Yeni Hikaye: Başımı Ellerimin Arasına Aldım...

basimi ellerimin arasına aldim

Bugun her zamankinden daha karmaşıktı yatağımdan ileri doğru doğrulmuş dosdoğru kapının kirişlerine bakıyordum sol tarafımda duran tek ayağı kırık sehpanın üzerinden kısa mavi lark çıkarttım ve yaktım, ayağa kalktığım da yatak gıcırdadı hemen yanımda yatan ebrunun üzerini örttüm fakat oda uyanmıştı gerilmeye başladıktan sonra gözlerinden birini kısıp bana baktı "ne zaman kalktın sen?" diye sorduğunda cevap vermeden banyoya gidip elimi yüzümü yıkadım üşümüştüm bu kış gününde doğalgaz dahi yoktu evde yüzümü yıkadıktan sonra yorgun ve kısık gözlerle aynaya baktım kan damlıyordu lavaboya hemen açtım suyu tekrar ve arkamdan ebru geldi aynadan görüyordum dolu gözlerle bana bakıyordu ve kulağıma fısıldadı "herşey düzelecek"..


istem dışı somurtkan bir yüz ifadesiyle alnından öptüm göz yaşlarına hakim olamadı omzuma koydu kafasını. Minik yüzünü avuçlarımın arasına alıp sessizce konuşmaya başladım "ağlama, canımı yakıyorsun" dudaklarını ısırdıktan sonra başını salladı ve tekrar yattığımız odaya girdim.
Ebru 1.65 boylarında kısa boylu yeşil gözlü simsiyah saçlı ay tenli ve geniş kalçalı minyon bir tipti.
O gün işe gidecektim içeriden gömleğimi getirdi ve giydim kol düğmelerimi iliklerken elleri titriyordu.
Biliyordum söylemek istediği birşeyler vardı fakat duymak istemiyordum kafam bu kadar doluyken.

Ayakkabılarımı aldım ve dışarı çıktım ev sahibiyle karşılaştım tam kapıda, söze her zaman ki gibi başladı.
"evlat, sizi ne kadar idare edeceğimi bilemiyorum inan bana eğer 3 aylık kirayı alamazsam 1 hafta içinde çıkartmak zorundayım".
Tepkisiz kaldım bahane kalmamıştı.. Kafamı sallayıp işe doğru koyuldum işe vardığım zaman herkes grup halinde toplanmıştı garsondum sadece  düğün salonunda .
Şef girdi söze.
"nibler biliyorsun dün dahilinde 4 gün geç kaldın.. Hayat zor affetmiyor insanı"
Yutkundum usulca anlamıştım..
"üzgünüm patronu ikna edemedim.."
Dışarı çıktım bir parka oturdum ya şimdi ne olacaktı sana güvenen insanı yüz üstü mü bırakacaktım..
Ağladım beyler o gün belki ilk defa içten ağladım stresli Bi zihinle eve doğru yürümeye başladım. 

Nefesim kesiliyor kalbim sıkışıyordu anksiyete hastasıydım zaten şu son 1 haftadır huzur resmen steril oldu.
Kapıyı çaldım ebru açtı kapıyı anlamış olacaktı ki bana hiçbirşey demedi ağladığım belli olmasın diye yavaşça yürümüştüm içeri gidip oturdum ebru da yanıma oturdu elleriyle oynuyordu, konuşacaktı.
E-ebru B-ben

E- ne yapacağız
B-bilmiyorum böyle giderse ailenin yanına gitmek zorunda kalacaksın
E-seni bu durumda nasıl bırakırım nibler? Kan geliyor burnundan sürekli hastahaneye bile gitmiyorsun..
B-birşey olduğu yok bir süre sonra gelirsin
E-nible..
B- ebru!

Gözlerine baktım ve içeri gitti yarım saat sonra marketten aldığı çorbayı önüme getirdi ve dünden kalma ekmek.
Yemeğimi yedim titrek ve cılız vücuduyla beni iyileştirmeye çalışıyordu. 

Ebru namuslu kızdı beyler öyle pelinsulardan değildi ve bende hakkını veriyordum kızla en ufak bir cinselliğimiz söz konusu değildi, akşam sıkıca sevdik birbirimizi o benim sakallarımla ben onun saçlarıyla oynadım.
Çok geçmeden Yemeğimi yiyip uyudum.. Ve güneş doğmuştu keşke doğmasaydı.
Ebruya sarılmak için elimi attım bakmadan..
Ama düştüğüm bir boşluğa sarılmıştım.
Dünya durmuştu sanki..
Uyku sersemi ayağa fırladım tüm 2 odalıydı evimiz zaten baktım baktım ve baktım beyler..
Kimse yoktu lan..
Haber nasıl alacaktım? Ne yapacaktım hani gitmem diyordu lan? Onun için ben herkesi arka plana atmıştım..
Siktir ettim herşeyi güvendemiydi..
Öylece kös kös oturdum öğlene kadar şoku üzerimden attıktan sonra sehpaya eğildim sigara yakmak için bir not vardı üzerinde.

