Trend Hikaye: Onun İçin Hayallerimden Vazgeçtim!

hayallerimden vazgectim

17 Yaşındaydım. Çalışkan ve sosyal bir çocuk değildim.
Derslerim kötüydü haliyle Ailem ve Okuldaki hocalar ders çalışmam için zorluyorlardı.
Daha lise 3 te olmama rağmen sanki lise 4 te sınava girecekmiş gibi Günde 3-4 saat ders çalışıyordum.
Okulda Ders evde ders Kafam allak bullak olmuştu.Özel okula gittiğim için Birazda hocalar bu yüzden ilgiliydi.
Milet sevgilisiyle gezip internet cafeye giderken bende evde ders çalışıyordum.
Sıkılmıştım panpalarım. Aileme karşı gelemezdim Çekimser Biraz içine kapanık bir çocuktum çünkü.
Günde 2 saat pc oynardım ders çalıştıktan sonra kalan zamanla zaten Asosyalliğin dibinde vuruyordum.
Tabi çalıştığım derslerin bana bir faydası olmuyordu Ders çalışırken çünkü Aşık olduğum sevdiğim bir kız vardı onu düşünüyordum.
Kızın karşısına çıkıp seni seviyorum diyemezdim çünkü zengin okulun popüler çocuğunun sevgilisiydi.
Okul zaten full zengin bin doluydu. Tabi ben kimseyle uyum sağlayamamıştım.
2 tane kafa dengi arkadaş buldum başkada arkadaşım yoktu.
Sınıfta 1 kız dışında zaten güzel bir kız yoktu. Durunlar kötüydü anlayacağınız.
Bir gün ben Yine öğle arasında sınıfa gelmiştim tek başıma takılıyorum.
Sınıftan içeri bir kız girdi bende şaşırdım zaten.
1.60 boylarında Kızıl saçlı Güzel bir kız girdi.
Kızların nerede olduğunu sordu bende bilmediğimi söyledim.
sonrada Kapıyı kapattı gitti.
O günden sonra kızı ne zaman görsem gözgöze geliyorduk.
Kızın daha sınıfını ismini bilmiyordum Yani imkansızdı.



Bir gün arkadaşla öğle arasında okulda gezdik dolaştık sohbet ettik. Daha sonra dışarıda zütümüz dondu sınıfa çıktık.
Kapıyı açtık girdik sınıftan içeri Kızda bizim sınıfın kızlarıyla takılıyordu.
Aralarında konuşurken duydum ismi doğaymış kızın.
Çok değişik bir isimdi doğa. Daha sonra kızın 10.sınıfa gittiğini öğrendim.
Tabi bir yandan aşk işleri bir yandan ders bana hayli hayli giriyordu.
Aileme biraz tavır yaptım Akşamları misafir geldiğinde hoşgeldiniz dahi demiyordum odamdan sadece belirli saatlerde çıkıp yemeğimi yiyordum.
Yaptığım tavır işe yaradı.
2 haftadır pc açamamıştım açtım pc de facebook u kızın ismini aradım zor olsada bulmayı başardım.
Kızın abisi varmış panpalarım. Abisi okulun en popi çocuklardandır yani imkansızdı doğa ile ben

1 hafta sonra bizim sınıfta kızlar konuşurken duydum.
Basketbolcu yusuf diye bir çocuk vardı 10.sınıflarda. Kıza çıkma teklifi etmiş.
Cevabını bir türlü öğrenemedim.
Çok umutsuzdum. Aşık olmak bana göre değildi be panpalarım.
Her günümü okulda onu görmek için geçiriyordum.
Ozana söyledim en yakın arkadaşıma. Ozan sır saklardı söylemezdi iyi çocuktu.
Ozan gaz verdi BAYA baya ben ertesi gün gittim faceden istek yolladım.
Yarim saat sonra kız kabul etti.
Kabul ettikten sonra facebookta mesaj yollamış.
+ ?
Cevap ne yazacığımı bilmiyordum.Şimdi dönsem kötü olurdu dönme şansımda yoktu.
Kıza direk senden hoşlanıyorum yazamazdım bende o cesaret ne gezerdi

Kıza cevap yazmadım.
Şansıma o hafta hasta oldum 1 hafta okula gitmedim rapor aldım.
Okula gittiğimde. Ozan şansıma o gün okulda yoktu tek başıma takılıyordum.
Öğle arasında kızla karşılaştım sınıfta tektim. Kız geldi diye sınıftan çıkacaktım utangaçlığım yüzünden.
+nejat bir dk
Durdum
+neden istek yolladım
-geri çekebilirim
+ozan bana karşı bir ilgin olduğunu söyledi
- içimden ozana saydırdım
+nejat bir şey söylemeyecekmisin

