Samsun'daki Lise Hayatım!

samsundaki lise hayatim

önce bazı bilgiler vereyim hikayede yaşım 14 boyum 175 kilom 70 falan yazın fitnesstan yaptıgım yaşıma göre iyi vücudum ve yüz tipimle yaşıtlarımdan 1-2 yaş büyük gösteriyordum gözlerim koyu mavi saçım ise kumral orta boy hafif dikiyorum şekil veriyordum saçıma. Gideceğim okul özel okul. Ortaokul ve lise birleşik . yer: Samsun olay 4-5 yıl önce geçiyor


ilk gün yeni aldığım cep telefonumu yanıma aldım samsung galaxy x3 mini idi servisçi saat 8:00 de beni evimin önünden alacağını söylemişti saate baktım 8:15 ilk günden beni unuttuğunu düşünerek telaşla servisçiyi aradım
Ben: B Servisçi: S
-Abi neredesin
-Seni almaya geliyorum kardeşim 2 dakikaya oradayım
- Tamamdır abi
derken servisçi geldi ve servise bindim şöyle bir göz gezdirdim 3 tane kız 2 tane erkek var kızların biri ortaokul üniforması giymiş tahminimce orta son  diğer ikisi lise 1 veya lise 2 erkeklerin biri ortaokullu bir tanesi liseli 9. veya 10. sınıf ikiside tipsiz en arkanın boş olduğunu gördüm  sol arkaya oturdum

servis yola devam ediyor ve yabancı hit şarkılar çalıyor kendimi istanbuldaymış gibi hissettim geçmişe döndüm bir an buraya ilk geldiğimdeki servisçi tramvası aklıma gelmişti serviste oturacak yer bile yoktu saçma sapan şarkılar çalıyor servisçi küfür ediyordu başka şeyler düşünmeye başladım, güzel şeyler. hepsi bitmişti herşey çok güzeldi özel okulda okuyacaktım benim gibi insanlarla birlikte olacaktım yolu izleyerek güzel düşüncelere daldım okulu uzaktan gördüğümde heycanlanmaya başlamıştım kalbim küt küt atıyordu karnıma ağrılar giriyordu ama belli etmemeye çalışıyordum

sınıfımız 4 katlı okulun en üst katındaydı çıkarken ebem sikilmişti sınıf 9/B girdik sınıfa sıralar falan özel böyle gri sıralar sandalyeler koyu mavi esnek, her sırada ikişer tane sandalye var sınıf ön bahçeye bakıyordu en orta sıra çok cazip geldi 4 sıra duvar dibinde 4 sıra cam yanında 4 sırada ortadaydı en ortadaki sıraların önden 2. sine oturdum diğerleride oturmaya başladılar herkes biryerlere oturdu tam sağımdaki sıraya iki tane kız oturdu kızlardan biri esmer gözlüklü vücut ölçüleri gayet hoştu kalçası şekilliydi falan yanındada buna göre güzel olmayan hafif kilolu bir kız vardı tam önümde ise hiç konuşmayan iki tane kız biri 145 30 kilo uzaylı gibi birşey diğeri 170 50 kilo beyaz tenli sarı saçlı mavi gözlü gözlüklü güzel bir kız

beyler göğüslerim gelişmişti fitnesstan dolayı hafif yağ vardı ama yağda kas gibi duruyordu uzun kollu gri bir t-shirt giymiştim kasları belli ediyordu daha iyi görünsün diye biraz geri yaslandım yandaki kızlar bana bakıp bakıp kendi aralarında konuşuyor yada bana öyle geliyor bilemiycem, kapıya bakıyorum kimler geliyor diye birde ne göreyim görkem kapıda Babamın teyzesinin torunu ama çok görüşmüyoruz kalktım ayağı tokalaştım bununla naber falan dedim yanıma oturdu biraz saf temiz kalpli bir çocuktu. sınıf hocamız kimya hocasıydı büşra diye bir kadın tanıttı kendini falan bizleride sordu benimde görkeminde Babası vefat etmişti öğretmenler şu Baban ne iş yapıyor sorusunu neden sorarlar anlamıyorum sanane orospu çocuğu doktorsa ne yapıcan çöpçüyse ne yapıcan seni ne ilgilendiriyor amk

sorulara cevapları verdik ben oldugumdan farklı kendime güvenli konuşuyorum hocalarla konuşurken espri falan katıyorum ve kendime bakıp ağzımdan çıkanlara şaşırıyorum normalde hayatta konuşmayan ben bugün bir konuşuyorum bir konuşuyorum.

hoca görkemi kastederek siz arkadaşmısınız dedi yok akrabayız dedim neyin oluyor dedi o zaman bende tam olarak bilmiyorum ikimizde bir sustuk düşünüyoruz amk herkes bakıyor, bilmiyorumki bizde bilmiyoruz hocam dedim bu saçma rezilimsi lafa sınıfın çoğu güldü özellikle sağımda oturan esmer kızın kahkalar atarak gülmesi dikkatimi başarmıştım özgüvenli izlenimini vermiştim herkese ortaokulda yaptıklarımı yapmayacaktım başka biri olacaktım artık

ortaokulda sınıfın en çok ilgi çeken çocuğunun yaptıklarını yapmaya çalışıyorum psikoloji ile okudugum kitapta yaptıklarımı yapıyorum vücut dilimi iyi kullanıyorum falan filan ders bitti diğer derse geçeceğiz ben tenefüste arka sıramdaki çocukla oturduğum konuşmaya başladım adının said oldugunu öğrendim oynadığı pc oyunlarından bahsediyordu şöyle bir göz gezdirdim gözlerinin altı torbalaşmış hafif morarmış beli sırtı oldukça kambur birisiydi

dedikleri terimlerden hiçbirşey anlamıyordum biraz konuşmaya çalıştıktan sonra muhabbeti bitirdim sıramdan kalktım ve öğretmen kürsüsünün yanına gittim. Okulda öğretmen masası yoktu kürsü vardı ve öğretmenlerin oturacak yeride yoktu kürsüye ellerimi koydum sınıfı izliyorum derken

165 boylarında bir çocuk geldi merhaba dedi ben hasan merhaba dedim bende oğuzhan memnun oldum falan dedi Almanyadan gelmiş buraya bana almanyada Türkleri kürtleri çalıştırmıyorlar bende kürdüm baya sıkıntı çektik buraya geldik falan dedi ben pek inanmadım bu çalıştırmama olayına

çünkü bizim akrabalarımızda almanyadaydı ve gayet parayı götürüyorlardı neyse dedim hoşgeldin. Tarlamız falan var burda onda çalıştım bu yaz 10 milyar kazandım dedi  konusuyor benle bende dinliyorum derken cam kenarında birbiriyle konuşan üç erkek geldi yanımıza onlarla tanıştık bir tanesi yiğit turuncu saçlı konuşkan ama çok boş konuşuyor direk ayar oldum kendi kendine espri yaptıgını sanıp gülüyor tip tip bakıyorum susuyor. Arabalardan bahsediyor sence falan diyor bana bende pek anlamam ben ama kardeşimde senin gibi araba meraklısı diyorum geçiştirmek için, değişik bir tip

diğeri ise bizim servisteki eleman adı furkan tam bir çocuk. sanki annesi babası hayatı boyunca kapı dışarı salmamış gibi duruyor. Anaokulu düzeyinde espriler yapıp gülüyor herkes çocuğu ezmeye başladı bende acıdım çocuğu yapmayın olum falan diyorum ezdirmemeye çalışıyorum çocuğu ama nafile doğasında var ezilmek.

bir diğeri ise bilal. bilal 165 boyunda ama baya zayıf ve hasandan kısa duruyor gözlüklü kendini beğenmiş bir tip millete laf falan sokuyor ben bunada ayar oldum hasana baktım tip tip bakıyor çocuğa bu bilal biraz konuştuktan sonra bir elemanın yanında gitti yanına gittiği elaman ondan biraz uzun 168 civarı esmer fit götünde bacağında sırtında kası belli olan büyük ihtimal baklavası oldugun düşündüğüm bir eleman konuşurlarken duydum adı kayraymış

kayra bilal beyza (sağ tarafımda oturan esmer kız ) ve sude (beyzanın yanında oturan kız) konuşuyorlar sonra koray gelip beyzanın yanağına bir öpücük kondurdu ve sarıldılar. hayallerim suya düştü böyle bir kız yalnız olamazdı zaten boşuna hayallere dalmışım gözümü oradan alıp yanımdaki elemanlarla konuşmaya devam ettim hepsi bana bakarak konuşuyordu bir espri yapınca benim gülüp gülmediğime falan bakıyorlar derken ben her tenefüste 2 tanesi hariç tüm erkeklerle konuşmaya başladım hepsiyle kanka muhabbetine giriştik ilk günden numaralarımızı aldık her tenefüs bir araya geliyorduk