Koskoca kağıtta tek kelime yazıyordu "üzgünüm".
Bu yarama tuz basmaktı keşke görmeseydim uzun uzun baktım ve burnum kanamaya başladı hemen lavoboya koştum.
Saçları duruyordu tarağın üstünde daha.
Burnumu iyice yıkadıktan sonra oturdum yatağıma.
4 gün evden çıkmadım..
Zombi gibi yaşadım ne iş aradım ne başka birşey beyler..
Burnumun kanaması git gide artınca hastahaneye gitmeye karar verdim ve evden telefonumu alıp çıktım.
Otobüse binmeye bile param yoktu 3 aylık kirayı ise vermem gerekiyordu.. Ne yapacaktım ben lan ne ne ne! 

Otobüs param dahi kalmamıştı yürüyerek hastahaneye gittim uzundu zaten yol tahlil yaptırdım birşey çıkmadı röntgen çektiler hem tomografi hem de komple vücut.
Sonuçları bekledim tomografi de de birşey çıkmayınca.
Doktor yanına çağırdı.
D-doktor B-ben
D-alkol kullanıyor musun?
B-evet ama sık değil
D- ciğerlerin su toplamış, sana ilaç yazacağım alkolu sigarayı kes ilaçlarını düzenli kullanırsan birşeyin kalmaz ama aksatma yoksa siroz dahi olabilirsin.

Reçeteyi yazdıktan sonra ilacı almaya gidemedim önce bir iş bulmam lazımdı o gün akşama kadar iş koşturdum ama heryer bayan eleman arıyordu ak.
Akşam 8 gibi eve doğru ilerledim dünyam başıma yıkılmıştı..

56 ekran TV im mini buzdolabım çekyatım ve 2 koltuğum.
Ebrunun beğendiği eşyaları o halde görünce dayanamadım.
Dizlerimin bağı çözüldü attım kendimi yere..
Ben gülünce oturduğum evden suriyeli olmaları muhtemel iki çocuk camdan bakıp bana güldüler.
Ne kadar parçalayıcı amına koyayım çekyatın altından ceketi çıkarıp giydim üstüme tarağı gördüm ebrunun tarağı.
iç cebime koydum minik birşeydi zaten.
telefonumu çıkardım hemen cebimden ve kimi aradıysam şunu söyledi.
"kusura bakma kardeşim valla bende... "
Başın sıkışırsa ara demişlerdi bana ben mezara giriyorum neredesiniz amına kodumun çocukları!
Eşyaları oracıkta bırakıp parka doğru uyumaya gittim. 

Parka adımımı attığım zaman kar yağmaya başladı ayaklarımda ciğerlerim gibi yıpranmış eski siyah bir bot çorabım yırtık olacak ki bir yeri olduğundan daha da fazla üşüyordu.
iyice kendime sarıldım, yüzüme çarpan kar tanelerini aldırış etmeden en yakında ki camiye gittim.
Üst katına çıktım çok üşüyordum ak.
inanın bana beyler titriyordum üzerime seccade aldım kenarda vardı galiba kadın yeriydi burası etek vardı onu da örttüm üstüme.
Böylesi bir soğukta uyumak imkansızdı.
Tam daldım ki biri ayağıyla beni dürtmeye başladı.
Üstümdekileri attım ve adamlara baktım iki kişi ayak ucumda bana bakıyorlar.
"efendim"
"kardeşim burada yatamazsın bak millet namaz kılıyor"

insanlardan o kadar nefret ettim ki..
Dinden bile nefret ettim yumruklarımı sıktım sustum içime kustum nefreti öfkemi konuşmadım ama volkan gibiyim patlamaya ramak kalmış.
Zor durumdayım belli ki yardım etsen ne olacak lan şerefsiz herifler.

Mavi yağlı boyayla boyanmış kapılardan birinden doktor çıktı bayan hemşire de olabilir emin değilim.
Korktu galiba beni görünce irkildi sonra gülümsedi kusura bakma dedi.
Sen kusura bakma dedim diğer yerlerde insanlar var yatamıyorum.
Burası kapalı yalnız biliyorsun değil mi kimi bekliyorsun?
Diye cevap verdi.
Kimseyi aslında pek önemi yok.
Bunu dedikten sonra gel istersen içeri dedi.
Nöbete kalıyormuş galiba bazıları içeride bana sıcak çay verdi sedyeye yatabilirsin birkaç saat dedi.
Oda stajyermiş beyler sıkıntı çıkarırlar yani nöbeti bitene kadar uyudum orada..
Uyandığımda başım çok ağrıyordu dışarı çıktım hava biraz daha iyiydi en azından güneş vardı pek etkisi olmasa da.
17 lira param vardı 2 tane simit aldım su doldurdum çeşmeden tekrar aynı şekilde yedim.
Tekrar gidip içeri oturdum ve düşünmeye başladım ne yapsam diye..
Ellerimi cebime attım ki reçete geldi aklıma, gidip ilacın fiyatını sordum.
580 TL civarı birşey söyledi 1 ay gidiyormuş bir tanesi ak.
Zaten ne yolundaydı ki..
Artık üzerime çullanmış dertlere gelin diyordum.. Gelin.. 