-ne söyleyeyim
+odunsun harbiden
- sana karşı bir şeyler hissediyorum ama adını koymuş değilim
+nejat bende sana karşı en baştan bir şeyler hissediyorum
O gün doğayla çıkmaya başladık
Sevgili işleri falan bana saçma geliyordu. Doğa ile sevgili gibide değildik Doğa gezmek istiyordu buluşmak istiyordu ben pc başından kalkıp gezmeye üşeniyordum.
Utanıyordum Kızla ne yapılır ne edilir bir fikrim yoktu.
Doğa ile gün geçtikçe uzaştık.
Hafta sonu buluşalım gezelim dedim
Kızla biraz takildık anladimki doğa kafa dengiydi.
-güzeldi be panpalarım
O günden sonra aramızdaki buzlar eridi sevgili moduna hayli hayli girdik her akşam mesajlaşıyoruz.

Doğa ile çıktığımızı kimse bilmiyordu.
Doğa ile hafta sonu tekrar buluştuk.
Sahilde gezdik biraz yemek yedik kahve içtik derken bana iyi bir kitlendi.
Tamam pederin durumu iyiydi ama sonuçta pederede bu para havadan gelmiyordu.
Doğayla yine bir gün takılıyoruz Bizim sınıftaki binler gördüler bizi.
Tüm okula haber verirdi bunlar doğa ile nejat sevgili diye.
Beklediğim gibide oldu pazartesi gün herkes duymuştu.
Bazıları tebrik ediyor nasıl tavladın taktik ver falan.
iyice taka bulaşmıştım.
2 gün sonra evde akşam oturuyoruz.
Peder sordu sana takılan kız falan var mı
-yok baba ya benim kızlarla ne işim olur
+oğlum bak duydum olabilir niye saklıyorsun kızıyormuyuz sana
O akşam iyice taka battım.
Bizimkiler kızın kim olduğunu sordular.
Cevap vermedim fazla detaylı

Doğayla olan ilişkimiz 1 yıl boyunca kavgasiz tartışmasız bitti.
12.sınıfa geçtiğimde hocalar ve ailem iyice yüklendiler ders çalış diye.
Ben hem ders hem doğayı aynı anda idare edebilirdim.
Zaten ders çalışmıyordum genellikle odama gidip pcyi açıp sessizce oyalanıyordum.
Çok iyi hatırlıyorum.bir pazar günü doğa mesaj attı sahilde saat 4.30 gibi buluşabilir miyiz diye
Ben normalde her pazar ailemle vakit geçiririm ama anlaşılan önemliydi.
Aileme bir bahane uydurdum baya zor oldu ama 4.30 da sahile gitmeyi başardım.
Doğa bankta oturup denize bakıyordu beni gördü.
Normalde sarılırdı ama bu sefer
+hoşgeldin nejat
-hoşbulduk aşkım pazar pazar noldu bu saatte önemli aşkım
+nejat ben ayrılmak istiyorum sıkıldım artık
-nasıl yani
+nejat benim yüzümden derslerini aksatıyorsun zaten benimde ders çalışmam lazım sıkıldım artık hem
-doğa bunları duymamış olarak kabul ediyorum
+anlasana ben artık seni sevmiyorum
- bir zamanlar benim için atan bu kalbin şimdi başkası için mi atıyor
+hayır başka birisi yok ve olmayacak ama ilişkimizin bitmesi bizim için iyi olacak
-gerçekten bitmesini mi istiyorsun
O sırada duygusallığım devreye girdi.
Gözyaşlarım akmaya başladı gözlerimden.