derken benim ön tarafımda oturan kız geldi yanımıza bana baktı 1-2 saniye utana sıkıla merhaba dedi mal gibi aa sen konuşuyormuydun ya dedim herkes güldü biraz ezmiş gibi oldum kızı canım sıkıldı merhaba dedim nasılsın
-iyiyim tanışalım diye gelmiştim
-oğuz ben
-sevgi, memnun oldum
-bende
kız sonra arkasını döndü ve gitti sırasına oturdu tekrardan yanındaki kızla konuşmaya başladı bizde muhabbetimize devam ettik

o gün pek birşey olmadı ders te işlenmedi okul bitti servislere binip evimize dönecektik bindim servisime bu sefer en arkanın bir önündeki  ikili koltuğa oturdum sağımda bizim sınıftaki furkan arkamda iki tane kız sağ ön çaprazımda ortaokullu kız ön koltukta ise ortaokullu çocuk

ben furkanla ve arkamdaki kızlarla konuştum biri 11. sınıfta sarı saçlı idi boyu sanırım 140 civarı kısa biri diğeri ise ceren lise 1 oda konuşkan biri değil sadece sorulan sorulara cevap veriyor tedirgin bir hali var ortaokullu kız ise hiç oralı değil kafasını telefona gömmüş başka biryeri görmüyor

eve gittiğimde tüm gün yaptıklarımı yarın yapacaklarımı düşünerek uyudum o hafta beyza hariç tüm kızlarla konuştum hepsinde iyi bir izlenim oluşturdum sınıf başkanlığı seçimi olacağını duydugumdan sınıfta hiç beklenmedik anlarda hafif espri katarak vaatlerimi anlattım bazıları sorular sordu cevaplandırdım erkeklerin oyu zaten bendeydi gidip kızların yanına oy sözü alıyordum çoğu tamam dedi 2 tanesi bakarız dedi biraz üstlerine düşerek güldürerek onlardanda sözü aldım

seçim günü geldi kim aday olacak dedi hoca ben kim parmak kaldıracak diye bekliyorum kimse kaldırmadı hoca kimse yokmu dedi herkes kaldırsana diyor bana. bende seslice madem kimse yok ben başkan olayım diyerek parmağımı kaldırdım ben kaldırınca bu ayar olduğum bilalde parmağını kaldırdı beyza sude koray bilale oyum sana falan diyorlardı

hoca tahtaya kaldırdı vaatlerinizi anlatın dedi klasik şeylerden bahsettim hocayı ikna ederim okulun sinemasına gideriz gibi gerçekçi olmayan şeyler söyledim beyza nasıl ikna edeceksin dedi gülerek, sen merak etme ikna kabiliyetim kuvvetlidir dedim başka soru olmadı bilal vaatlerini anlatırken kızlar için birşey yok ama erkekler için sınıf takımı okul takımı kurdurtabilirim dedi ve kızların tepkisini aldı seçimi 2 oy farkla kazandım bilal sınıfın yarısını tanıyordu gelmeden önce ben ise kimseyi tanımıyordum ama kazanmıştı çok güzeldi istediğimi almıştım buranın lideri bendim artık kendime göre

aradan 2 hafta  geçti bir ay bu şekildeydi herşey aynıydı herşey güzeldi ben en arka duıvar dibine geçirmişti hoca yanımada bahadır diye bir çocuk o duvar dibinde oturuyor ben sol tarafta beyza ile sude önümde oturuyor kayra onun önünde

beyza şöyle saçlarını sallasa tüm sınıf salyaları akarak ona bakıyor ben ise çok ilgimi çekmesine rağmen oraya bakmamaya çalışıyorum bakmıyorumda bu beyzanın ilgisini çektik derste ben kafamı sıraya gömmüş uyurken bir anda saçlarımı kafamın üstüne attı 5 saniye bekledim çeksin diye çekmedi sinirlenmiş gibi yapıp saçlarını alıp ileri attım sıramı geri çektim sırada kalan saçlarını iteledim

beyza istediğini alamıştı egosunu tatmin etmesi lazımdı herkes ona bakmalıydı kızdı sonuçta ilgi istiyordu ben ise bu ilgiyi ona vermiyordum bu bu saç atma olayını sürekli yaptı hiçbirinde saçlarını masada tutmadım sandalyesiyle maasama yaslandı masayı çektim düşüyormuş gibi oldu.
Ayağa kalktı bildiğin götünü gözüme soktu bakmadım çantamdan kitap alıyor gibi yaptım kız bir türlü istediğini alamadı sürekli birşeyler soruyor bense ondan rahatsız olmuş gibi yaparak bilmiyorum falan diyordum