Artık umudu yitirmiş vaziyette oturdum anlık olarak antipatik reaksiyonlar geçiriyordum resmen.
Güvenlikler beni çok sık görmeye başladıkları için sürekli kimlik soruyorlardı insanlar böyledir beyler yalnızsınız her zaman, ananız babanız varsa sığının onlara.
1 lira vermemek için kafeye gittim ve şarjımın ve bozuğumun olmadığını söyledim sağolsunlar taktılar kendi şarjlarına.
Şarjım dolana kadar düşündüm düşündüm düşündüm..
Başka bir bok yapamıyordum zaten.
Ebrunun gitmesi iyi olmuştu bir yandan ama ben kaplumbağa değildim sırt üstü bıraksalar da kalkabilirdim ayağa..
Şarjım dolduktan sonra gittim kafeden aldım kadir aramıştı annesi babası ayrıydı babasında kalıyordu geçen yıl oda.
ilk herkesi aradığım zaman açmamıştı telefonu.
Hemen aradım durumu izah ettim.
Sağolsun 1 tane kardeşimiz çıkmıştı koca çevreden.
Bekle dedi brodwayla geliyorum hastahane acil kapısına sakın uzaklaşma aramamı bekle.
Uzun bir bekleyiş sonunda geldi ve hemen arabaya binip evine doğru gitmeye başladık. 

K kadir B ben.
B- beni çok büyük bir dertten kurtardın
K- iyi gün dostu değiliz ne oldu da bu durumlara düştün nibler.
B-(olayı özet geçtim)
K- o kızdan sana fayda gelmez demiştim düştüğün durumlara bak lan.. Gitsene ailenin yanına. Ayrılar işte birinin yanına git beni yanlış anlama.
B- kardeşim ikisi de evlendi benşm onlarla işim olmaz onlar vicdansız insanlar ben yanlarına gidip karakterimi riske atamam.
K-sende haklısın be kardeşim..
B- babanla mı kalıyorsun hala?.
K- yok ya babamla kavga ettik kovdu evden neler yaşadığını anlıyorum senin ve bu yüzden buradayım aslında bende kız arkadaşım okuyor Uludağ üniversitesinde onun yanında kalıyorum.
B- misafir, misafir getiriyor ha birşey demesinler.
K- seni bu durumda mı bırakayım.
B- seni mahçup etmeyeceğime emin ol dostum elimden ne geldiyse yapacağım.
K-kızlarla konuşurum kız arkadaşım bir sıkıntı çıkarmaz ezgiyi tanırsın zaten.
B-ezgiylesin hala demek..
K- evlenmeyi düşünüyoruz bakalım para biriktiriyorum.
B-diğer kız nasıl biri
K- bende tam olarak tanıyamadan birşey diyemem nibler umarım sıkıntı çıkarmaz.
B- ya çıkarırsa.
K- önce bir sakin ol kardeşim tamam mı olan oldu artık kendine gel silkin bakarız çaresine.
B-eyvallah..

Sözümü bitirdikten sonra 10 dakika yolculuk yaptık eve girdik kendimi başka bir gezegene gelmiş gibi hissediyordum beyler.
Ben direk odaya geçtim ezgi oturuyordu içeride aleyna da şu tanımadığımız kız oda dışarıdaydı.
Ezginin yanına gittik Bi merhaba dedim kadir bana sen içeri geç dinlen dedi koridodun sonunda ki odaya götürdü.
Üstümü başımı çıkardım kadirin kıyafetlerinden giydim hemen vurdum kafayı yattım akşam 6 gibiydi galiba.
Kadir geldi 10 dakika sonra tekrar.
"Dediğim gibi ezgi daha önce neden gelmedi nibler gibisinden konuştu"
Dedi kadir.
Aleyna gelmedi değil mi? Dedim.
"yok gelirmiş 1 saate sen yat uyu dinlen yarın kahvaltıda konuşuruz erken gelirse ben anlatırım hatta durumu"
Dedi kadir sorumlu bir tavırla.
Hadi Allah rahatlık versin diyip odanın kapısını kapattı
Günlerin yorgunluğuyla yattığım gibi uyumuşum.