+nejat ağlama lütfen
- Tamam ayrılalım
+nejat ben senden ayrılmak istemiyorum
- daha demin sen dedin ayrılalım diye
+canım çok sıkkın özür dilerim affet
- beni sevmeyen bir kızla çıkmaya devam edemem
Doğa dudaklarıma yapıştı. Doğa ile daha önce böyle bir öpüşme olmamıştı.
Uzun bir öpüşmeden sonra.
+nejat seni seviyorum affettin mi beni
-doğa bana başka bir çare mi bırakıyorsun affetmemek mümkün değilki
O gün öylece geçip gitti.
Doğa daha sonra neden ayrılmak istediğini söyledi.
Benim ders çalışmam gerekiyormuş sınava girecekmişim falan.
O yıl trabzonu kazandım panpalarım üniversiteyi.
Aslında havacılık istemişimdir ama doğa uzak kalmak istemiyorum falan muhabbetine.
Bende trabzonu seçim yaptım.
Tabi panpalarım ben trabzonda üni okurken doğa 12.sınıfa geçmişti.
Eskisi kadar konuşamıyorduk doğada trabzonu kazanıp yanıma gelmek istiyordu.
Planlarımız öyleydi.
Aralık ayı gibiydi ders çıkışı telefonum çaldı.
Ozan arıyordu
×nejat
-efendim ozan
×doğayla ayrıldınız mı siz
- hayır ne ayrılması neden noldu
×nejat nerdesin
-dersten çıktım eve geçiyorum
×Tamam o zaman eve geçince ara o zaman konuşuruz
-noldu meraklandırma adamı la
×sen eve geçince haber ver hadi görüşürüz.
Çok garipti ozan nolmuştu baya merak etmiştim

Eve geçtim ozanı aradım
-anlat hadi la evdeyim
×nejat doğayla ayrılmadığınıza eminmisiniz
-lan ne ayrılması
×Doğa seni aldatıyor lütfen sakin ol knk
- emin misin
×dur foto yollayayım
Foto yolladı
Yanında basketçi yusuf denen huur çocuğu var sahilde el ele dolaşıyorlar.
Tabi ben çok sinirlendim.
Doğayı aradım

-doğa napıyorsun neredesin
+aşkım dışardayım kızlarla sahilde dolaşıyoruz
-doğa sen ne kadar ikiyüzlü karaktersiz huur bir kızsın
+nejat ne oldu sana kalbimi kırıyorsun
Suratına kapattım.
10-15dk boyunca aradı sessize aldım.
Ozan aradı
×nejat doğayla konuştun mu ne diyor
-kızlarla sahilde dolaşıyormuş
×nejat ayrıldığınız iyi oldu
- doğa bana hayatımın kazığını attı be
×bu kızlara güven olmaz bunlar hepsi huur
-aynen katılyorum şimdi gidip şu doğayı Öldüreceksin hatta doğayla yusufu öldüreceksin
×nejat korkutma beni la
- bir kız için değmez be onu allaha havale ediyorum.ama doğaya bu sefer son bir kazığıda ben atacağım
×bırak gibtir et doğayı değmez
- onunda benim gibi acı çekmesini istiyorum
×lan bırak şunu Sen yarın memlekete gelsene
-tamam gelcem zaten ben bu kafayla trabzonda deliririm
×knk bak yavaş gel takma doğayı kafana
- oğlum kaç yılım geçti onunla ben onu sevdim ve hala da seviyordum

×tamam knk sen yinede dikkat et görüşürüz
Yarım saat sonra
Sırt çantama bir kaç eşyamı koydum.
Evden çıktım kapıyı kilitledim
Volksvagen scriccom vardı arabayla yola çıktım
200-230 la memlekete gittim yolda az kalsın geberiyordum aq.
Tabi memlekette bizimkiler beni görünce sevindiler biraz özlem giderdim ailemle.
Ertesi gün ozan
×nejat her zamanki mekana gel dert giderek sohbet edek
- tamam geliyorum
Gittim mekana.
Ozan ve yanında yusuf oturuyordu.
Mekandan içeri girdim Yusufa bodoslamasına kafayı gömdüm.
Tabi garibime gitmişti yusufun ne işi vardı.
Yusufu o sinirle boğarak öldürebilirdim.
Ozan ve benim öteki yakın arkadaşım bartu ayırdı.
Bunlar beni tutarken ışıklar söndü mekanda.
içeriden doğa geldi elinde pasta
+doğum günün kutlu olsun
Tabi ben şoktayım aq neyin kafasındalardı bunlar sonra aklıma geldi doğum günümdü
+nejat şaka yaptık sana her şey oyundu
-sizin yapacağınız şakayı gibeyim
+ozanın fikriydi
×nejat beğendin mi şakayı
-ya intihar etseydim kötü bir şey yapsaydım
×nejat seni tanıyoruz aq sen asla öyle şeyler yapmazsın
+nejat seni seviyorum aşkım
- doğa ben ne kadar üzüldüm neler yaşadım haberin var mı
+Ozan anlattı herşeyi

