İçest İlişki Sonucu Bir Vahşet!

icest iliski sonucu bir vahset

bir ilin(isim vermemem istendi) devlet hastanesinde kadın doğum doktorunun ağzından başlıyor hikaye :

sabaha karşı 4 sıralarıydı bir doğum ameliyatından çıkalı 1 saat olmuş bitkin bir şekilde başım masanın üstünde yarı uyur bi şekilde dinlenmeye çalışıyordum  hem birşeyler düşünüyor hemde uyur gibiydim . birden başımda selda hemşirenin sesini duydum hocam acil bir hasta geldi sancısı çok kanama da başlamış ama doğuma normalde 2 ay var dedi . o an okadar zordu ki başımı güçlükle kaldırdım ve hemen tekrar önlüğümü giydim .


doğumhane kapısına doğru hızlı adımlarla yürümeye başladım ama halsizliğim hat safhadaydı . kendimi toparlamaya çalışıyordum doğum haneye girer girmez hemen hemşire yanıma geldi ve hıcam ağır kanama var artık çocuk gelmek üzere ama sancı çok dengesizmiş hastanın belirttiğine göre ondan dolayı çok riskli ne yapalım dedi suni sancıyla halkedecektik hemen söyledim . 

suni sancı işe yaramış görünüyordu suni sancı ıkınmayı tetikliyor oda artık yavaş yavaş doğuma yol açıyordu . tam her şey yolunda derken kanal genişliyorken çocuğun gelmesi an meselesi hastanın kalbi hiç beklenmedik bir şekilde durdu ve hemen diğer arkadaşıma haber verildi o gelene kadar kalp masajı denedik yaklaşık 1 dakika çabalarımız hiç bir sonuç vermedi 

kalp uzmanı arkadaşım bize yardımcı olamayacaktı zira hastaneye gelmesi 15 dakikadan çok sürecekti ve biz eğer 15 dakika içinde bir şey yapazsak hasta bebekle beraber ölecekti .

acil bölğmündeki nitelikli doktorlara acilen anons geçildi ve biz hala kalp masajına devam ediyorduk artık ya bu yolun sonuydu yada hasta bir şekilde geri dönecekti .  mine hemşire kan ter içinde kalp masajını uyguluyordu bense nefesim tutulmuş bir şekilde izliyordum derken tam da artık son virajlardayken hasta tekrardan döndü

bilenler bilir bir ameliyat esnasında kalp durması bir kere gerçekleşiyor ise bu sonrasında da yine kalp durmalarının yaşanacağı sinyalleridir neredeyse %80 oranında tekrar etme durumu vardır . hemen mine den sancı kesici ilacı hastaya enjekte etmesini istedim çünkü fazla vaktimiz yoktu eğer bir daha gerçekleşirse kalp durması bu kadar şanslı olmaya bilirdik

Sancıyı kesmiştik bırakın suni sancıyı normal doğal sancıyı bile isteğim üzerine hemşirelerim kestiler çünkü sancı hastayı çok yorar ve kalp bu kadar hassas durumdayken biz bunu yapmamalıydık . Hasta baygın dı şimdi doğumuda durdurduk artık ne yapacağımızı bilmiyor hemşirelerimle birbirimizin yüzüne bakıyorduk çok stresli bir 10 dakika geçirmiştik

böyle durumlarda karar hakkı hasta bilinci kapalı olduğu için ailesinin hakkıydı hemen kapı önünde duran  kocası ve kadının annesine doğru yöneldim kapıdan çıktım ve sordum fazla vaktimiz yok doğuma devam edersek hastayı kaybederiz doğuma devam etmezsek çocuk artık doğmak üzere bebek ölecektir dedim.

