Trend Hikaye: Darüşşafaka'da Tanıştığım Kız

darussafaka da tanistigim kiz

2008 yıllarıydı  yetimhanede son senem di seneye 18 e giriyor ve bu coplukten surekli dayak yemekten kurtuluyordum bunun sevinci vardı üstümde... Okul hayatım fena değildi idare edicek  derecede bir sağlık meslek Lisesi ne gidiyordum Hikayemiz buradan basliyor 70vol'den sizlere


Yine sıkıcı bir okul gununden Yurda geri dönüyorum arkadaşlarla vedalastim ve yola koyuldum onlara resmen imreniyordum adamların anne babası var di ama yinede isyan ediyorlardı benimkiler ise ben 5 yaşındayken evde çıkan yangında  ölmüşler ben koca dünyada tek kalmistim tek akrabam teyzemdi o ise Eniştem beni sevmediği icin yanina almamıştı küçükken sismanmisim sanirsam

Yurdun içine girdim selam verdim görevlilere falan köşede oturup ağlayan bir kız dikkatimi çekmişti sessiz sessiz ağlıyordu fazla takmadim alışır zamanla diye ve odaya çıktım odada 5 kişi kaliyorduk normalde fakat 3 kişi yurttan ayrılmıştı iki kişi rahat rahat duruyorduk odada çocuğun adi Hakan di onunla hala konusuruz adamın dibi bir kardesimdi

Aksama kadar takildik onunla cakma bir telefon vardı bende paramız fazla olmadığı icin ancak bunu alabiliyorduk. Aksam yemeği olmuştu eğer zamanında inmezsek AC kalıyor ve yemek bulamıyorduk indik yemeğe o kız yine dikkatimi çekmişti masanın en başında tek başına oturuyor du yemege dokunmamisti bile

Yeni geldiği barizdi yani AC kalmasın diye gidip uyarmaya karar verdim. Yanina gittim eğer yemezsen  AC kalir ve yarin sabaha  kadar da birsey yiyemezsin dedim kız put gibi duruyordu aq be bir tepki ne de bir cevap bende birsey demeden kalkıp masama  geri döndüm kız aslında güzel bir kızdı fakat bakımsız olduğu barizdi saçları başına karışmıştı resmen fazla takmadim kafama zamanla alışır diye

Yemekten sonra yukarı çıktım TV izledik arkadaşlarla sonra geç olmaya başladı ve yatagima  geri döndüm uyudum rahatça ve kahvaltı ya inmek icin aşağıya indik kızı bidaha gördüm yemek yiyordu yavaşça aksamdan AC kaldığı belliydi kizin arkadaşı yoktu anladığım arkadaş bulamama sansi yoktu cunku 5 kişi bir odada yattığı zaman nasil arkadaş olamaz ki

Kızla konuşmaya karar verdim belki yardımcı olurum diye --kız ++ben

+Merhaba oturabilir miyim
-oturabilirsin tabiki
+Yenisin  galiba
-Evet dun geldim
+Alışmakta güçlük cekiyorsun sanırım
-Biraz
+buralar böyledir ilk zordur ama zamanla alisirsin cunku alışmak zorundasın
-Sen güçlük cektinmi
+Ben buraya 5 yasında geldiğim icin alışmakta güçlük cekmedim

Kız in dudakları bir oynar gibi oldu sanirsam kendimden  sogutmamayi basarmistim

+Sakıncası yoksa oturayim burada
-Yok oturabilir sin

Kahvaltiyi beraber yaptik sayılır en azından yan yanaydık onunla kahvaltı yaparken adını sordum adi Elifti

Kahvaltıdan sonra hangi okulda olduğunu sordum benimle ayni okuldaydi ve ayni siniftaydık bana okulun yerini bilmediğini soyledi yardımcı olabilecigimi  söyledim ve giyinmek icin yukarı ciktim kızı bekletmemek icin hızlıca giyindim ve aşağıya indim o ise çoktan hazırdı ve beni bekliyordu

