Trend Hikayeler: 4 Seneyi Bir Kalemde Silmek!

trend hikayeler

4 Sene önce tanışmıştım onunla ilk başlarda ne kadar güvenmesemde alıştım ona. Adı iremdi. Eski sevgilimle aynı sınıftalarmış nefret ediyormuş ondan benimle tanışmak istemiş. Neyse aradan aylar geçti sık sık konuşmasakta sonradan samimi olduk iremle. iki yakın arkadaş gibiydik. Eski sevgilimin zaten yemediği pislik kalmadığı için ondan bende nefret ediyordum. O zamanlar lisedeydim ara sıra görüşüyorduk iremle az görüşsek bile telefondan sürekli mesajlaşır konuşurduk. Aradan bir kaç yıl geçti biz aynı samimiyetle devam ettik hep. Aramızda hep evlenme muhabbeti yapardık ama makarasınaydı ikimizde ciddiye almazdık birbirimizi.


Hatta bir kez ireme annemin numarasını verip gelinim diye mesaj attırmıştım. Annemde dalga geçmeyin benimle diye kızmıştı.(gülerek) Güzeldi o zamanlar. Bu arada iremden bahsediyim. Kendisi 1.60 boylarında hafif kilolu yanakları ısırılası cinsten bakımlı bir ev kızıydı. Ev hanımı gibiydi tamamen evden çıkmazdı kolay kolay pek arkadaşıda yoktu zaten samimi olduğu.

Dediğim gibi tam bir ev kızıydı. Babası biraz sertti bildiğim kadarıyla her zaman buluşamazdık okuluna giderdim öğle aralarında falan görüşürdük. Dediğim gibi samimiyetimiz seviyeli olarak böyle devam etti. Ben mezuna kalmıştım yine çalışmıyordum derslere gezip tozuyordum. O baya çalışkandı kendini kaptırmıştı çalışıyordu. Mühendisliği kazandı kimya. Bende 2 yıllık bi bölüme gitmiştim. Şehirler farklı olduğu için Telefonla görüşür olduk sadece. Ailesi biraz sıkı olduğu için  eve pek gitmek istemiyordu. Okullar başlamıştı ben yurduma yerleştim. Onun 1 hafta sonra başladı dersleri. Aradan yine zaman geçti bu sınıfında bi çocukla bakışmaları olmuş tanışmışlar falan. Bana herşeyini anlatıyor biliyorum ama içten içede kıskanma var tabi onca zaman hiç sevgilisi olmadı. Sahiplenme duygusu gibi birşey yani anlatılmaz. Herneyse kardeşlerim bunlar 1 hafta içinde baya samimi oldular ve sevgili oldular. Ben ilk zamanlarda anlayışla karşıladım bunu.

Çocuğun adı fatih. ilk haftalarda iyi anlaşmışlardı fakat çocuk değişik bir insandı benim kanım ısınmadı iremin anlattıklarıyla tanıyordum çocuğu aralarındaki konuşmaları falan atardı bana. Neyse böyle böyle bi kaç hafta devam etti. Bizde tabi iremle hala konuşuyoruz samimiyetimiz devam ediyor. Onun en güvendiği insan ben, benimde aynı şekilde oydu. Bu zamana kadar hiç tartışma bile olmamıştı aramızda siz düşünün çok iyi anlaşıyorduk. Bana sözler bile vermişti fatih ile ilgili o bizim aramıza giremez senin yerin ayrı her zaman bende gibi.. Bende tabi hep inandım onun söylediklerine güveniyorum ya. Ama beyler siz siz olun çok samimi söylüyorum bir insana ederinden fazla değer vermeyin güvenmeyin. insan yaşadıkça gerçekten anlıyor. Devam ediyorum..
Fatih dediğim gibi garip bir çocuktu hem ayranım dökülmesin hem zütüm gibilmesin kafasında biriydi. iremle tartışıyorlardı sürekli. Bende içten içe sinir olmaya başlamıştım zaten.