3. hafta sınıfa yeni bir kız geldi kapıdan geçtiğinde gözümü ondan alamadım istemsizce sürekli ona bakıyordum ronaldonun audi\'li kıza bakması gibi tırnaklarımı ısırarak bakıyordum kız utangaç bir tipti 165 boylarında bembeyaz tenli kahverengi gözleri siyah saçları vardı hoca tanıt kendini dedi sesi çok az çıkarak ismim su dedi hoca bizim sıranın en önüne oturttu ben her tenefüste kürsüye geçip onu kesiyordum bir kaç kesme sonrasında farketti utana utana gözünün ucuyla bana bakmaya başladı sürekli kesiyordum onu müzik dersinde başka sınıfa gidiyorduk tam onu kesebileceğim yere oturuyor gözüne soka soka kesiyordum onu

Birgün kantinde tek başıma çay içerken hasan bir çay kendine alıp yanıma oturdu nabıyon nasılsın vs. konuştu lafladık biraz derken bilalde geldi yanımıza baya samimiydi bu sefer galiba yanlış tanımıştım onu iyi çocuktu aslında bizim sınıftan zerda diye bir kıza çıkma teklifi ettiğini kızın kabul etmediğini söyledi zerda 150 boyunda 40 kilo güzel olmayan bir kızdı direk teklif edersen kabul etmez tabi dedim haklısın dedi konu buradan açılınca hasanda ben d sınıfından bir kızı seviyorum haber yolladım tatlı çocuk falan diyor bana dedi. bende birini seviyorum dedim saniyesinde ağzıma sıçayım dedim içimden ama iş işten geçmişti bunlar sordular birkaç kere cevap vermedim

sonra kız isimlerini tek tek sayınca ben demesem bunlar bir kıza diyecek diye günersu dedim ooo vayy falan yaptılar teklif ettinmi dedi bilal hayır dedim tamam dedi kalktı sıradan nereye gidiyon olum dedim işim var dedi gitti, bizde hasanla çayı içtikten sonra sınıfa çıktık sınıfta beyza su hariç tüm kızlar ve bazı erkekler vardı beyza ooo oğuz naber dedi aynı dedim seviyormusun onu dedi ne diyor bu diye düşündüm anlam veremedim kimi dedim o kızı dedi hangi kız dedim günersu dedi dondum kaldım yoo falan demeye çalıştım

bu piçler kızardı kızardıı ooooo falan yapıyorlar beyza omzumu tuttu yakışırsınız sizde he dedi yok ya olmayız biz ama sağol dedim olursunuz olursunuz dedi hemen çıktım sınıftan elimi yüzüme falan yıkadım 5 dakika sonra sınıfa geri döndüm derse girdim sonraki tenefüs kendimi dışarı atmak istedim beyza önüme geçti dur dedi bekle günersu yanıma geldi gözlerime bakıyor beyza hadi dedi ben bir günersuya bakıyorum bir beyzaya ben konuşamayınca beyza kızım bu çocuk seviyor seni dedi kız bana baktı doğrumu dedi ağzımı zor kımıldatıyordum evet dedim seviyorum seni.

kız bende seni seviyorum oğuz dedi sarıldı 1-2 saniye sonra çekti kendini hiçbirşey demeden çıktı sınıftan kalbim küt küt atıyordu önce beyzaya kızmıştım ama şu an çok mutluydum beyzaya teşekkür ederim dedim önemli değil dedi güldü biz  kızla çıkmaya başladık okulun cep sineması ve konferansı vardı ama kızı cep sinemasına götürüp konuşuyordum güldüyordum saçlarını kokluyordum öpmek istiyordum ama öpemiyordum yüzüne bakmak bile yetiyordu bana beyaz yüzüne kahverengi gözlerine siyah saçlarına gözüne bakıp güldüğümde utanarak aşağıya bakmasına aşıktım onun herşeyine ne trip atardı ne ters bir laf söylerdi sabahlara kadar mesajlaşırdık mesajlarda çok daha samimiydi saat 1lere 2lere kadar mesajlaşıyorduk bazen mesajlaşırken uyuyakalıyordu ancak mesajlaşma bitiyordu