Gidelimmi dedim ve yola koyulduk yol boyunca hic konusmadı bende zorlamadim sonuçta çok yeniydi ve alışamadığı belliydi 15 dakika sonra felan okuldaydık girdim selam verdim ve oturdum Elif ayakta kalmıştı yer yoktu sanırım gittim müdür yardımcısıyla konuştum ve bir sıra ayarladim  zaten sınıf baskaniydim  sırayı getirdim ve en arkaya yanıma yerleştirdim onu oturdu sessiz bir şekilde tesekkur etti kafasını siraya koydu bende kalktım ve arkadaşların yanina oturdum

Bir sure sonra hoca girdi sınıfa yoklamayi almaya başladı isimleri sayarken Elif dedi ve sanırım aramıza yeni katılanlar var dedi elif kafasını kaldirmamisti  bir daha Elif dedi ve Ben kızı durttum kalktı efendim dedi Tanitirmisin kendini kızım dedi hoca

++ismim Elif Buraya Cengelkoyden taşındık x okulundan geldim dedi ve oturdu sınıfın abazaları coşmuştu

Tenefüs olunca tek tek Elif in yanına gelmeye başladılar Elif ise hic takmiyordu onları bana dondu ve 70vol kantine gidelim mi dedi kabul ettim ve kalktik  kantine gittik onunla cay aldı 2 tane maddi durumu fena değildi yani benimkinden iyiydi hala konusmuyordu  anlamiyordum  başından birşeyler geçtiği belliydi

-Konusmak istermisin
+...
-Sana demistim
+şuan moralim bozuk çıkışta konusuruz olurmu
-olur neden olmasin

Sonunda konusabilecektik cunku bu kizin boyle bir yere neden düştüğünü gerçekten çok merak ediyordum sessizce çayını içti ve hadi gidelim dedi kalktik  ve sınıfa çıktık ders bos bir dersti yani önemsizdi anlayacağınız hocayı takan yok zaten bizde lafliyoruz arkadaşlarla arkami döndüm ve Elif i gördüm morali çok bozuktu agliyacak gibiydi  yanina gittim Elif iyimisin dedim gözünü sildi ve iyiyim dedi ama tabiki ben buna inanmamistim

Ama üstüne gitmek istemedim çıkış ı bekledim morali daha da bozulabilirdi
Zar zor okulun sonunu getirdik sonunda. hadi gidelim dedim tamam dedi ve yola koyulduk sesi kegibti sahile zütürdüm onu kayalıklara oturduk hala konuşmuyordu anlamsizca deniz i izliyordu konuşmak istermisin dedim bir müddet daha durdu ve anlatmaya başladı

-Burayı sevemedim bir türlü 70vol 1 hafta öncesine kadar mutluydum bir ailem vardı Annem babam vardı fakat memleketten dönerken hepsini kaybettim sen bu nasil birsey anlayamassın cunku sen hep boyleydin ama ben boyle neden oldum bilmiyorum. Keşke bende gitdeydim onlarla oraya belki bende olurdumde bu açıları yasamazdim simdi çok caresizim Babannem var bir tek oda elinden geldiğince para yolluyor ama nereye kadar burada bu çöplükte kalmak zorundayım simdi anliyormusun dedi ve

Bağıra bağıra ağlamaya başladı nefessiz kalıyordu agliyorken ben ise ilk başta cekindim fakat sonra o halini görünce kafasını omzuma  dayadim onun omzunu oksarken ben yanındayım dedim

Bana sigara uzatti içtiğini bilmiyordum biraz acemiydim ama aldim dert ortağı olmak için

1 saat kadar oturduk onunla orada o anlattı ben agladim ben anlattım o ağladı aksam yemeğine gitmek icin yola koyulduk gözleri sismisti yavas yavaş gidiyorduk kapısına geldik yurdun ve yemek sırasına girdik beraberce yemeği yedik ve dolaşmak istermisin dedi olur dedim kapının kapanmasına yarim saat vardı