2 Aya yakın bir süre sevgili oldular bunlar. Sonra çocuğun babası sert dindar biriymiş tamamen böyle olaylara karşı olduğu için döverek ayrılmaya zorlamış. O gün iremde bana yazdı ayrıldık diye. Şaşırdım nedenini sordum konuşmaları attı ve durumu anlattı. Teselli etmeye çalıştım onu. Neyse beyler okulun ilk dönemini bitirdim memlekete döndüm dört gözle iremin gelmesini bekliyordum ki görüşelim özlemiştim onu. Evet oda sınavlarını verip gelmişti. Annesi beni biliyordu azda olsa buluşmamıza izin verirdi. Bu çocukla evlenirsiniz siz diyormuş hep ireme oda bana söylerdi gülerdim bu duruma. Neyse ki anlaştık uygun bir gün saat için buluşmaya karar verdik. Beyler iremle fatih ayrıldıktan sonra biz iremle daha yakınlaştık bunu söylemeyi unuttum. Buluştuk iremle sarıldık oturduk bir kafeye yanyanayız bi ara sarıldım ona. Elinden bile tuttum mutluydum içimde kelebekler uçuyordu ama belli etmiyordum.

Onunla olmaktan o kadar mutluydum ki huzurun tanımıydı o an ve asıl olaylar bundan sonra oluyor. Beyler iremle o günden sonra dahada yakındık ama bi gariplik vardı o bu durumdan hoşnut değil gibiydi. Fatihin hala aklında olduğunu biliyordum. Ama onun yanında olarak fatihi unutturabilceğimi düşünüyordum. Bu sırada biz hala dönem arasındayız tatilde 1 buçuk ay hemen hemen tatil yaptım. Neyse bu olaylar böyle devam etti. Okullar tekrar açılıcaktı az kalmıştı ders kayıtlarını yaptık ve yurda dönmüştüm. irem ise benden 1 hafta sonra gidicekti ablasının yanına izmire gitmişti 1 haftayı orda geçiricekti. Konuşuyoruz ama halen soğukluk devam ediyor aramızda ben sürekli soruyorum ama birşey olmadığını belirtiyordu..

1 hafta daha geçti ve oda kendi yurduna gitti. Okulu başlamıştı. Kimya bölümü okuduğu için fatihle beraber deneyleri varmış haberim yoktu bundan ve mecburen birlikte o deneyi bitirmeleri gerekiyordu. Bu duruma sinir olmuştum. Fatihle buluştular deneyi bitirmek için fakat fatih onu unutmadığını sevdiğini kıskandığını söylemiş. Bununda hala aklında tabi ve benimle mesafe koymaya başladı arasına. Belli etmemeye çalışıyor fakat insan anlıyor yani beyler salak değiliz. Neyse beyler bu bahsettiklerim son 1 haftada olan şeyler. Bilenleriniz vardır bu özel harekat sınavına alımlar var benimde sözlü mülakat sınavım vardı. Sınav yerine gittim öğlen 1 deydi. Saate baktım henüz 1 saat var telefonla uğraşıyorum. irem bundan önceki gün bana kafa dinlemek istiyorum yalnız kalmak istiyorum demişti birşey dememiştim. Neyse telefonla uğraşırken mesaj geldi ondan. Birden bi sevindim fakat mesajı açtığımda gördüğüm şey hani beyler kalbinizde bi acı hissedersiniz sanki kaburgalarım kalbimi sıkıştırıyor parçalarcasına. Mesajda Artık konuşmak istemiyorum yazıyordu. Ne diyeceğimi bilemedim duraksadım. Benimle mi yazabildim sadece. Evet seninle dedi fatihi unutamıyorum sebebi bu bir daha konuşmayalım dedi.

Yazar notu: Siz siz olun güvenmeyin beyler. O hayal kırıklığı hiç birşeyde yok. Bizzat olayı kendim yeni yaşadım sizlerle paylaşmak istedim. Dinleyen okuyan varsa teşekkür ederim dinledikleri için. Kendinize iyi bakın dostlar..





yeni yazılardan haberdar olmak ister misin tatlış?
abone:
e-postana gelen onay linkine tıklamayı unutma panpa.


beğendiysen paylaş panpa


0 yorum:

Yorum Gönder