Bu Kızın Kalbi Var Mı?



-Son 5 dakika
Sınav süresi bitecek ve benim kağıdım hala boş aq,şu öndeki bayan huur kopya da vermiyor. Pfff sıçtık galiba, derken zil çaldı.
-Bırakın kalemlerinizi, getirin kağıtları
Zaten sınav boyunca elime kalem alamadım ki,verdim kağıdı.Son ders olduğu için, çantamı aldım ve okuldan önünde Halil'i beklemeye başladım. Telefonuma bakarken arkamdan gelip beni korkutmaya çalıştı amk salağı,
Halil:Ulan muallak o kadar hazırlık yaptık.
Senin ben hazırlanmana sokiyim,1 gram korktuysam şerefsizim
Ben:Neyse hadi gibtirip gidelim şu okuldan
Durağa doğru ilerlemeye başladık. Sınav hakkında konuşuyor keyfimi kaçırıyordu puşt, durağa geldiğimizde bana, takip ettiği kızları göstermeye başladı.
Halil:Oğlum baksana şunlardan biri sevgilim olsa var ya
Ben:Hehe amk salağı,sen burada bu kızlarla hayal kurarken şuan kimlerin yatağına giriyor belli değil
Otobüs geldi, bindik.Tıklım tıklım doluydu birde adım atacak yer yoktu bildiğin parayı ödedim ve boş bir yere geçmeye çalıştım fakat yer yoktu aq,bir kaç dakika sonra bir kız
Kız:Şuradan iki öğrenci uzatır mısın

iki öğrenci demek, biraz düşündürücü
Ben:Tabi, dedim verdim bozuk paraları
Kızların yüzüne bakamadım, tabi otobüste namus bekçileri de var. Ağzıma sıçarlar şimdi, Halil'e bakıyorum Halil çıldırıyor aq,heyecanlandı muallak ne oluyor anlamadım bebeye. Kızlara bakıp boşalıyor galiba, herneyse 20 dakika sonra bizim durak geldi. Halil ile beraber inmeye çalışırken hamile kaldığımızı söylemiyorum bile otobüsten inince Halil konuşmaya başladı.
Halil:Oğlum otobüse binen kızı gördün mü?
Ben:Hayır, bana para uzattıran kız mı?
Halil:Yok lan o değil
Ben:Sende ne azmışsın be birader,

Halil:Ne yapalım be oğlum böyle biriyim işte
He amk abazası gibtir git, senle konuşacak halim yok.Dar sokaklarda öyle mal mal dolaşırken bir kadın bağırmaya başladı.
Kadın:Hırsız var! Yardım edin çantamı çaldı!
Halil bana bakış attı,ne oluyor lan diye. Bende anlamadım ki amuğa koyim. Etrafa baktım, arkama baktığımda,bir adam elinde çantayla kaçıyordu.Lan bu adam az önce yanımızdan geçmişti. Bende arkasından kovalamaya başladım. Halil'de arkamdan koşmaya başladı. Ulan çok aksiyonlu değil mi bea
Dar sokaklardan koşarak ilerlerken caddeye çıktık. Sağa döndü, bizde sağa döndük. Hırsız denen muallak arayı çok fazla açmıştı. bin nasıl koşuyor, arkamdan
Halil:Burak! Diye bağırdı.
Arkaya bakarak koşmaya devam ettim. gibtir et,diye düşünerek koşmaya devam ettim. Fakat bu bir hataydı.Önüme döndüğümde kafamı bir ağaca vurmuştum.

Yere düştüm kafamı o kadar sert vurmuştum ki ne olduğunu anlamadım. Başım fena bir halde dönüyordu. Sonra arkadan gülme sesi işittim.
muallak:Hahah amk salağı nasıl kafa attın lan ağaca?
Bu bin de kim oluyor,
muallak:bin deme giberim belanı
bin demedim ki,amuna koyim. Yani öyle bir şey söylemedim ki.Nasıl anladı? Diye düşünürken Halil'in sesini duydum.
Halil:Burak! iyi misin?
Ben:iyiyim ya sadece kafam ağrıyor.
Halil:Hastaneye falan gidelim mi?
Ben:Yok lan ne gerek var.
Ayağa kalktım,şu arkamdaki puşta biraz sövecektim. Arkamı döndüğümde kimse yoktu.Az önce buradaydı, nasıl oluyor ben bir gib anlamadım.
Halil:Ne oldu lan nereye bakıyorsun?
Ben:Hiç ya boşver hadi gidelim
Galiba her şey orada başladı.

Yolda yürümeye devam ettik. Kısa bir süre sonra Halil ile yollarımızı ayırdık.Ben evime gittim,o da kendi evine.Eve geldiğimde üvey annem uyuyor. Babam ise...  Babam ise başka bir yerde uyuyor. Mezarlık gibi,her eve gelişimde şu olayı hatırlamak zorunda mıyım bilmiyorum.Oda ma geçtim, kendimi yatağa bıraktım ve kafamın ağrısının geçmesini beklemeye başladım ki geçmiyordu. Anasını gibtiğiminin ağrısı, fakat yavaş yavaş uykuya dalıyordum.Tam uyuyacaktım
muallak:imçiçi uyur mu amq

Doğru lan imçiçi uyur mu? Fakat sen nerden çıktın dıbına koyim
Ben:Nereden çıktın lan sen?
muallak:Bacadan
Ne bacası anasını gibtiğim
muallak:Anneye laf yok oç
Lan yine aynısı oldu. Kafamdakileri mi okuyor bin
muallak:Ben zaten senin kafandakilerinim
Wtf?
muallak:Şizofren gibi bir şeysin anlasana amk
Hoasgibtir sen ciddi misin?
muallak:Ne sandım yannanım
Kafamı nasıl vurdum da başıma böyle şeyler geliyor.Ben çözemedim,
muallak:Kafanı yorma be oğlum olur böyle şeyler.
Sen bi gibtir git amk, bune dıbına koyim fight club mı lan burası?





yeni yazılardan haberdar olmak ister misin tatlış?
abone:
e-postana gelen onay linkine tıklamayı unutma panpa.


beğendiysen paylaş panpa


0 yorum:

Yorum Gönder