hafta sonları sinemaya giderdik  o filmi bev onu izliyordum öpmeye kıyamıyordum daha öpmemiştim bile sinemada kendisini izlediğini anladığnda utanarak güldü onun gülmesi beni benden almaya yetti ne olduğunu anlamadan yanağına bir öpücük kondurdum bu yine utandı güldü birkez daha öptüm döndü bana ters ters bakmaya başladı korktum kötü birşeymi yaptım acaba dedim ben ona bakarken dudağıma bir öpücük kondurdu. dudaklarının dudaklarıma değmesi yarım saniye bile değildi belki ama bana bir ömür gibi gelmişti kendimden geçmiştim kalbim yerinden çıkacak gibiydi kolumu omzuna attım başını omzuma koydu ve filmi izlemeye devam ettik çıkışta evine kadar eşlik ettim eve gel istersen dedi annemler köye gittiler yok dedim ben eve gideyim çok yoruldum uyuyacağım sen bilirsin dedi sarıldık binaya girene kadar izledim onu

günler böyle geçerken artık gece 2 ye kadar mesajlaşmıyorduk yazdıgım destanlara bir kaç kelimeyle cevap veriyordu o böyle yaptıkça ben daha çok yazıyordum ben daha çok yazdıkça o daha az cevap veriyordu okulda neden cevap vermiyorsun diye sordugumda veriyorum canım bazen annem iş yaptırıyor diyordu başka bahaneler sallıyordu ben ise özel günleridir falan diye geçiştiriyordum belkide doğru söylüyordur vakti yoktur bazen benimde vaktim olmuyor diye kendimi kandırıyordum

tenefüslerde benimle gezmiyordu artık ben ise sınıfta beyza ile kayranın birbirleriyle konuşmalarını koklaşmalarını izliyordum baktım sınıfta kimse kalmadı ben beyza kayra kaldı çıkayım dedim bunları dikizlemek iyi olmaz tuvaletin olduğu bizim katın tuvaletleri pis oluyordu alt kat daha temizdi alt kata indim tuvalete gideceğim ne göreyim

su hiç görmediğim bir çocuğun yanında duvara yaslanmış çocuk bir kolunu duvara dayamış bununla yakın mesafede konuşuyor kan beynime sıçradı koştum yanlarına ne yapıyorsun burada dedim hiçbirşey, konuşuyorum dedi, çocuğa baktım dik dik sanane kardeşim sen kimsin dedi tip tip bakmaya devam ettim oda duruşunu değiştirdi tip tip bakmaya başladı. Birdaha bu kızla konuşmayacaksın dedim sustu şimdi siktir git dedim sen git lan dedi iyice yaklaştı ya o vuracak ya ben

tam o sırada bir hoca  bizi gördü direk gelin benle dedi gittik peşinden bizi idareye götürdü başka bir hoca geldi ne yapıyordunuz dedi ben sustum diğer piç atıldı konuşuyorduk hocam dedi
-yalan söylemeyin dedi ve bana baktı
-doğru hocam konuşuyorduk sadece
-bakın kavga edecekseniz gelin benim odamda dövün birbirinizi okulun adını kirletmeyin bu üniformalarla kavga etmeyin dedi
-tamam hocam
-hadi geçin sınıflarınıza dedi 

girdim sınıfa rehberlikteydim hocam dedim yerime geçtim geçerken bi günersuya baktım bana bakıyordu geçtim yerime tenefüsü bekledim tenefüs olduğunda günersu direk yanıma geldi bak sadece konuşuyorduk oğuz ben seni seviyordum başkalarıyla konuşmam dedi
-çok samimiydiniz dedim
-hayır değildik sen öyle görmüşsün dedi ve çok saf söyledi bunu
-bak birdaha o çocukla konuşmayacaksın dedim
-tamam konuşmam zaten öylesine konuşuyorduk dedi

sustum sarıldı bana ben sarılmadım geri çekildi yüzüme baktı dudağımdan öptü tepki vermedim bir kere daha sarıldı sırasına oturdu birdahaki tenefüs sınıftan benden önce çıktı takip edesim geldi hemen peşine koyuldum bir kat aşağı indi 10/B sınıfının kapısnın önüne geldi az önce kavga ettiğim piç içeriden çıktı sarıldı buna bu önce sarılmadı ama sonra sarıldı konuştular biraz hiç müdahale etmeden saklanıp bekledim zil çaktı üst kata çıkarken beni gördü kaldı öyle 5 saniye baktım ona hiçbirşey demedim sınıfa çıktım peşimden gelmedi bu sefer o gün kafasını sıraya gömdü kaldırmadı sıradan. ondan sonra onu o çocukla konuşurken görmedim 1 hafta sonra mesaj atmaya başladı birşeyleri açıklamaya çalışıyordu cevap vermedim en sonunda pes etti artık ne mesaj atıyordu ne o piçle görüşüyordu

ben sınıfta otururken beyza ağlayarak yanıma oturdu ne oldu dedim gözüme bakarak kayrayla ayrıldık dedi neden dedim bana sosyal medya hesabına fotograf koyma diyor kendisi yarı çıplak fotoğrafını koymuş özür bile dilemiyor dedi senide derdinide sikerim orospu çocuğu anlattıgın şeye bak siktir git başımdan dedim
reel: olur öyle ya barışırsınız ağlama bu kadar

nasıl ağlamayım ya aldattı beni resmen. bunun ağlamasına dayanamadım ve tuvalete gittim bir güzel işedim ve derse girdim pek bir olay olmadı sıradan bir gündü servise bindim en öne oturdum servisçiylede muhabbet ediyordum bana biz lisedeyken kızlar bize teklif ederdi diyip inandıgımı falan sanıyordu 30 yaşında bir tipti

ben beyzaya sürekli laf sokardım laf söylerdim buda sürekli cevap verirdi karşılıklı atışırdık bir gün yine birşey dedim ama ne dediğimi hatırlamıyorum bu ağladı önce gözleri doldu sonra yaşlar döküldü sonra hıçkırarak hep benim üstüme geliyorsun neden böylesin ya yeter artık bıktım diyerek ağlayarak sınıftan çıktı peşinden 3,4 kız gitti. kız ağlamasını bilirsiniz tüm okulun haberi olur tüm sınıf bana bakınca bakışlardan sıkılıp sınıftan dışarı çıktım cep sinemasına gittim günersu ile oturduğumuz yere oturdum eski günleri hatırladım zil çaldı sınıfa gideceğim ayaklarım geri geri gidiyor kim bilir ne olmuştur diyorum ama korkunun ecele faydası yok çıktım sinemadan sınıfa doğru gidiyorum. sınıfa yaklaştım

beyzanın eski sevgilisi yanında 185 bir çocuk ile karşıma çıktı gel bi dedi geldim sen beyzayla neden konuşuyorsun neden ağlatıyorsun kızı dedi
-neden diye sor dedim ama ne dediğimi şu an hatırlamıyorum haklı bir sebebim vardı ama neydi bilmiyorum kusura bakmayın panpalar
-birdaha konuşmayacaksın
-neden diye sor
-konuşma birdaha
-konuşmam lan zaten beyzayla ne yapayım beyzayı
- iyi şimdi siktir git
-sen git lan piç dedim ittim bunu yanındaki çocuk öne çıktı hoca gördü üçümüzü idareye götürdü hoca neden kavga ettiniz dedi bu sefer ben kavga etmiyorduk hocam dedim yalan söylemeyin az önce iki kız geldi saçlarını yolmuşlar birde kavga etmedik diyorlar dedi birşeyler geveledi birdaha olmasın dedi gönderdi bizi

sınıfa girdik hoca nerdeydiniz dedi idaredeydik hocam dedim ne yaptınız dedi yanlış anlaşılma olmuş hocam dedim kayra aynen hocam dedi yerimize geçtik herkes ne olduğunu biliyordu ben bundan sonra beyzayla konuşmadım tip tip bakıyordu bana sürekli
Mahalleden arkadaşım aynı zamanda uzaktan akrabam herşeyimi paylaştığım erdemle dertleştim üzüldüğünü belirtti okuldan iki çiftin tenefüste yiyiştikleri için okuldan uzaklaştırıldıklarını söyledim tepkisini gösterdi beyza ile kayrada yiyişiyorlarmı dedi büyük ihtimal yapıyorlardır dedim anladım dedi ertesi gün amcasının kızının kınası oldugunu söyledi gel eve tıkanma kafa dağıtırız biraz oynar sonra birlikte takılırız dedi peki dedim evde kendimi yiyeceğime düğünde yorulur eve gittiğim gibide uyurum