Çıktık bahçeye issiz bir yer bulup oturduk sıgara uzattı orada konuştuk nerelisin nerden geldin falan Arnavutkoyluydu Elif

Kapılar kapanicakti içeri girmek icin yola koyulduk ve tam kapıdan girecekken yanigima bir öpücük kondurdu anlam veremedim hicbir şey söylemeden gitti

Bende  binanın bizim olan tarafına çıktım odaya girdim selam verdim arkadaşa ve yatağa geçtim anlamsizca tavanı izliyordum aklımda Elif vardı bu kız kimdi durup dururken neden benle arkadaş olmuştu acaba oda benim gibimiydi tüm gece olanları düşündüm ders bile calışmadim o gece acaba panpalarim aşık mi oluyordu benim gibi bir garip

Sabah ı getirdik zar zor kahvaltiya  inmek icin sabirsizlaniyordum  Elif i gorecektim tekrar dan heyecanliydim bardagimi  aldim ve aşağıya indim o çoktan kahvaltısını almış yiyordu bende aldim ve oturabilirmiyim  izin var mi dedim tebessüm etti ve gel dedi oturdum fazla konuşmadık onunla sakince yaptık ve ayrıldık okula beraber gidelim dedi tamam dedim

Giyindim ve indim biraz onu bekledim ve yola koyulduk bu sefer dertli değildi fazla havadan sudan konuşarak ilerledik ve sınıfa girdik

Sınıfta eskisi gibi değildi derse katılıyor du ve alışmış gibiydi arkadaş yapmıştı birkaç tane bense mutlu oluyordum onun bu haline ilk ders bitecekken kafami sağa çevirdim ve cevirmez olaydim  bir bin Elif i kesiyordu çok rahatsız olmuştum sevgilim bile değildi fakat nedense çok kıskanmıştım onu

Dersler ilerledikçe bu bin bakmayı abarttı maskotluk yapıyordu artik Elif i güldürmek icin başta fazla takmiyordu  Elif ama tebessüm etmişti gulmustu  yani o pice Elif ise ona yavsadiginin farkında değildi

Cuma günüydü öğle arası oldu ve namaz a gitmek için arkadaşlarla yola koyulduk cami yakin denilebilirdi arkadaşlar gülüp egleniyordu fakat ben çok durgundum aklım Elif teydi acaba birsey gelirmiydi basina

Namazı kıldık ve yardirmaya başladım okula doğru direk sınıfa çıktım ve çıkmaz olsaydım O bin Elifle konuşuyordu

Okul bitene kadar kafayı yiyecektim  beyler ya sevgili olursalardi ya beni hic sevmeseydi ortada hiçbir sey olmadan kendi kendime kurgular  kuruyordum deli olmuştum o bine

Okul çıkışı yurda gitmek icin yola koyulduk biyerlere gidelim mi dedim ve hayir çok yorgunum dedi tamam dedim ve odaya çıktım telefona baktım 2 cevapsız arama vardı teyzem aramıştı  birde mesaj atmisti para gönderdim oğlum cekersin diye o an çok mutlu oldum uçacak gibiydim Teyzem beni severdi fakat kocasi istemezdi  beni

Vakit kaybetmeden para çekmeye gittim baktım ki 700 lira vardı hesapta dahada mutlu oldum 200 lirasını çektim ve geri döndüm kafama koydum yarin Elif i sinemaya goturecektim bu para bana uzun sure yeterdi

Gece Mesaj attım Elife Yarin dolaşmak istermisin diye ve olur neden olmasın dedi artik kararliyidim ona çıkma teklif edecektim fazla uzarsa mutsuz olacagimı biliyordum

Sabah erkenden kalktım kahvaltiya  indim Elif henüz gelmemişti onu bekledim ve sonunda uykulu gözlerle aşağıya indi günaydın dedim güldü ve hadi dedi kahvaltimizi yavaş yavaş yaptık acelemiz yoktu tatildi  zaten amk

Kahvaltıdan sonra hemen geliyorum dedi ve yukarı çıktı ben beklemeye koyuldum 15 dakika sonra geldi çok güzel olmuştu gerçekten simdi tam olarak anlamıştım aşık oldugumu hadi gidelim dedj ve yola koyulduk masraftan kacinmayacaktim sinemaya gidelim dedim tamam dedi

Elif diğer kızlar gibi değildi ask meşk filmlerinden fazla hoşlanmazdı aksiyon filmine gitmistik  adini unuttum soyleyemecegim film 3 saat surdu aq izledik eglendikte  çıktık salondan ve birşeyler atistirdik

Simdi ne yapalım dedim ve sahile gidelim mi orayı çok seviyorum dedi tamam dedim

Dolaşa dolaşa gittik kayalıklara önce fazla konuşmadı sonradan açıldı boş bos konuşurken günümü giben o cümle agzindan döküldü

-Ben aşık oldum 70vol
+(kekeleyerek) kime
-Ozan a (Sınıftaki bin)

Sevinmiş gibi yaptım ciddimisin falan filan sacmaladim fakat sevibmedigim bariz ortadaydı en salak insan bile anlardı yani
-Beni onunla tanıştırmanı istiyorum 70vol
+Tamam bende o is

Kabul etmesine ettim ama bunu nasil yapardım sevdiğim kızı başkasıyla nasil görürdümki

Ne zaman dedim hemen simdi dedi eyvallah çektim hayallerimin hepsi yok olmuştu aradım Ozanı gel kardeşim x sahiline dedim tamam dedi  beklemeye koyulduk 1 saat sonra geldi gelmez olsaydı keşke o pici orda gördüm geldi oturduk

Konuşmaya başladık havadan sudan konuşuyorduk elif kas göz yaptı bana ben hemen geliyorum deyip ayrıldım kafayı yemek uzereydim resmen sevdiğim başkasıyla yan yana oturuyordu

Kayaların arkasından izliyordum sarilmaya  başladılar ağladım orda çocuk gibi hüngür hüngür ağladım beyler sonra Elif e mesaj attım ve benim isim çıktı görüşürüz dedim yurda gitmeye başladım

Çok pismandim keşke Yapmasaydim diye ağladım saatlerce Elif mesaj attı yemeğe gelecekmisin dedi cevap vermedim telefonu kapattim uyudum yarin sabaha kadar kalkmadan uyudum yatak islanmisti resmen bunun etkisinden kurtulmam  (kurtulmak derken alışmaya) başlamıştım

Sınıfta felan sarmas dolaslardi artik ygs ye 3 ay kalmıştı kopek gibi çalışıyordum resmen sınav bitti yaz geldi (Bu olanlar 6 ay içinde oldu fazla birsey olmadığı icin yazmayacagim)yanılmıyorsam 402 gibi bir puan almıştım Sağlık Mesleğe gore gayet iyiydi istanbul da bir Üni tutturdum

Darüşşafaka dan ayrilmistim  Teyzemde de kalamazdim bende para biriktirip aynı zamanda kalacağım bir is aramaya başladım buldum da 1500 tl maaşla Restorantta  calisacaktim  yatacak yeride  bulmuştum artik sıkıntımız yoktu

1 ay kadar çalıştım ki Teyzem aradı hemen Gaziosmanpaşa Hastanesine gel dedi ve bende patrondan izin alıp yola koyuldum

içeriye girdim Teyzem ağlıyordu ne oldu diye sordum Enisten  dedi ve o sırada doktor çıktı içerden Başınız sağolsun dedi

Teyzem kriz geçiriyordu doktorlar sakinleştirici yaptı ve Teyzemi uyuttu

Eve gittik gece geç saatlerde ve teyzem Eniştem e araba carptigini söyledi uzulmustum ne kadar sevmesemde uzulmustum

Defin islerini hallettik Teyzem e benim çalışmam gerek dedim oda izin vermedi ilk basta çoluğu çocuğu yoktu benimle kalmanı istiyorum dedi kabul ettim benim icin daha iyi olabilirdi

Hayat artik güzel gidiyordu benim icin kalacak yerimde  vardı Eniştem bir Belçika Firmasında ortakti varlıklı adamdı yani maddi açıdan sıkıntı cekmemeye basladım Ama aklım hala Elifteydi onu hala seviyordum cunku keşke Yapmasaydim Yapmasaydim diye diye 74 kilodan 67 kiloya düştüm

Bir gün teyzem konuşmak istediğini söyledi tamam dedim

-Bak oğlum ben buralarda yasayamiyorum bu duvarlar sanki üstüme üstüme geliyor ben memleketime  Giresun a dönmek istiyorum orada yeşillerin   arasında yaşlanmak istiyorum
+Napalim Teyze
-Ben diyorum ki Bu ev araba hepsi senin olsun genç adamsın harçlığını her ay düzenli olarak gonderirim  ama ben burada yasamak istemiyorum hepsi senin olsun ben Gitmek istiyorum

Dedi ve ben sok olmuştum 1 hafta öncesine kadar fakir bir adamken simdi durumum iyiydi para pul vardı anlayacağınız okulun açılmasına 1 ay kalmıştı Teyzemi yolcu ettim ve eve döndüm artik evim ve arabam  vardı

Hayat boyle devam ediyordu ki bir gece telefonum çaldı arayan Elifti

ilk basta açmak istemedim fakat israrla arayinca acmak zorunda kaldım efendim dedim gayriresmi bir şekilde ağlıyordu 70vol sana ihtiyacım var sahile gel dedi ve kapattı acaba gitsemiydim bilmiyorum fakat bir güç bana git dedi resmen bindim arabaya saat gecenin 12 si idi hızla gitmeye başladım

Gittim oturdum yanina hicbir şey demeden bana sarıldı hala ağlıyordu o an tüm sinirim akip gitti ağladı dakikalarca ve sakinleşince sordum  hadi anlat artik dedim ve anlatmaya başladı

-okul bitince Ozanla kalmaya başladım mutluydum onunla ((Ben bunları diken ustunde dinliyordum eğer birlikte olmuşlarsa çekip gidecektim )) iste bu gece otururken birlikte olmak istedi kabul etmedim çok zorladı kabul etmeyince beni evden dışarıya attı

Ben delirmistim resmen sigara üstüne sigara yakiyordum
-Şuan gidecek bir yerim yok dedi
+Ben ne güne duruyorum
-Ciddi misin
+evet hadi gidelim

Arabaya bindim Elif çok yorgun düşmüştü arabada uyudu bende yavaş yavaş gidiyordum saat gecenin 2 kisiydi  eve varınca onu uyandırmak istemedim kucagima aldim zaten sinek gibiydi zayifti yani küçüktü biraz yavaş yavas merdivenleri çıktım ve eve girdim yatağa yatirdim onu ben de salonda uyumaya koyuldum

Sabah olduğunda kahvaltı hazirdi yaptık eski günlerdeki gibi ve beraber yasamaya başladık  Mutluyduk sonuna kadar Ozan pici alkolik olmuştu

Okulun başlamasına 2 gün vardı bizde bu günleri evde gecirme kararı aldık Cumartesi günü geceye kadar film falan izledik ve yatma zamanı gelmişti artik gitti yattı odasına bende salona kuruldum  tam uyuyacaktimki yanıma geldi elif ağzımı kapattı ve üstüme uzandı sesimi cikarmadim öpüşmeye başladık sesimi cikarmadim hic cunku seviyordum onu kolumdan tuttu ve yatak odasına gittik

Orada birlikte olduk Elif bakireydi ben bozmustum kızlığını kulağıma eğildi ve beni sakin bırakma 70vol dedi bende soz verdim ona

Sözümü de tuttum da 2013 de evlendik  ve belki de eğer Ozanla onu tanıştırmasaydim şuan evli olamazdik

---Son---





yeni yazılardan haberdar olmak ister misin tatlış?
abone:
e-postana gelen onay linkine tıklamayı unutma panpa.


beğendiysen paylaş panpa


0 yorum:

Yorum Gönder