Yıllar Sonra Gelen Mesaj!

yillar sonra gelen mesaj

yaklaşık 10 yıl önce üniversite yıllarındayken aşık olduğum ya da öyle zannettiğim bir hatun vardı ismi lazım değil.o zamanlar toyuz tabi bir ilişki nasıl yürütülür idare edilir bilmiyoruz liseden yeni çıkıp gelmişsin daha yüzündeki sivilceler kurumamış. neyse efenim gel zaman git zaman okulda popülaritesi yükse biri haline geldim gerek dış görünüşüm gerekse katıldığım ve başarılı olduğum kulüpler sayesinde. okulun gitaristiydim şenlikerde kurmuş olduğumuz grupla mini konserler verirdik


arkadaş ortamından tanışık olduğumuz pek samimi olmadığım bi hatun vardı son zamanlarda dikkatimi çekmeye başlamıştı.o da boş değil belli ki ufak ufak laf atmalar efendime söliym yanıma gelmeler falan derken dedim ki olm x böyle olmaz hatun güzel kafan da uyuşuyo bi adım at bakalım

hani bi yandan çekincelerim vardı arkadaş sayılırsın hislerini açıkladığın vakit kabul etmezse eskisi gibi ortamda da duramazsın bi daha zor yani eskisi gibi olmaz.ama ya kabul ederse böyle bir başlangıcı ?

öğrenci evinde kalıyorduk o zamanlar ve aynı şekilde o da.risk budur dedim ve vize zamanıydı kitap alma verme muhabbetine gidip gelmeler tabi evlere ders çalışma ayakları ama benim kafa başka yerde tabi skerim vizesini sınavını diorm. mesaj geldi telefona ben bilmem kim işte numaranı x den aldım (ortak arkadaş) notlarını bizde unuttun gittin demiş. tamam geliyorum dedim

evde 3 kişilerdi. tekelden adam başı 3 er bira aldım gittim kapıyı bu açtı elimdekileri görünce şaşırdı tabi. dedim ara verin biraz sabahtan beri kapandınız amk dersine. neyse panpalar içtik ettik gideyim dedim artık teşekkür ettiler falan sonra apartmandan aşağı indim buna mesaj attım. sana söylemem gereken şeyler var 2 dk aşağı gelir misin diye.

neyse geldi. kış amk ortalık buz fazla tutmak istemedim. dedim böyleyken böyle istersen cevap verme istersen hiç düşünme dedim. hiç düşünmicem o zaman dedi. kafam allak bullak oldu amk yani? dedim.ben de bunu bekliyordum senden dedi sarıldık. tamam hadi sen çık yukarı üşütme dedim yarın da sınav var ona konsantre olalım sonra detaylı konuşuruz dedim. gece mesajlaşmalar falan işte amk. sabah oldu okula beraber gittik sınavlara falan girildi ben bunu yemeğe çıkardım. okulda el ele görünce millet bi şaşırdı benim gibi asi aykırı bi tipin sevgilisi olması pek normal değildi. özgür takılan herkesle dolaşan bir tiptim

biz bunla bayağı bi sevgili modundaydık. aylar ayları kovaladı tatiller girdi geldik gittik derken. okulun son dönemine girdik fazla uzatmıcam bunu takip etmeniz için ya da başlığın tutması için yazmıyorum sadece içimden geldi gibimde deil okuyup okumamanız.

o zaman zarfında tabi her ilişkideki gibi kavgalar küslükler kıskançlıklar girdi e yavaş yavaş soğumaya kopmaya başlamıştık. okul da bitiyo amk o başka şehirde ben başka şehirdeyiz zor olcak biliyorum.ve ikimiz de bitmesi için karar aldık ama içten içe kahroluyoruz

kep töreni yarak kürek olayları oldu işte o zamanda ayrıydık ama uzaktan kesioduk biribirimizi aynı ortamda bulunuyorduk ortak arkadaşımız çoktu gruplar halinde bölünmek doğru olmazdı böyle bir günde. neyse kep mep atıldı bi sürü salak saçma iş derken mezuniyet için imza falan koşturuyoruz hocalardan çıkış almak için neyse bunu gördüm ben akşam sana geliyorum söylemem gerekenler var dedim. tamam dedi

akşam gittim bastım zile kapıyı arkadaşı açtı bu mutfaktaymış. neyse girdim iyi akşamlar dedim direkt salona geçtim arkadaşlarıyla oturuorm sigara muhabbet falan derken hoşgeldin dedi oturdu karşıma. hoşbuldum falan. ortam soğudu tabi amk ayrılmışsın sonuçta.

pcde müzik açmaya kalktı bu anathema açtı en sevdiği gruptu. neyse ben de binliğine send me an angel yok mu dedim (scorpions) çok sevdiğimi bilirdi.onu sildim dedi.iyi dedim bende. mutfağa gittim bi su alayım dedim ve buna seslendim gelsin diye.amk arkadaşları da ulan bi gidin işte yalnız bırakın dmi vaziyet ortada dalyarak gibi çöktüler koltuğa sigara içiolar. neyse geldi artık mutfakta konuşcaz .dedim bu güne kadar beni senden başka bu kadar mutlu eden bişey olmadı.ha belki olacak ileride bilemeyiz ama en azından bu yaşıma kadar olmadı dedim. aynı şekilde dedi o da ağlamaklı. dedim okul bitti artık biz de bittiğimze göre fazla uzatmayacağım.

elimi omzuna attım ve dedim ki; "benim seni hatırlayacağım gibi sen de beni iyi, güzel hatırla olur mu ?" tabikide hiç şüphen olmasın dedi.ve ekledim eğer bir gün gerçekten mutlu olursan beni aramanı istiyorum bunu bilmek benim hakkım dedim. tamam sen de ara dedi tamam dedim arkamı döndüm ve bir daha bakmadım o mutfakta kaldı. arkadaşlarıyla vedalaştık benim gözler kıpkırmızı boğazım düğümlü çektim geldim eve.o gece bol bol içildi ev arkadaşım vurdu sazın teline biz içtik. vurdu sazın teline biz ağladık

 10 yıl sonra bu başlığı açmadan bi yarım saat önce gelen mesaj şöyle;

"selam x ben y, umarım hatırlamışsındır biribirimize  bir söz vermiştik hiç aklımdan çıkarmadım ve yarın evleniyorum çok mutluyum beni en az senin kadar seven bir eşim var. bir yuva kuruyorum artık ama aklımın kalbimin bir köşesinde senin her zaman yerin var. aramamı söylemiştin cesaret edemedim sesini duymaya mesaj atmak istedim. 10 yıl geçti aradan her an arayacaksın diye çok korktum ama aynı korkuyu belkide ben sana yaşatıyorum şu an. kendine iyi davran (gülücük)."

çünkü kendine iyi bak demeyi sevmezdi hep böyle der ve biz buna gülerdik.   

işte böyle panpalar.şu an hali hazırda hayatımda çok sevdiğim ve evlilik planları yaptığım bir kız arkadaşım olmasına rağmen içim sızlamadı değil.ne kadar unuttum desen de unutulmuyor. ufacık bir hareket ne biliym bir söz onu tekrar senin zihninde canlandırıyor. unuttum demek yalan söylemektir

bitti.



yeni yazılardan haberdar olmak ister misin tatlış?
abone:
e-postana gelen onay linkine tıklamayı unutma panpa.


beğendiysen paylaş panpa


0 yorum:

Yorum Gönder