Sabah uyandığımda banyoya gittim elimi yüzümü yıkamaya yüzümü yıkadım aynaya bakıyorum tam arkamda birini gördüm baktım şu kız aleyna.
"A kusura bakma ya" dedi
Önemli değil dedim havluyla yüzümü sildim oda çıkmamı beklerken konuştu.
"ya kadir bana durumu anlattı da yani gerçekten varsa öyle bir durum kalabilirsin tabi ki neden olmasın"
Dedi.
içten içe o kadar sevinmiştim ki ağzını yaya yaya konuşmasına aldırış etmeden "teşekkür ederim durum tamamen kadirin anlattığı gibi işleri yoluna koyar koymaz gereken neyse onu yapacağım"
"tamam ya sorun yok yüzünü sildiysen tuvalete gireceğim"
Gülümseyerek bunu söyledi ben dedim tamam bu iş.
Kadir bağırdı o sırada kardeşim dedi gel kahvaltı hazır.
Bir yandan ne dedi aleyna diye soruyor anlatırım şeklinde mimik oynattım.
Aleyna da geldikten sonra kahvaltıya başladık.
Pek rahat yiyemedim çünkü her lokmamda bu kahpe bakıyordu resmen yani çay içtim sadece bende.
Gerçi kıza kahpe dedik ama kıçımızı büyük bir dertten kurtarmıştı..
Kahvaltı yaptık olayı detaylarınca anlattım.
Ebrunun olduğu sahneleri dinlerken aleyna ve ezgi kaşlarını çatarak dinlediler.
Dedikodu yapıyor gibi hissettim kendimi ama böyle işte beyler elden ne gelir.. Kahvaltımızı yaptıktan sonra kadirle evin önüne gidip kıyafetlerimi aldık.
Televizyon çekyat çok eskiydi zaten hurdacıya verdik onları yol üstü eve gidelim birşey konuşacağım dedi eve doğru tekrardan yola koyulduk.

Kadirle eve vardıktan sonra aleyna ile ezgi konuşuyorlardı aleynanın durumu iyiymiş galiba kadir onun hakkında konuşmak istiyordu anlaşılan.
K kadir B ben.
K- kardeşim sana birşey söyleyelim mi aleynayı kafalaman lazım
B- o nasıl olacak
K- orası senin bileceğin iş kardeşinden sana tavsiye.
B- biliyorsun dostum benim değer verdiğim kişi var zaten
K- beni dinle o kız seni düşünse bu hallere düşmezdin hala bana onu savunma aklını kullan ben sana fırsatlar vereceğim o kızı kafala kardeşini dinle sen.

Hiçbirşey diyemedim beyler haklıydı ama biliyordum da vicdani duygularım ağır basıyordu ak.
Benim birşeyler yapabilmem, kazanabilmem adına dediği bazı şeyleri yapmam şarttı.

Kadire sadede kafa salladım akşam olunca film izleriz felan dedi işte meyve felan hazırlar onlar hatta sen yardım etmeye kalk felan ben mi diyim anladın sen beni nibler.

Anladım kardeşim tamam düşüneceğim birşeyler.
Gülümsedi ve dizime vurup ayağa kalktı odadan dışarı çıktı.
Ben de iç cebime koyduğum tarağa baktım uzunca salonda yatacağım için geçtim hemen içeri.. 

Salona doğru ilerledim herkes uyumuştu galiba tüm ışıklar kapalıydı benim de midem kazınmıştı, çekindiğim için dolabı sessizce açmaya çalıştım ve birşeyler mıncıklayıp attım ağzıma.
Sonra salonda ki çekyata oturup 1 sigara yaktım televizyon açıktı ve sehpanın üzerinde kumanda vardı.
 kanalları zaplarken güzel bir film denk geldi ve girdim.
Filmi biraz izledikten sonra kapı gıcırtısı duydum.
Aleynaydı gelen yarı uyku bir şekilde bana bakıyordu.
Altında şu kızların yatarken giydiği kısa şortlar var bacaj tarafları ipli.
Aleyna kumral 1.70 boylarında iri göğüslü yüz hatları keskin ve küçük, bacakları kalın büyük kalçalı alt dudağı kalın, elleri küçük ve parmakları ince bir kızdı.
A Aleyna B ben.
A- uyumadın mı
B-yok ya uyku tutmadı
A-bu kadar çok düşünürsen hiçbirşeyi çözemezsin
B-düşünmeden nasıl çözeceğim?
A-en azından sağlam sağlam kafayla düşün üstelik TV yi de kapat elektrik çok gelir

Samimi ve değişij bir gülüş attıktan sonra banyoya girdi bende biraz izledikten sonra uyku bastırdı vurdum kafayı yattım tarağı da sehpanın üzerine koydum

Sabah gülüşmelere uyandım tam gözlerimi açtım ki başımdan aşağı soğuk su döktüler ak.
Zaten kış ev buz gibi götüm dondu.
Kalktım hemen banyoya koştum uyku sersemi bunlar birbirlerinin ellerine çaktılar.
içeri geldim tekrar.
"en azından elimi yüzümü yıkamaya gerek kalmadı, kadir nerde"
"o markete gitti biz de biraz yaramazlık yapalım dedik"
Dedi ezgi.
Yattığım yorganı yerine koydum çekyatı çektim yastığı felan topladım.
Kadir geldi sonra çekyatın ıslak olduğunu fark edince kızlara baktı direk.
"yine yaramazlık mı yaptınız?"
Aleyna başını hafif yana eğip çocuklar gibi "iveet" dedi.
Sevimliydi aslında.
Kahvaltı hazırlarken onlara yardım ettim işte.
2 gün olmuştu ama Aleyna hala yemek yerken bana bakıyordu ak..

Kahvaltıdan sonra fark ettim Aleyna aynı şortu giymişti içine çamaşır giymiyordu galiba, kalçaları o kafa dolgun
du ki dap dar geliyordu şort.
Kadir banyoya gitti mesaj attı baktım telefona şunu yazmış.
"kardeşim bugun ezgiyle ben gezmeye çıkacağız sinema felan işte haberin olsun tek kalacaksın ayarla bu kızı"
Tamam yazdım cevap olarak.
Akşam ezgi süslenmeye başlayınca anladım dışarı çıkacaklarını.
Kadir arabanın anahtarını aldı masanın üzerinden.
Çıkarken haydi Allahaısmarladık dedi gitti..
Aleyna duştaydı o sıra bende içeride oturuyordum telefonda inci de takılayım dedim ak.
Aleyna bir çıktı duştan aklım döndü..
Altında çamaşır üzerinde beyaz sütyen.
Ben onu süzerken başını kaldırdı ve beni fark etti.
"pardooon unutuyorum bazen seni dedi"
sorun yok derken yüzüne bakamıyordum beyaz iri göğüsleri sütyenden her an fırlayacak gibi duruyordu.
Bu onca şeyden sonra özgüvenimi yerine getirecek olan şey buydu bence azıcık da olsa..
Aleyna hiç de acele ediyora benzemiyordu hatta oturduğum sehpanın üzerinde duran havluyu istedi benden uzatırken gözlerime baktı.
Sonra arkasını dönüp sallaya sallaya odasına gidip kapıyı kitledi.
Aslında istekliydim ama aklıma ebru geliyordu ak.
Kolay değil beyler kız ne kadar büyük ihanet etmiş olsa da üzerimde emeği vardı.
Ama dışarıda kalmaktan başka çarem yoktu bu kızı düşürmek şart olmuştu.
Odadan saç kurutma makinesi sesleri gelirken tekrar açtım inciyi okudum çok geçmeden Aleyna beni küçük bir sürprizle karşılamıştı.. 

Dolaptan bulduğu votka şişesini sallayarak içeri yanıma doğru geldi altında yine o şort vardı.
B ben  A Aleyna
B- nerden buldun onu
A- Kadirin zulasından çaldım (gülümseyiş)
B- birşey demesin bize Bi haber verseydik
A-bana der ama sana demez yani bana sorarsa haberim yok
B- Allah allaa bak sen
A- evet hadi şimdi güzel 1 film bul şarkılar benden
B- film izlerken şarkı mı dinlicez?
A- şarkı dinleyelim sadece film görüntü olsun işte.
B- iyi bakalım.

Sözümü bitirdikten sonra odaya gidip Kadire şu mesajı attım.
"senin votkayı getirdi bu haberin olsun"
2 dakika sonra kadirin attığı mesaj şu.
"o yetmezse mutfak dolaplarınun en sol altında şarap da var"
..
Mesaja baktıktan sonra gülümsedim 10 dakika sonra ve içeri salona girdim bu kız bildiğiniz ortam hazırlamış.
Elma dilimleri vişne suyu işte sigaralar felan bayağı bayağı yani kurmuş, bunları benim yapmam lazımdı ak.
A- seni bekliyordum hadi başlayalım
B- peki başlayalım triplik müzikler açma ama.
A- hahaha yok be bana bırak sen.
B- bıraktım sana

ilkleri çay bardağında sek vurduk tokuşturup. 

Kızın muhabbeti iyiydi aslında bir konu bitmeden diğerine atılıyordu diğer kızlar gibi eeeeeeee eeeeee demiyorlardı bebek sallar gibi ak.
Votkanın yarısına gelince dökülmeye başladı kendisi Antalyalıymış babasının oteli varmış beyler ama huzuru yokmuş orada annesi çok sık boğaz ediyormuş kızı oda bir nebze rahata çıkmak için ilk adımı böyle atmak istemiş.
Birde onun ağzından dinleyin piçler.
A aleyna B ben
A- çocukluğum çok zor geçti aslında biliyor musun beni 3 yaşında yetimhaneden almışlar.
B- bunu nasıl öğrendin peki
A- annemle kavga ederken ağzından kaçırdı.
B- çok üzücü bir durum (gözleri dolmaya başladı lan ağlayışı çocuk gibiydi hahah.)
Kekelemeye başlamıştı su içmek istediğini söyledi ama çarpa çarpa gidiyordu koridordan.
Baktım gelmedi unuttum ben bunu ak düşüncelere dalmışım içince öyle oluyorum.
Banyoya gittim kapıyı çaldım ses yok iyi ki kapıyı kitlememiş.
Klozette sızmış bu ama şortu açık değil tabi direk oturmuş üstüne kapağını kapatıp.
A- ben yatmak istiyorğğm ıhı
B- yürüyebilir misin
A- hayır
Dudağını büzmesi hoşuma gitmiyor değildi.

Kucakladım bunu direk kafasını omzuma koydu kapıyı ayağımla açtım odasına girdik. 

Yavaşça çarşafa bıraktım yatağa tam oturmamış çarşaf sağından solundan hava saçarak yatağa yapıştı.
Hüzünlü bir yüz ifadesi vardı birşeylerin eksik olduğuna dair.
Gözlerimin tam içine baktı kafamı kaldırdım hafif ensemden tuttu ve kendinde çekti.
"gitme" ne diyeceğimi bilemedim beyler yanına oturdum sağ eliyle ensemden tuttu sol eliyle de sırtımdan kendine çekti usulca, karşı konulamaz çekiciliği vardı zaten direnmedim de ak.
Kafamı iri göğüslerinin tam ortasına bastırdı aklıma fight clup da ki Bob sahnesi geldi ama göğüslerinin arasın da ki oksijeni soluduğum kişi Bob değildi.
Aleyna sol eliyle sırtımı okşamaya başlayınca sağ elimle yarım askılı tişörtünü hafif yukarı sıyırdım ellerini kaldırınca tamamen çıkardım.
Dantelli sütyeni vardı bembeyaz, göğüsleriyle yarışacaktı beyazlığı.
Tek elimle sütyenin kopçasını açtım.
Diğer yandan köprücük kemiğine Bi öpücük kondurdum dişlerimle omzunda duran askıyı omuz hizasına getirdim.
Göğüsleri çok sertti ve sıcacık olmuşlardı.
Ellerimle sol göğsünü alttan kavrayıp dilimle daireler çizdikçe sol eliyle sırtımı sıvazlama hızı git gide artıyordu.
Göğsünde daireler çizdikten sonra tam ucuna ufak ısırık ve öpücükler kondurmaya başlamıştım.
Diğer kızlar gibi inlemek yerine sessiz kalmayı tercih edenlerdi sadece arada bir "ayy" diyordu.
Göğüs uçları sivrileşene kadar ikisini alttan kavrayıp sıra sıra emdim, sıcaklığı dilimi yakacak kıvama gelene kadar emdim nefes alıp verişleri kalbimin hızıyla eşit dereceye geldiği zaman sıyırdığım sütyenin ortasında ki ipi çektim ellerini benim aletin üzerine koydum tam kafasını okşuyordu işini biliyordu belli ki.

Pantolonu hızlı bir şekilde çıkardım aleti boxerin düğmelerini açıp arasından çıkardım daha çekici duruyordu lan böyle.
Diğer yandan dilimle, benim için sulanan ağzını beceriyordum.
Aletim taş gibi olduğu zaman saçlarını kavrayıp yaklaştırdım.
Baş parmağıyla kafasının tam altını ovalıyordu.
Aleyna başını yan tutup boydan boya etmiyordu aleti.
Ben taş gibi olduktan sonra sırt üstü yatırdım şortunu çıkarmak için bacak yerlerinden ellerimi geçirdim ve kalçasını kaldırdı.
Siyah dantelli iç çamaşırı vardı altında, ellerimi bacaklarının arasına getirdiğim de ıslanmış olduğunu fark ettim.
Dantelli çamaşırını bir çocuğun hediye paketini sabırsızlıkla açtığı gibi yırtılması umrumda bile olmadan çektim hatta bana doğru geldi.
Ellerimi koltuk altlarından geçirdim ve aletimi tam ıslak bacak arasına yasladım içine girdiğim zaman ki inlemesi bethoovenin senfonilerinden daha hoş geliyordu kulağa.
Beethovenın amına koyim.
Kulak mememi emmeye başlamıştı.
Bende hızlanmaya.
Bacaklarını belime dolamış içinde taş gibi Bi alet olmasının tadını çıkarıyor dudaklarını ısırıyordu.
Hatta suyu kalçalarına doğru akıyordu bazen aletimle onları geri içine tıkıyordum.
Kalçalarına tırnaklarımı geçirmiş, ben onu tatlı tatlı darbelerken zevk çığlıkları, manganın cevapsız sorular şarkısı ile karışmıştı.
Patlayacağımı anladığım zaman saçlarından tutup aletimi ağzına soktum.
Veee beeem, öksürmeye başladı ağzına ne var ne yok boşaltmıştım.
Üstümğ giyindim zaten oda sızmıştı oda da bıraktım üstünü başını sildim örttüm kaçtım direk kendi odama.. 

Kadir uyandırdı sabah direk yanıma geldi.
" ne oldu lan varmı haberler ne yaptın anlat"
Hevesli hevesli soruyordu.
"yok be kardeşim kız tersledi beni" dedim.
Yüz ifadesi nasıl düştü ama hahaha.
"şaka lan şaka işlem tamam yaptık birşeyler"
"helal lan sana, sen dinle beni bak daha iyi olacak herşey"
Aradan birkaç gün geçti ki benim burun kanamalarım iyice yoğunlaşmıştı bu birkaç gün içinde ise canım cicim davranıyordum aleynaya, okula gidip geliyorlardı ezgiyle.
Kadir de işinden olmuştu bir zaman sonra biz de düşünmeye başlamıştık ne yapsak ne etsek diye.
Bir gün yine uyandım başımın ağrısıyla nefesim daralıyordu artık aleynayla yatıyordum onun istediği günler işte.
Balkona çıkar çıkmaz yere düşüp bayılmışım..
Gözümü hastahanede açtım.
Başımı da vurmuşum sağ gözümün hemen yan tarafı yara olmuş.
Balkonun kapısı açık olunca şans eseri ezgi görmüş kapatmak için ama yerde beni görünce basmış çığlığı.
Durumu fark edince bizimkiler de direk aramışlar ambulansı.
Hastahane ye gittiğimizde doktor sorular sordu kronik bir rahatsızlığın var mı vesaire..
Kadir tabi öğrenince bu muhabbeti epey bir kızdı.
Bir an önce ameliyata girmem gerektiğini söylediler.
Ciğerlerde birikmiş suyu almak için.
ilacı kullanmadan girmek riskliydi biraz ama yapacak birşey yoktu.
Kendimi bu hayattan kurtarmak için sevmediğim bir kızla birlikteydim daha ne olabilirdi.
Olan olmuştu zaten Kadirle oturup paranın yolunu bulma işini konuşmaya başladık. 

Bu böyle olmayacaktı kızların okulu bitecekti elbet kadir zaten evlenecek yine ortada kalan ben olacaktım şimdiden birşeyler yapmam lazımdı beyler.
Kadirin bir arkadaşı vardı onur diye serserinin teki her pislik vardı hırsızlık yapıyordu.
Kadirle samimi olduğum için herşeyi gelip anlatıyordu bana onur buna Bir villadan bahsetmiş.
içinde para kasası olan ve sahiplerinin 4 günlüğüne istanbula gideceği bir villadan.
Onu bile konuştuk.. Fakat hırsızlıkla biryere gelinir mi hayır gelmez o paradan dedim, oda aynı fikirdeydi ama bedava peynir anca fare kapanında olur her işin riski var dedi.
Fakat bu işin bambaşka bir boyu olduğunu eğer yakalanırsak kız arkadaşının neler düşüneceğini anlattım..
Her şeyi düşünüyorduk herşeyi.
En sonunda arabamız olduğu aklımıza geldi korsan taksicilik de güzel para vardı üstelik taşıdığın kişiler tanıdık olursa hiçbir sıkıntı da çıkmazdı geziyoruz kardeşim ne olmuş?
Uzunca düşündük ve karar vermeye başlıyorduk yavaş yavaş.
Peki kızların haberi olacak mıydı bu durumdan bence olmalıydı.
Birkaç gün kulüplerde takılacaktık ardından ünlü restoranlar ve otellerin çıkışlarında.
Yavaş yavaş tanıtacaktık kendimizi.
Tabi önce kızların da onay vermesi gerekiyordu hem güzel para var hemde riski az olan bir iş.
Kons taşımak zor birşey değildi sonuçta araba süreceksin sadece iki tarafın da işine gelecek bu durum.
Kızlarla bu işi konuşmaya karar verdik hem belki ekibi büyütürdük ama biz bu işi kalıcı yapmayı düşünmüyorduk..
Yoksa düşünüyormuyduk. 

Kızlarla bu durumu sabah erkenden konuştuk ilk baş gönülleri pek elvermese de işin risklerinin ve cezasının az olduğunu ısrarla anlatınca onların da kafalarına yattı.
Tek iş olarak Onura haber vermek kalmıştı eskort tanıdıkları vardı.
Gözümü o kadar hırs bürümüştü ki.. Hayatın bana bu yaptıkları karşısında kimse iyi olmamı beklemesin diye düşünüyordum.
Kadir sürekli ortadan kayboluyordu oturup konuşamıyorduk hep meşguldu biryerlere gidiyordu.
Onuru arayıp haber verdik dedik durum böyle böyle haber ver tanıdığın konsomatris olur eskort olur farketmez.
Onur ismimizi 2-3 gün yaydıktan sonra 4. Gün haber beklemeye başladık.
Zamanla hoşlanmaya başlamıştım Aleyna dan kız ne istersem yapıyor hiç beni yarı yolda bırakmıyordu.
Hayır dan anlıyordu ve olaylara cepheden bakıp olgun cevaplar veriyordu.
Ebru hala aklımdaydı ilk günkü gibi ve hala da haber alamamıştım.
Ezgi çok seviyordu kadiri zaten ne derse evet diyordu ama oda çok sempatik bir kızdı Kadirle liseden beri sevgililer.
Yanımızda kızlar oldukça başımız yere gelmezdi para tatlıydı zaten beyler olayın bazı risklerini bile gözardı ediyorduk. 