- ben gidiyorum siz beraber doğum günümü kendi aranızda kutlayın
+nejat noldu
- ne kadar işsiz insanlarsınız
×nejat şakadanda anlamıyorsun sen
-lan şakanında adabı olur benim sevdiğim kızı kullanarak kafanıza göre şaka yapamazsınız
×kötü bir şey mi yaptık yanlış bir şey mi yaptık
Ben çıktım gittim mekandan.
Doğa peşimden geldi. Arabaya bindim doğada yanıma bindi.
- Doğa lütfen kalbini kırmak istemiyorum
+nejat sen en baştan bu şakaya inanmazsın diye sanıyordum bana güvenmiyormuşsun bunuda öğrenmiş olduk
- Doğa herşey bitti zaten konuşmamızın bir anlamı yok
+bitti derken
- sen ve biz diye bir şey yok ayrıldık düşündümde biz seninle en baştan beri hataydı
+nejat bunun bir şaka olduğunu söyle
- ben ciddiyim sizin yüzünüzden ben kaza yapıp geberip gidiyordum
+nejat benim bir suçum yok
- doğa artık konuşmanın bir mantığı yok.eve mi bırakayım kendin mi yürüyeceksin
+sen yıllarımızı tek bir hamlede bitireceksen sen  zaten kararlıymışsın benim senin hayatında bir yerim yokmuş
Dedi ve ağlayarak arabadan indi gitti.
Ne yapmıştım ben sevdiğim kıza gibtiri çekmiştim.
Arabada bende ağlamaya başladım.
Bir anlık öfkemle kızla ayrılmıştım.
Doğanın kalbini geri almam lazımdı.
Doğayı belki bir umut bulup kalbini geri alırım diye düşündüm.
Doğayı aradım
+ne var
- Doğa tamam özür dilerim sinirliydim biraz
+nejat senide anlıyorum
-neredesin şuan
+eve gidiyorum
- tamam bekle yoldan alayım seni
+olur
Gittim yoldan aldım.
Arabayı sahilde denize doğru çektim.
Doğayla konuştuk.
+nejat bu akşam ailenden izin al bize gel evde tekim 2 gün
-nasıl teksin ailen nerdeler
+abimin yanına gittiler istanbula
- benim gelmem uygun olur mu
+nejat ben tek kalmaktan korkuyorum
- tamam aşkım o zaman napayım izin alıp gelirim
+tamam aşkım.

Evden izin aldım arkadaşta kalacağım diye. Sonrada doğaların evine gittim.
Zile bastım doğa açtı.
Yemek yedik az bir 'şey
Beraber film izledik doğayla tabi film sırasında Biraz romantiklikler oldu.
Panpalarım film bitti saat geç olmuştu.
Doğa ile beraber yattık uyuduk ama aramızda hiç bir şey geçmedi.
Doğanın canı acır diye yapamazdım
Sabah uyandığımda Doğa geldi dudaklarıma öpücük kondurdu rabi ben bırkaırmıyım biraz öpüştük.
+seni çok seviyorum aşkım
bende seni

Doğayla fazla bir şey yapamadık panpalarım.
4 ay sonra Doğa ile yoktan bir sebeble ayrıldık.
Ben onun için hayallerimden vazgeçmiştim ama o beni hayallerine tercih etti.
Ne kadar mal ne kadar salak olduğunu onun sayesinde o gün öğrenmiş oldum.
Kızların ne kadar ikiyüzlü karaktersiz olduklarını anladım.
1.5 sene kızlardan elimden geldiğince uzak durdum sevgili işlerine uzak durdum.
Pederin yanında Çalışıyordum yazın
asıl olaylar bundan sonra başlıyor

Arabayla bir yere işe gidiyordum o esnada kırmızı ışıkta durdum.
Doğa ve yanında bir bin geçti yanımdan sevgilisiydi heralde.
O gün iyice sinirlerim bozuldu.
Kendimi iyice işe kaptırdım.
Pederin malzeme aldığı firmadan yanlış evrak geldi.
Bende aradım firmayı bir tane kız telefona çıktı.
Kızla tartıştık telefonda.
Pederle birlikte o şirkete gittik.
Kızın ismi selen di bu arada
Direk biz patronun odasına çıktık.
Pederin arkadaşıydı adam zaten
Sıkıntıyı hallettik.Ben haklı çıktım.
Kahve içiyoruz peder adamla sohbet ediyor piyasa hakkında.
O esnada kapı açıldı.
Güzel bir kız içeri girdi sarı saçlı ama boyaydı belliydi. benden hafif kısa bir kızdı.
Benim telefonda tartıştığım kızmış meğersem.
Kızda oranın sahibinin kızıymış. Benden 1 yaş büyüktü.
Peder kızı tanıyordu işte kızla tanıştırdı falan.
Kız ama biraz havalıydı klasik türk kızı.
Biz kızla 2 günde bir konuşuyorduk.
irsaliye fatura derken. Haliyle konuşmak zorunda  kalıyordum.
Bazen önlerin şirketine gidip malzemeleri kendim alıyordum elemanları işe bırakıp.
Kız benden hoşlanıyormuş Kızla çıkmaya başladık. Sırf pederi kırmayayım diye çıkıyordum zaten. Peder söyleyince karşı gelemezdim.

Selene aşık değildim. Selen beni seviyordu ama ben onunla sırf ailerimiz istiyor diye çıkıyordum.
Selinle bir gün Yemeğe çıktık akşam.Şansımı gibeyim doğada sevgilisi ile karşı masada oturuyorlardı.
Çok samimiydiler doğa ile sevgilisi. Zoruma gidiyordu.
Selen onlara baktığımı gördü kim olduğunu sordu bende cevap vermedim biraz daha üsteledi.
-eski sevgilim
+nejat hala onu mu seviyorsun
- hayır sadece baktım
+seni seviyorum nejat
-tamam selen dedim geçiştirdim
+biliyorum sen beni sevmiyorsun
O esnada doğa ile sevgilisi baya baya yakınlaştılar.
Bende selenin dudağına yapıştım birden selen şaşırdı
- bende seni seviyorum
Yemeği yedik hesabı ödedim.

Selen arabasına bindi gitti. Bende arabayla eve döndüm.
Ertesi gün
+nejat tatile çıkalım mı ne dersin
-iyi olurda nasıl ayarlayacaksın
+tamam o zaman hallettim bil
- tamam
1 hafta sonra selenle tatile gidecektik. Antalaya tatile gittik.
Otelde kalmayacaktık ama Çünkü selenlerin antalyada havaalimanına yakın yazları gittikleri evleri vardı
Oraya gittik.Ben daha önceden antalyaya çokça gitmişliğim vardı zaten.
ilk gün alışveriş yaptık eve.
Akşamda terra city e gittik orada gezdik. gece tekrar döndük eve.
Evleri büyük değildi panpalarım.
Zaten rezidans olarak geçiyordu adı şuanda aklıma gelmedi gelse yazardım.
11.kattaydık 1+1 di
Ben koltukta yatarım diye düşündüm.
Tek yatak odası olduğu için selen yatakodasında yatakta uyur diye düşündüm.
Koltuğa yatacağım yeri hazırlayacağım
+nejat beraber yatabiliriz koltuk gerçekten rahatsız ediyor
- olur mu bilmem ki
+nejat biz buraya tatile geldik eğlenmeye hadi ama rahat ol
- tamam o zaman
Ben yatağa girdim.
Selende yanıma yattı. Tabi haşmet bey biraz ayaklandı ama en sonunda uyudum.

Uyandığımda selen uyuyordu.
Panpalarım seleni yavaş yavaş sevmeye başladığımı farkettim o sabah
Kalktım duşa girdim daha sonra kahvaltıyı hazırladım. sonra seleni baktım uyuyordu. Zorda olsa uyandırdım.
Kahvaltımızı yaptık. Daha sonra antalyada gezdik.
Selen eğlenceye gidelim gece kulübüne dedi ısrar etti tek gönderemezdim yanında gittim.
Ben kokteyl içtim o viski içti.
Selenin babası da alkol kullandığı için onlarda normaldi.
Aslında ben gece kulübüne götürmezdim ama Ortamı merak ettiğim için kabul etmiştim.
Gece hayatı bana göre değildi bunada emin olmuştum.
iyi bir hesab geldi selen ödedi zaten.
Eve döndük.
Uykumda yoktu. Selen zaten sarhoştu sarhoş oluncada çok yılışıyor adama.
Yatakodasına girdik selenle öpüşmeye başladık.
Sonrasında olanlar oldu kendime hakim olamadım ama selenede hayır denemezdiki.
Ertesi sabah selen uyandırdı
+nejat dün gece noldu
-hatırlamıyormusun
+hayır hatırlamıyorum başım çok ağrıyor
- çok sarhoştun bende kendimde değildim sana hayır diyemedim kendime hakim olamadım birlikte olduk
Selen üzüldü biraz
Onu daha bırakmayacağımı söyledim ve sonrasındada dediklerimi yaptım.
Seleni hiç bırakmadım.O da beni hiç bırakmadı.
Sayesinde asıl aşkı yaşadım ve hala yaşamaktayım
---SON---





yeni yazılardan haberdar olmak ister misin tatlış?
abone:
e-postana gelen onay linkine tıklamayı unutma panpa.


beğendiysen paylaş panpa


0 yorum:

Yorum Gönder