kına günü geldi pazar dı sanırım işte ben erdem yan yana oturuyoruz millet oynuyor falan oynayanlar arasından güzel bir kızı gördüm bacakları falan güzel esmer bir kız ama yüzünü yam göremiyorum gözlük taktığını gördüm sadece. Birkaç kez yan yana geldik kızla ama yüzüne bakmadım erdemle konuşuyoruz falan işte en son bu güzel dediğim kız yanımdan geçti geçerken bana baktığını hissettim yüzüne baktım birde ne göreyim beyza annannı sikiiim bunun ne işi var lan burda şoktan sesli düşünürek lan bu şey dedim seslice bir kaç kişi bana baktı beyza tip tip bakarak yanımdan geçti erdem kimdi o dedi beyza dedim harbimi lan falan yaptı neyse dedim moralimi bozmayayım boşver

tuğba var erdemin kuzeni benle yaşıt onun yanına gitti erdem onunla konuşuyor bak oğuz sınıftan arkadaşını gördü kınada dedi
tuğba- sen kavga ettin dimi kayrayla
ben-sen nereden biliyorsun
tuğba- bilirim ben
ben hayretler içerisindeyim sen bunu nereden biliyorsun bunun burada ne işi var akrabamız değil birşey değil müsait bir anda erdeme sordum o tuğbanın arkadaşı internetten tanışmışlar dedi vay anasını dedim düğünede gelirmi bu dedim gelir dedi

iki gün sonra pazartesi düğün günüydü o gün okula gitmedim gidesim gelmedi akşam vakti geldi dünkü keten üstüne siyah kazak üstüne deri mont altına aynı ayakkabıyı giydim parfüm falan sıktım çıktım dışarı düğüne gittim evet beyza düğündeydi her şarkıda oynuyordu bende ilk defa o düğünde oynadım erdemle arada sıcaktan bunalıp dışarı çıkıyordum beyza bana tip tip bakıyordu onu görünce keyfim kaçıyor dışarı çıkıyordum erdemin diğer kuzeni can tuğbayı dansa kaldırmaya çalıştı kız kalkmadı rezil oldu çocuk onun dışında normaldi herşey bi taksi çağırıp taksiyle eve gidecektim benim yaşımdakiler annelerinin dibinden ayrılmayarak arabalarına 10'ar 10'ar biniyorlarıdı benim taksiye binmemde dikkat çekmişti erdem de bende geliyimmi dedi atla dedim taksi götürdü bizi evlere

ertesi gün okula geldim beyza bu sefer çok acayip bakıyor ne yaptım lan bu kadar diye düşünüyorum öğlen tenefüsü sınıtfa otururken beyzaya yine bir laf soktum bağırarak sen hiç konuşma dedi sen benim hakkımda birşeyler demişsin senin ne haddine dedi
ben gayet kendimden eminim hiçbirşey demediğimi bildiğim için ısrarla  bok varmış gibi ne demişim diye soruyorum bir kaç kere sorunca bi anda kalktı ayağa bağırarak sen nereden biliyorsun benim korayla öpüştüğümü senin haddinemi sen neden yalan şeyler söylüyorsun dedi ben birşey söylemedim hala kendimden eminim
-lan valla böyle birşey demedim eğer dediysem şu tahta bana girsin kim söyledi sana
-tuğba söyledi
-ya söylemedim ben
-sus konuşma dedi sen dua et koraya söylememişim.
- söyle lan koraya onuda sikerim senide sikerim amına kodumun evladı reel: lan valla söylemedim
amına koyayım içimden söyle lan demek geliyor ama öyle birşey olursa tüm okul duyar ve ben insanların arkadasından konuşan bir ibne gibi görünürüm diye sustum 

çıktım sınıftan zil çaldı 5 dk bekledim sınıfa girdim biraz geç kaldım tüm herkes bana bakıyorum bana bakarak kendi aralarında konuşuyor gibi geliyor ben utançtan sıramı masaya gömüyorum ne ders dinliyorum ne birşey hocalar sürekli kaldırıyor beni uyumuşta uyanmış hiçbirşeyden haberi yokmuş gibi davranıyorum. tenefüste sevgi geldi yanıma neden moralim bozuk dedi bir akrabam vefat etti dedim başın sağolsun dedi o gün kimseyle konuşmadım eve geldiğimde kendi evime girmeden erdemin kapısını çaldım dışarı çık konuşalım dedim bi dakika dedi montunu aldı geldi çıktı dışarıya sen ne yaptığını sanıyorsun dedim
-ne yapmışım ?
-daha ne yapacaksın olum bugün beyza geldi kayrayla öpüştüğünü söylemişim öyle diyor tuğba dediğini söyledi ben tuğbaya böyle birşey demediğime göre
-abi bende söylemedim ben tuğbaya sadece okulda öpüşürken yakalanmış bazıları dedim
-lan o niye öyle dedi o zaman
-korayla beyza hiç buluşamıyorlar dedi bende onların okulda sinema varmış  orada yapabilirler dedim
- lan olum tuğbaya söylenirmi böyle birşey
-ne bileyim ya
bunun ağzını kapatmasına sinirlensemde 3 yıllk arkadaşımı bir kız için bozacak değildim sakinleştim evime gittim

ondan sonra 3 gün okula gitmedim ve o hafta bitti diğer hafta okula gittiğimde kızlar artık benimle konuşmuyordu erkeklerin bilip bilmediğini bilmiyorum ama ben kendimi onlardan uzaklaştırmıştım nedense gittim d sınıfındaki çocuklarla tanıştım birisi aydoğan 185 boyu olan kayra ile beni dövmeye gelen diğeri sülayman bunun boyu 160 civarı tekin bir tip değil bir tanesi ozan d sınıfının en yakışıklısı bende 1-2 santim kısa esmer bir taneside recep recep benle aynı boyda şişman tipsiz bir herif

iyi çocuklardı yani hiçbiri tekin tip değildi ama muhabbetleri iyidi mehmet sürekli onu siktim bunu siktim derdi inanmazdım hiçbirine kerhanede böyle sikiştim kızla böyle sikiştim şöyle soktum falan diyordu bir gün bu piçin yarrağı kalktı hiçte saklamıyor ibne kızın kıçına bakarak malafatı okşuyor resmen amk bir baktım piçin malafat ferreci yarrağı gibi baya kalın falan boyuna bakılınca hiç öyle görünmüyor 170 boyu çok orantısız yani

bu yine şunuda şöyle sikerim böyle sikerim diyor şu kızıda böyle sikmiştim falan diyor hassiktir lan dedim inanmıyonmu dedim inanmıyorum dedim çıkışta benim sınıfın önünde bekle beni dedi tamam dedim çıkışta sınıfının önüne gittim aldı telefonunu gel benle dedi okulun arka bahçesine gittik açtı telefonun kilidini galeriye girdi fotografları gösteriyor bir kız uzanmış yatağa sırt üstü bu kızın üstünde dik duruyor eli sikinde poz vermiş kameraya

hala inanmıyormsun dedi tamam inandım dedim dur dedi bir resim daha gösterdi yine aynı pozisyon ama bu sefer bu kızın içinde başkası çekmiş fotoğrafı hemen geçti bir video açtı kız altta bu üstte kız çıplak bu kamerayla kızın yüzünü ve göğsünü çekiyor kızdan inlemeler geliyor bu eleman diyorki
-seni kim sikiyor?
-mehmet
-duyamadım
-mehmet
ben bunları gördükten sonra birdaha baktım mehmete anlam veremiyordum bi tiple nasıl yapıyordu bunca şeyi  ben daha 1 kızı anca öpebilmiştim

en son dayanamadım sordum ya mehmet sen nasıl bu taş gibi kızları sikiyorsun?
para var ortam var gidiyorum içki içilen biryere gözüme kestiriyorum birini içki ısmarlıyorum sarhoş ediyorum eve getirip sikiyorum hatta bazılarının parasını çalıyorum geri isterse bu fotoları ailesine atacağımı söylüyorum isteyemiyor bazıları direk veriyor zaten benim gibi kızlar arıyorum geliyorlar
bu mehmet tam bir piçti anlaşılan milletin dille ikna ettikleri kızları acayip yöntemlerle sikiyordu yani ama 14 yaşında alkollü mekana nasıl giriyordu ?
-Mehmet sen bu yaşta nasıl buralara giriyorsun
-17 yaşındayım ben
-hassiktir
çıkardı kimliğini gösterdi cidden benden 3 yaş büyüktü neden lise 1 desin dedim
2 yıl geç yazıldım bir yılda sınıfta kaldım dedi vay anasını dedim iyi de 18 yaşında olman gerekmiyormu ?
-yok 18 yaşında tanıdıgın varsa giriyorsun birşey demiyorlar hatta sen bile girersin götürürüm seni
- yok sağol
- sen bilirsin





yeni yazılardan haberdar olmak ister misin tatlış?
abone:
e-postana gelen onay linkine tıklamayı unutma panpa.


beğendiysen paylaş panpa


1 yorum: