Kız İsteme Hikayem

Kız İsteme Hikayem

Sene 2014..
2 yıldır birlikte olduğum bir kız vardı.
Ailesi aşırı muhafazakar ama. Nasıl anlatsam. Hani normalde Ezan okununca tv'nin sesi falan kısılır ya. Bunlar direkt fişi çekiyorlar.


Babası Tesla'yı yakalasa anasını sikecek o derece.
Neyse zar zor ikna etmiştik kızın ailesini, Akşama istemeye gidecektik bizimkilerle.

Ben giyindim kuşandım, Kuran'dan bi kaç ayet ezberleyip, abdest alarak çıktık evden.

Sanki kız istemeye değil de 2014 Ahiret sınavına gidiyorum.

Neyse geldik kızın evine.. 

Selamın aleyküm aleyküm selamlar falan, Geçtik oturduk.
Ev bildiğin Türbe aq. Her yerde arapça yazılar, Hacı misi kokuları, tesbihler, seccadeler, ayetler vs.

Nerdeyse annemin yazmasını alıp dilek dileyerek duvara asıcaktım.
Ev ev değil, Samanyolu tv stüdyosu.

Hani bişey olsa, evi yıkmak için gelseler, Ulvi bir güç buna engel olur, yıkım ekibi falan helak olur öyle bir ev.

içerden kızın annesi geldi, yani annesiydi heralde siyah çarşaf içindeydi göremedim bişey.
Ben Ninja kıyafeti giyip bizi dövmeye geldiler sandım.
Annesi Hacı olcam derken siyah Power rangers olmuş.

Neyse ben iyiden iyiye gerildim. Bi yandan vaz mı geçsem diye düşünüyorum.

Çünkü bu aileye girersem ya cihada katılıp kafa keserim, ya da Üfürükçü olup karıyı kızı taciz ederim. Kendimi biliyorum çünkü.

Ben kafamdan bunları düşünürken kızda geldi, aile tamamlandı, artık konuya girme zamanıydı..

Pederi dürterek 'Besmele çekerek başlada şeklimiz olsun' dedim.
Gözleriyle 'Sus sikerim şimdi feriştahını' dercesine bakınca susmak zorunda kaldım.

Babam Başladı 'Evet efendim sebebi ziyaretimiz belli. Gençler birbirini görmüş beğenmiş' daha lafını bitirmeden gavat babası araya girdi. Kıza bakarak 'Siz görüştünüz mü bu çocukla' dedi.

Yok amına koyim görüşmedik. Öyle evde ailecek otururken 'Baba kalk. Gidelim de şu evden bi kız alalım' dedik.
Ya amına kodumun yobazı görüşmeden nasıl beğencez birbirimizi. Diyemedim tabi.

Hayır bilse merdiven altında sakso bile çektirdiğimi, medineye varamadan siker beni. Allahtan bilmiyor.

Neyse babam devam etti.
'Efendim Allahın emri peygamberin kavliyle kızınız Kübranur'u oğlumuz serkan'a istiyoruz' dedi.

Babası sikimsonik bi ifadeyle bakarak 'Oğlunuz ne iş yapıyor efendi' dedi.
Bana sorsana yarak babama ne soruyon diyemedim yine.

'Kendine ait bir kafesi var. Orayı işletiyor' dedi babam.

'Ne kafesi' diye sordu gavat.
Kuş kafesi amk. Tavuk kafesi, at kafesi işletiyorum diyemedim . Diyemiyorum..

Neyse bu gavat 'içkisi var mı oğlanın. Bize ters böyle şeyler' dedi. Babam 'yok efendim' dedi.

Yarak yok. Bira 7 tl oldu diye sinirden götüme tuborg şişesi sokmaya çalıştım arkadaşlar girdi araya.

Sonra 'Kumarı falan yoktur inşallah' dedi. Babam tam yok dicekken, Maçkolikten bildirim geldi telefona aq.

Bu salak salak sorular bitsin istiyordum artık.. Ama bitmiyordu.
Gavat herif sanki Cennet için sözlü sınav yapıyordu.
Katiyen durmuyordu. Bi ara kızlık soyadımı falan sorcak sandım. Facebook şifre mi falan sorsa Şaşırmazdım yani.

Neyse sonunda kahveler geldi.

Kahve gelince sustu oç. Kahveyi içmeden önce Besmele çekti, sonra bişeyler daha okudu. Amına koyim Kahvenin üzerine yasin mi okudu naptı anlamadım. Kahveyi yudumlarken 'Allah kabul etsin dayı' dedim.
Babam ayağımı depikleyerek susturdu beni.

Gavat müstakbel kayınpeder 'Sigara var mı bakalım' diyince. Cebimden marlboro'yu çıkartarak 'Burda içebiliyoz mu' dedim.
Beynimi sikeyim. O maksatla sormamış..

Yüzüme bir bakışı vardı. Sanırsın Yasak elmayı ben yemişim. Sanki ateşten yaratıldım diye insana secde etmemişim.
Öyle aşağılayıcı, öyle nefretle baktı ki.. Sarı çiçek olsam, annen baban var mıdır? Sorusuna 'Var abi' cevabı veririm.

içimden 'Sikseler vermez bu kızı' derken peder araya girip bi şekilde toparladı durumu. 

Kahveler içildi.
Babası lafa girdi 'Şimdi efendim biz Allahın emirlerini buyruklarını harfi harfine yerine getiren insanlarız. Bu işler nasip işi Allahu Teâlâ alnımıza ne yazdıysa o olur' falan fistan zırvalamaya başladı.

içimden 'Manav olcağına peygamber olsaydın o ozaman kahbe çocuuu' dedim.

Lavuk susmuyordu. Ayaküstü vaaz vermeye devam ediyordu. Daha falza dayanamayarak 'Bitir hoca bitir' dedim.

Peder sol dirseğiyle karın boşluğumu sertçe dürttü. Aq nefesim kesildi susmak zorunda kaldım.

Babam 'Veriyormusunuz kızı' diye sordu.
Gavat kayınpeder 'Veriyorum Lâkin erkek tarafından isteklerimiz olacaktır' dedi.

Hacı hoca değil mi aq. illa sikmeye çalışacak bi şekilde.

Buyur dinliyoruz dedik.. 

Bu başladı;
Kızım 3 trabzon burma karıma bir beşi bir yerde.
Kızı evden çıkarma parası, düğünü en pahalı yerde yapma. Ve daha bi çok şey..

Koltuğun üzerine çıkıp 'Nereye doğru domalalım hacı abi' diyecektim babam tuttu kolumdan.

En son dayanamadım 'Bak hacı abi. Bende bunları alacak para olsa senin kızını değil Barbara Palvini sikerdim. Ayrıca karına niye beşibir yerde alıyorum onuda mı sikicem ? Sen en iyisi kızını başkasına kakala, ama sakso çekerken dişleri değdiriyor o konuya dikkat etsin'

Diyerek kalktım. Annemle babama bakarak 'Kalkın gidelim. Bu ne aq Kız istemeye mi geldik cennetten arsa almaya mı' diyerek kaldırdım onlarıda. 





yeni yazılardan haberdar olmak ister misin tatlış?
abone:
e-postana gelen onay linkine tıklamayı unutma panpa.


beğendiysen paylaş panpa


1 yorum: