Bu Nasıl Hikaye? Karıya Gittiğim Gece!

Karıya Gittiğim Gece

Evet beyler söz verdiğim gibi %100 yaşanmış bu olayı sizlere hikaye şeklinde anlatıyorum. Başlamadan belirteyim bir hata yaptım siz yapmayın amk

Biz 6 kişiydik yanımdaki 5 kişi benden genel olarak 3-5 yaş büyük yalnız bir abimiz var içimizde en büyüğümüz ve ikimizin arasında 10 yaş var.


Tam yerini bilmiyorum Tekirdag Çorlu dışında bir yerde gece kulübü var yol kenarında. Oraya gittik eğlenmek için gece yine bu saatte. Girdik büyük bir kapıdan içeri ardından yine büyük bir bahçe çıktı. Oradan geçiyoruz görevliler şık giyinmiş selam veriyorlar bize. iyice girdik içeri mekana yaklaştık kafeterya gibi bir yer yanında da 4-5 tane tek odalı pansiyon görünümlü yerler. Ne amaca hizmet ettiği malumunuz. Biz girdik bu kafeterya kılıklı yere içerde büyük bir gürültü spot ışıkları müzik vs. kaynıyor. ortada dans pistine benzer bir yer var bir kaç tane açık giyinimli kadın kendilerinden geçmişçesine dans ediyorlar.

Biz ilk bulduğumuz boş masaya oturduk o dediğim dans pistine benzeyen alana yakında duruyor. Garson geldi ne alırsınız diye gürültüden zar zor duyabiliyoruz karşımdaki abim sağlam içicidir hiç affetmez bulduğu zaman. Zaten adamlar deli gibi içiyorlar içlerinde bir ben varım öyle içmeyen ben de şehir dışından geldim yanlarına. Neyse karşımdaki abim dedi sen bize 6 bira gönder devamını söyleriz bitince. Garson gitti 2 dakika sonra bir tepside 0.3 ml bardaklarda biralar geldi. Meyve tabakları Kuru yemişler bilmem ne hepsi var masada. Bira buz gibi ama tam içimlik. Biz başladık aga içmeye hem müzik dinliyoruz hem pistteki hatunlara bakıyoruz hem içiyoruz falan herşey başta normal gidiyor...

Herşey başta normal gidiyor biz içiyoruz eğleniyoruz taşak muhabbet dönüyor zaten. Karşımdaki abimin de tanıdığıymış oranın müdürü bizim masayla sürekli ilgileniyor. Neyse az sonra kızların sayısı arttı pistte dans ederken. Beyler öyle kızlar var ki orospu falan ama efsane yani. Mini etekli giyenler memeleri göbeği açık tişörtünden fırlayacak olanlar askılı giyip memeleri ortaya çıkanlar falan derken etraf cayır cayır yanmaya başladı. Kızlar birbirine kucak dansı yapıyor bizim masa da piste yakın olunca masanın önüne gelip kur yapıyorlar bizim abiler de laf atıyor taşak geçiyor falan. Az sonra bir dayı çıktı kel göbekli sakallı orospu çocuğunun biri. Kızların arasında bir tanesi var böyle balık etli memeleri büyük aşırı kısa ve dar kıyafet giymiş sarışın birşey. Ben de sürekli onu kesiyorum ara sıra bizim masaya baktığında göz göze geliyoruz. Bu ayı orospu evladı çıktı kızla dans etmeye başladı kız benim kestiğim kız. Orospu evladı kızın boynuna bir yapıştı vakumlamaya başladı gavat. Kız da zoraki olarak gülüyor yüzünden belli istemiyor amk. Bu ayının evladı böyle dans ederken bir kaç şarkı değişti hala dans ediyor ibne. Bir kaç masa yavaş yavaş kalktı gitti. Bu ibne de kendi masasına geçti. Sonra artık ortamın iyice kızıştığı vakit kızlar bizim masanın önünden ayrılmaz oldular çünkü mekana bakınca en genç ve en yakışıklı kalıplı zengin duran masa bizim masa. Sonra bu benim kesiştiğim sağ çaprazımda duran abime geldi kulağına birşeyler fısıldayarak eliyle beni işaret etti. Ben de ne oluyor amk niye beni gösteriyor bu orospu diye ona bakmaya başladım.

2 dakika kadar sonra o abi gülmeye başladı kız da gülüyor falan. Abi bana dedi ki "bu hatun seninle konuşmak istiyormuş" ben de şaşırdım amk masada o kadar yakışıklı adam var neden ben diye. Sonra yanımdaki abim kenara kaydı kıza bir sandalye çektik yanıma oturdu. Başladık muhabbet etmeye işte adın ne nerelisin vs. Bu şekilde muhabbet sürüyor. Kız benim elimi alıp bacağının üstüne koydu amk. 

Ben şaşırdım tabu doğal olarak baktım karı gülüyor hiç çaktırmadan ben de güldüm elini amına doğru attım daha çok gülmeye başladı. Garsondan bardak dolusu viski alıp bana tokusturmak için gösterdi. Ben de aldım birayı karıya istediğini verdim hiç anlamam oysa ki. Şerefe mi diyorlar ona her sikimse onu yaptıktan sonra tepeme dikip bardağı bitirdim biz konuşurken sürekli bana yeni bardak gelip durdu. Bardak geldikçe karı aynı işlemi devam ettiriyor ama viskisini birer birer yudumluyor. Bu amk karısı böyle yapınca ben üst üste bardak bardak içince benim kafa uçtu amk. Başım falan dönüyor. Sol tarafımda oturan abi kulağıma eğildi "sen bunu siker misin" diye sordu. Dedim "abi olursa neden sikmeyim". Dedi "tamam ben ayarlarım". Ben tuvalete gittim bir elimi yüzümü falan yıkadım. Geldim bizim abiler çoktan işi halletmiş siz yan tarafa gidin diyor. Benim kafa uçuk zaten girdim karının koluna gidiyoruz amk. Bu sırada gitmeden abilerden biri cebime para sıkıştırdı karıya vermem için. Biz gittik o tek odalı pansiyon görünümlü yere. Girdik içeri karı direk soyunmaya başladı benim kafa deli gibi dönüyor ama. Kendi soyunduktan sonra bana doğru yaklaştı benim de üstümü çıkarmak için... 

Benim kafa fena olunca tabi ben zar zor yürüyorum amk üstümü nasıl çıkarayım? Neyse karı beni de bir güzel soydu çırılçıplak yatağa yattı bana da işaret parmağıyla gel diye çağırıyor. Ben yavaş yavaş gittim bunun yanına.

Dipnot düşeyim: buraya gelmeden önce ayarlayan abim "orospu da olsa öpüşmeyi unutma ön sevişme önemli" demişti. Karı beni soyarken bol bol yiyiştik dudağımı sömürdü orospu.

Yine öpüşmeye koklaşmaya falan başladık karı beni sırt üstü yatırıp üstüme çıktı. Resmen füzelerle göz göze duruyordum o an. Elimi de götüne atıp okşamayı unutmadım tabi. Ben zil zurna sarhoş olunca deliği de tutturamayacak olduğum için  (ASD:SDASDQWE:EWQ) karı önce elini bir güzel yaladı sonra benim haşmetliyi sıvazlayıp amcığına 1-2 ittirmede soktu. Şimdi hiç seks yapmayan panpalarım için bir noktaya değinelim. Bu kısmı pek güzel değil panpalarım. O mor başlıklı askerin kafasında hafif bir ağırlık oluyor girerken. Ama oradan sonrası mükemmel. Kaygan yumuşak ve sıcak amcığı resmen hissediyorsunuz. Neyse bu karı benim üstümde ileri geri gitmeye başladı bu kısımları hayal meyal hatırlıyorum görüntü zaten 1080 p full HD değil kafanın güzelliğinden. Karı ileri geri gidip gelirken bir taraftan çılgınca inliyor ben de boş durmuyorum ve karı üstümde o şekilde gelip gitmesine rağmen ona yardımcı olarak haşmetliyi iler geri hareket ettiriyorum. O esnada çıkan sesler hala kulağımda. Sarhoşluktan karıya nasıl geçirdiysem ses odada yankı yapıyordu resmen amk. Zıbam zıbam şak şak sesler bir türlü durmak bilmedi. işte buradan sonrasını bir türlü hatırlayamıyorum. Bu şekilde ne kadar süre geçti ondan da emin değilim ama uzun sürdüğünü biliyorum. ilk başladığımız esnada "condom takayım mı" diye sordum "gerek var mı" dedi ben de onun rahatlığından dolayı "gerek yok o zaman" dedim. Neyse kendime geldiğimde kız "gidelim artık" dedi.

Bir dipnot daha kız Moldovalı panpalarım Türkçesi yarım yamalak.

Neyse biz giyindik falan o sırada adını sordum ama adının ne olduğunu hatırlamıyorum... 

Odadan çıkmadan karı parayı istedi amk orospusu. Baktım cepte 200 TL para var verdim parayı sustu. Ama güzel sikiş oldu bak takdir ettim tescilli kaliteli orospuymuş. Mekana gittik o sırada işte. Baktım mekan boşalmış bir kaç masa kalmış sadece. Ben içeri girince bizim masa alkış yağmuruna tuttu ıslıklar falan çalıyorlar. Ben iyi göremiyorum etrafı ona da sinirlendim. Ben masaya geçtim hemen ardımdan karı da girdi. Bizim abiler başladılar sesli sesli konuşmaya "bizim kızan sikmiş sikmiş anasını sikmiş" "oğlum şuna bak lan parçalamış karıyı" "bu karı bir daha buraya gelmez nasıl siktin saçı başı dağılmış bunun". Bu şekilde muhabbetler dönüyor utandım tabi. Sonra kalktık gidiyoruz bizim abilerden biri bu orospuların 4-5 tanesinin numarayı almış yakışıklı olduğu için. Oradan çıktık yine hayal meyal hatırlıyorum arkadan biri bizim abilerden birine sesleniyor belli mevzu çıkacak ben kafamın güzelliğine rağmen "abi biri seni çağırıyor" dedim "kimse beni çağırmadı devam et sen" diyor çaktırmamaya çalışarak. Neyse bindik arabalara ne konuştum hatırlamıyorum ama sağlam saçmalamışım. Çorbacıya doğru yola çıktık o sırada 2 arabayız zaten. Gittik Çorbacıya ben daha sağlam saçmalamaya başladım çorbacı ustalar bile benle taşak geçiyorlar tam hatırlayamıyorum "adam olun Osman Pamukoğlu'na oy verin" diye bağırmışım Çorbacıda amk. Buna benzer saçma sapan bir sürü şey söylemişim tam hatırlamıyorum sonradan anlattılar bana. Neyse Çorbacıdan çıktık zaten şehir dışında olunca yol baya bir uzun. Arabada giderken de bir güzel saçmalamışım "Yeşil'i ben öldürdüm" "Çatlı benim dayımın kendisidir" "benim dedem Moldova Ülkü Ocakları Başkanı" ve bunun gibi neler neler. Yol boyunca böyle saçmalayıp bir de şarkı niyetine Jokzilla 5 söylemişim ne alakaysa amk... 

Evet beyler sonrasında eve geldik zar zor geldiğim gibi yatağa attım kendimi ertesi gün öğlene kadar hayvan gibi uyudum. Kalktıktan sonra yine bizim abilerle buluştum bunlar benle taşak geçmeye devam ediyorlar tabi.

Şimdi önemli noktaya geldik panpalarım. Öncelikle şunu belirteyim bu orospu "sakso yok" dedi ve sakso çekmedi. Önemli kısım bu değildi şimdi önemli durum;
Bu orospu alçak karı Moldovalı olduğu için benim endişelendiğim husus AIDS olmam ki Allah korusun olmayım. O yüzden bu noktalara dikkat edin benim gibi "ölecek miyim" diye düşünmek zorunda kalmayın. Sevgiliniz dahi olsa condom kullanmayı unutmayın. Bu çok çok önemli. Ha ben condom kullansam da birşey değişmezdi çünkü hayvan gibi öpüştük amına koyayım. E öpüşmedikten sonra seksin ne anlamı var amk. Öpüşmek önemlidir condom kullanmak da önemlidir yabancı karıları sikmeyin panpalarım kerhaneye de gitmeyin. Sevgilinizi sikin en rahatı. Ben sevgilimi de siktim onu sevdiğim için onun verdiği zevki hiçbir orospu veremiyor. Bu da benden size tavsiye olsun. Ve öyle tehlikeli mekanlarda içmeyin böyle yarraklara gelirsiniz bilginize. Hadi hayırlı geceler. 





yeni yazılardan haberdar olmak ister misin tatlış?
abone:
e-postana gelen onay linkine tıklamayı unutma panpa.


beğendiysen paylaş panpa


0 yorum:

Yorum Gönder