hayata döndüm, insanlara yardım etmeye başladım. Sayısız ihanete uğradım ama gibime takmadım. Son 1 senede o kadar çok kayıp yaşadım ki inanmazsınız. En sevdiğimi öldürdüler.. Okulum kapandı, Geleceğimi karartılar ayağa kalktım. Her şeyin paradan olduğunu zannedenler oldu, sefilliği görmeden o duyguya erişemezsiniz, bende her şey para dedim. Hala da öyle. Parasız yaşayamazsın dostum. Simit bile alamazsın. Lüks içindeyken en diplere vurdum lakin ben asla pes etmedim.  Hayat bitmedi. Aşk denilen saçmalığa bağlanmayın ve hayattan zevk almaya bakın.

Paran yoksa hayat seni bir hiç sayıyor. 

Spor yap. Beslenme?
Hasta ol.. Peki ya sigortan yoksa?
 Eğitim.. Defter alamayanlar var.
Sosyal ilişkiler. Çocuk ustasından baska erkek görmemiş.
Kız arkadas- olsa ne olur 2 gün sonra zengin birine zaten vurduracak.
Eğlence- tek eğlencen yıkamacıda Çalısırken ıslanmak.
Aile sevgisi- sefillik evi huzursuzluğa gömer.
Arkadaslık- maalesef hap, uyuşturucu kullanan tipler dısında normal arkadas çok zor bulursun.

 Çok güzel bahaneler değil mi? FAKiRiM, PARAM YOK. HUZURUM YOK. 
   ÖLDÜR ULAN KENDiNi O ZAMAN. 

 DiNLE BENi ÇOCUK. BU HAYATTA HER ŞEY PARA iLE YAPILIYORSA O ZAMAN BEYNiNDE PARA KAZANMAYA BAŞLAYACAKSIN. PROJELER ÜRETECEKSiN. HEDEFLER KOYACAKSIN. MESELA MÜHENDiS OLMAK iSTiYORUM DiYECEKSiN. ONUN iÇiN ÇALIŞACAKSIN. HAK ETTiĞiN GELECEK iÇiN ÇALIŞACAKSIN. HEDEFiN NEYSE. MARKET ZiNCiRi Mi KURACAKSIN? O ZAMAN iLK OLARAK ZiNCiR OLACAKSIN. DAHA SONRA TUĞLA, HARÇ EKLEYECEK VE BÜYÜYECEKSiN. 

 BUNLAR SADECE ÖRNEK. AĞLAMAYIN ULAN. BAK CANIM KARDEŞiM AiLENDEN BiRiNi Mi KAYBETTiN. ALLAH RAHMET EYLESiN MEKANI CENNET OLSUN. ÜZÜLECEKSiN BELKi LAKiN AĞLAMAYACAKSIN! ONUN iÇiN YAŞAYACAK VE ÇALIŞACAKSIN. 

 BAK ÇOCUK. HAYAT DAiMA DÜŞ KALKLARDAN iBARETTiR. SEN AYAKTAYKEN DÜŞENi KALDIRIP KENDiNE KARDEŞ EDECEKSiN Ki SEN DÜŞTÜĞÜNDE KOLUNDAN TUTACAK KARDEŞLERiN OLSUN. 

 HAYAT ÖYLE BiR ŞEY Ki SANA KANINDAN OLMAYAN BiR ÇOK KARDEŞ SUNUYOR. KARDEŞLERiNi iYi SEÇ VE DAiMA YÜKSEL!   





yeni yazılardan haberdar olmak ister misin tatlış?
abone:
e-postana gelen onay linkine tıklamayı unutma panpa.


beğendiysen paylaş panpa


0 yorum:

Yorum Gönder