Akşam bir telefon geldi Kadire arayan onur mesajı şöyle :
Kardeşim size iş var numarayı atıyorum. Xxxxxxxxxxx
Kadir hemen numarayı aradı eskort bir kadın kızlara haber verip çıktın evden kadın 28-30 yaşlarında defne isimli tabi takma adı bu, sarışın uzun boylu buğday bir kadındı.
Verdiği adrese doğru yol aldık.
Kadın kapıyı açtı uzun bir işti hiç parasını konuşmadık beyler ilk işimizde uzun bir yolculuk yaptık o sırada kadınla muhabbet etme fırsatı yakalamış olduk.
"defne biz yeni koşturuyoruz bu işleri bize yardımcı olursan sevinirim çevren vardır"
"tamam canım iş numaramı kaydedin 2 tane hattım var onu da veririm birazdan diğer şöforle tartıştım, sürekli müşterim olarak Yalova'ya gidiyorum pazar günleri yardımcı olurum size her konuda"
Diye yanıt verdi..
Konsomatrisler, eskortlar.. Çevremizi 1 haftada inanılmaz derecede genişletmiştik deli gibi para kazanıyorduk.
Artık ilaçlarımı düzenli olarak alıyordum.
Evi de taşımıştık dubleks tutmuştuk ama içim rahat değildi sürekli ya yakalanırsak korkusu yiyip bitiriyordu içimi.
Defnenin arkadaşı vardı melisa onun işlerini de koşturuyorduk ıvır zıvır nereden baksan net paramız günlük 1000 TL olmuştu.

Para kazanmaya başlayınca kimsenin götü kalkmadı ortamdan en iyi yanı da buydu elimize geçen parayı lüks yaşamak için harcıyorduk, şimdi ki aklım olsa birikim yapardım orası ayrı.
Gittiğimiz kulüplerde özel muamele görüyorduk herkesi tanıdığımız için hayat harika gidiyordu para boldu istediğimiz zaman istediğimiz şeyleri yapıyorduk sapıtmadan.
Arabayı değiştirdik bir zaman sonra Vito aldık güzelinden kıyafetlerimizi değiştirdik kızlar sürekli "keşke daha önce başlasaydık  gibisinden cümleler kuruyordu.
Eve cebimizde tomarla para gidiyorduk göğsümüzü kabarta kabarta.
Hayat harikaydı taki o telefon çalana kadar.
Çaldı açmadım yabancı numara
Birdaha çaldı yine açmadım.
Hemen numarayı rehbere kaydettim alelacele
Watsapa girdim ve resmine baktım kim olabilir.
Ebru! 

Beynimden vurulmuşa döndüm şimdi ne yapacaktım ha?
Bunları yazarken bile kalbim küt küt atıyor eski günlere dönmeyi ömrü billah reddediyorum.
Arasam mı aramasam mı ne yapacağımı bilemedim..
En sonun da kadiri aramaya çalıştım ama yine yoktu ortalıkta kıllanmaya başlamıştım beyler.
Ebrunun mesajını gördüm çok geçmeden.
"kandırılıyorsun çabuk yanıma gel nibler "
Ne ne ne oluyordu lan!! Kim neden kandırıyordu beni.
Adresi istedim hemen yazdığı gibi fırladım..
Ebru metruk bir binada tek başına yaşıyordu.
Bağırmaya başladım kendimi tutamayıp
" lan şerefsiz ne arıyorsun burada ha! Beni yarı yolda bıraktın.. Ben ben ne yapayım ulan sana şimdi söyle!!"

Hıçççkıra hıççkıra ağlıyordu "tetehdit eeettiler"
Ne oldu anlat bana çabuk ye bağırdım.
Kes ağlama artık diyip saçlarından tutup yüzüme bakmasını sağladım.
"kadir tehdit etti beni.. Nibler yalvarırım anla beni!! Benim peşime düşmemen için seni yanına aldı o  o o.."
"o o orospu çocuğu nee?? Amına kodumun evladı seni beter edicem"
Bunu söyledikten sonra ebruyu yanıma aldım kıyafetlerini topladı parayı verdim taksiye atlattım günlük aparta yollattım hemen "

Şok olmuştum beni en çaresiz anımda yakalamışlardı ve hala inanamıyordum!!
Yalan söylüyordu ebru evet evet yalan ulan ulan..
Ortadan sürekli kaybolmasının sebebiydi bu şerefsiz onu doğduğuna pişman edecektim..
Ve kadiri aldım telefonla ona tek bir kelime ettim.

"NERDESiN?" 



yeni yazılardan haberdar olmak ister misin tatlış?
abone:
e-postana gelen onay linkine tıklamayı unutma panpa.


beğendiysen paylaş panpa


0 yorum:

Yorum Gönder