onların olayın gidişatından haberleri yokturdu ve şok oldular adeta dağıldılar ama artık hızlı bir karar vermeniz gerek diye uyardım kocası doktor bey meralime zarar gelmesin ne olursun elinden geleni yap dedi . karar belliydi hemen döndüm tam o sırada acil bölümündeki uzman arkadaşlar geldi onlardan hastanın kalp riskinin olup olmadığını anlamamız gerektiğini yardımlarına ihtiyacımız olduğunu söyledim . eğer kalp risk teşkil etmezse sezaryen ile çocuğuda kurtarabilirdik . 

arkadaşlarım hemen kontorl ve belli başlı testleri yaptılar nihayet o süreçte hastanın nabzıda normal seyretti ama çocuk kesinlikle zaten tehlikedeydi acil birimindeki arkadaşım hızlıca girdi odaya ve sezaryenden sıkıntı olmayacaktır dedi . yol belliydi ama bir dakika narkoz vermemiz gerekecekti bu kadın ilk önce normal doğum yapacaktı sonra fenalaştı kalbi duran birisine narkoz nası verilir sorusunu yönelttim

narkozun derecesi normal ameliyata göre çok az olacaktı ve sadece belaltı için kullanın dedi ve anestezi uzmanı hemen geldi narkozun seviyesi çok azdı kadın mecburen acı çekecekti ama bizimde şansımız yoktu . hemen başladık ameliyata anestezi uzamnının da onayıyla .

beli başlı işlemler nihayet bebek görünüyordu ama o an stresle görmemiş olacağımki mine hemşire sadece hocam diyebildi mine ye baktığımda buz kesmiş neredeyse bayılacaktı ne oldu dedim ama cevap yoktu tekrar o bölgeye bakmamla benimde sanki başımdan aşağı buz dökmüşler gibi oldum bu inanılmazdı bu bırakın benim doktorluk tarihimde ilk dünyada bile ilk  olabilirdi elim ayağım boşaldı resmen

nefesim kesildi nefes almak için okadar zorlanıyordumki normalde bir tane olması gereken doğum kordonu iki olarak görünüyordu anlam veremedim ama bunu daha fazla düşünecek vakit yoktu hemen kestim kordonu ve plasentayı çıkardım hemen anne de dikiş işlemleri başlandı ve asıl olay plasentayı kesip bebeklerin temizlenmesini istediğim diğer tarafta dönüyormuş meğer

ben dikiş işlemini takip ederken kordonun çift olduğuda o sırada silinmişti aklımdan yine minenin sesiyle dikeldim mine adeta o gün felaket tellalı gibiydi yanımdaki arkadaşlara dikişe devam etmelerini söyledim ve mine ve bir hemşire arkadaşının olduğu masaya devam ettim . ettim etmesinede mine hocam lafından sonra yere düştü masaya bakamadan mineye yöneldim kafasını sert çarpmıştı ben böyle bir doğuma hayatımda ilk kez şahitlik ediyordum kıyamet alanı gibydi

mineyi çıkarmaları için hemen iki hemşire daha çağırttım o gece o doğumhaneye girmeyen kalmadı herhalde mine de gittikten sonra bebeklerin olması gereken masaya doğru yöneldim tekrar  diğer hemşire de sadece bakıyordu ne oldu dedim ve hocam galiba ölüler dedi . ben yaklaştım ve baktım inanın ölü olmaları o an olan tek doğal şeydi

bebeğin zaten kordonu çifti ve bundan dolayı karın deliğide çifti ben konuşmadan sadece izliyordum o arada dahası mı var dahası baya bir dahası var yüzü sanki 18 yaşındaki ergen çocuğun ayağı gibi kıllarla kaplı idi  ordan sonra az aşağı ellerine indi gözüm bir elinde 3 diğer elinde 6 parmağı vardı o an orda ağlamak istedim bağıra çağıra ağlamak bu neydi böyle nasıl olmuştu nasıl  bebeğin ayrıca sedece penisi vardı ve herhangi bir kic bölgesi yoktu mahvoldum bittim hastanın o sıra dikiş işlemkeri bitti . aslında bunlar daha başlangıçtı 

bu sıradışı bir olaydı ve bizimde bu olaya el koymamız lazımdı bebek zaten ölüydü kadında bir yarım saate kendine gelirdi .  hastayı odaya almalarını istedim ve hemen nabız tansiyon değerlerini bir daha kontrol edin dedim . çocuğu ise morga kaldırın kimseyede göstermeyin emrini verdim morg görevlisine de özel talımat verildi . hemen çıkışta eşi annesi karşıladı beni 

nasıl eşim iyimi dedi iyi dedim sıkıntı yoktur  . bebek peki dediler bişey diyemedim anladılar zaten . ben dinlenle odasına doğru yürüdüm ameliyattaki tüm hemşirelerin çağırılmasını istedim . başhekimi aradım uykulu bir ses ile açtı hoca acilen görüşmemiz gerekiyor gelebilirmisiniz hastaneye dedim tamam dedi kapattı uyku haliyle

kapattıktan sonra saate bakmadım bile saat umrumda bile değildi üstümde sanki dünya kadar bi ağırlık vardı . o an sabah ezanının şefkati , güzelliği yayılmaya başladı etrafa .o an zaten sabah ezanından başka bir şey yükümü hafifletemezdi .

arkamı döndüğümde benden farkkı yoktu hepsinin hepsi yorgun düşmüşler soru işaretlerinde boğuluyorlardı . başladım konuşmaya başhekim tuğrul beye haber verdim bir yarım saate burda olur o gelinceye dek kimse akrabasına dostuna arkadaşına ve o odaya girmeyen kimseye bir kelime dahi etmeyecek dedim . olaya büyük ihtimal araştırma amaçlı el konulacaktı ama biz başhekimi beklemeye devam ettik en azından o sırada biraz dinlendik . kadının ayıldığı haber ise hala gelmemişti .

kimsenin bu  olay hakkında bir fikri tamam bu zamana engelli doğan bebeklerimizi gördükte bu neyin nesiydi böyle sanki dna dizilimi tersten birleşmiş olmalıydı . başka ne olabillirdi aklımız almıyordu . dışarıyı izlediğim sırada başhekimin arabasının büyük kapıdan girdiğini gördüm . erken gelmişti beklediğimizden tam o sırada bir başka haber de geldi kadın uyanmıştı . ailesi görmek istiyor dedi diğer görevli asla dedim izin vermeyin . birazdan biz göreceğiz kadını . ondan sonra görürler dedim .

ve başhekim odaya girdi . ne oldu çocuklar nedir bu aceleniz dedi. hocam oturalım isterseniz dedim . bu aradak başhekim tuğrul beyden sonra odaya mine de geldi bayılmış ve yeni ayılmıştı hala da ayıldı denemezdi yani . otur dedim mineye başhekim tuğrul beye doğumu anlattım çocuğa ise deyinmedim hiç biraz sonra ise hemen fotoğrafları istediğim hemşire geldi ve başhekime bu günkü doğumda ölü doğan bebek diyerek uzattım

başhekim bizim kadar etkilenmemiş olacak nede olsa yılların tecrübesi karşımızda ve hemen bodoslama daldı . bu genetik bir hastalığın habercisi olabilir detaylı olarak araştırılması lazım . kadın nasıl peki dedi az önce uyandı hocam dedim . hemen seninle gideli m dedi . tam kapıdan çıkacakken döndü ve şimdilik sesiniz çıkmasın lütfen dedi ve devam ettik odaya doğru

odaya varığımızda kapının önünde ailesi bekliyordu sayıları baya artmıştı . bizi görünce üzerimize yürüdüler neden göstermiyorsunuz felan diyerek bağırmaya başladılar . biz gördükten sonra sizde göreceksiniz zaten diyerek biraz yatıştırdık ve kendimizi odaya attık . içeri girdiğimizde kadın dümdüz tavana bakıyordu . öldü değilmi dedi birşey diyemedik. cesedi isteimiyorum belediye gömsün naparsanız yapın dedi .  çok tuhaftı . sonra brni daha da tutmayın bırakın gideyim evime dedi . şimdilik olmaz dedi tuğrul hoca . biraz araştırmamız lazım dedi. kadın yüzünde sert bir ifadeyle bize döndü . neyi araştıracaksınız be diye sert çıktı . 

bakın sıradışı bir doğum gerçekleştirdiniz dedim bunu araştırmamız lazım dedim . o sıra başhekim tuğrul bey mantığına sığmamışçasına yüzüme baktı neden gerçekleri  söylemiyorsun der gibi . sonradan amacımı anlamış olacak ki o da girdi söze ve kızım bak senin bile hayati riskin vardı doğum çok zorlu oldu belki senin büyük bir sağlık sorunun var dedi . madem eve gitmek istiyorsun bu akşama doğru son kontorlleri yapalım seni yollayalım dedi . kadın tamam dedi ardından tuğrul bey hemen atıldı ama bana söz ver geri geliceksin ve seni bir kontrol edeceğiz dedi . kadın geçiştirmek adına kafasını salladı tuğrul beyde onun geçiştirmek için olduğunu anlamış olacakki neyse biz çıkalım yine geleceğiz dedi . biz çıktık ve ailesine görüşebilirsiniz dedik . tuğrul beyin odasına doğru yürüdük .
odaya girdik ve tuğrul bey ser bir tonla başladı hemen söylenmeye oğlum bak yazıyorum buraya kadının ya korktuğu bir şey var yada bu işin içinde çok büyük bir bokluk var dedi . bende hocam haklısınız kadının hal ve hareketleri düzgün değil çok şüpheli bu olayı ne yapacağız nasıl yönlendireceğiz dedim . kadından ve eşinden dna örnekleri alınmalı karşılaştırılmalı bu çocuk neden bu halde doğdu onun sırrı orda gizli oğlum dedi ve kendisine daha önce verdiğimiz dosyayı çıkardı ve sırasıyla ilk bebeğin o kılların istilasına uğradığı yüzüne gözlerine detaylıca baktı . sonra iki göbek deliğine indi gözü ve en son parmaklarına eline . masaya fırlattı en sonunda çileden çıkarcasına . bırakırsak araştırma hakkımızı kaybederiz ve birdaha rızasıyla bize gelmeyebilirler dedi. Akşama bırakmayın dedi .

ben çıkıyorum hocam ben biraz eve gidip kestireyim dedim git oğlum dinlen gelebildiğin kadar çabuk gel dedi . hastaneden çıktığımda saat 8 di arabama doğru yürüdüm oturdum arabama hiç çalıştımadan camları açtım bir sigara yaktım yaklaşık bi 9 saat olmuştu içmeyeli başım dönmüştü birden  o bahar mevsiminin ferahlığıyla beraber çok iyi gelmişti bu sigara  . derken arabanın yanında bir tıkırtıyla beraber bir gölge belirdi

yavaş yavaş yaklaştı ve camdan kafasını gösterdi . hocam  vaktiniz varsa bir iki kelime bir şey söyleyeceğim inermisiniz dedi . indim aşağı . iri yarı yüzü kulüp çıkışlarındaki badigartlardan farksız ve sesi kart bir adamdı . buyrun ne var dedim . bakın dün size bir hasta gelmiş . çok teşekkür ederimki güzel yardımcı olmuşsunuz ama doğum sıkıntılı geçmiş galiba sizde hastalık mı neyse bir şeyden bahsetmişsiniz araştırma felan girmeyin fazla yormayın ailemi dedi ve çekti gitti . neyse artık şu günde başıma gelenler bir tehdit edilmediğimiz kalmıştı .

eve gider gitmez yattım kalktığımda saat 18:30 du tuğrul bey 2 kere mine hemşire 5 kere armıştı duymamışım artık nasıl daldıysam hemen mineyi aradım hocam dedi  acilen geln tuğrul  hoca sizi bekliyor dedi noldu mine dedim hocam üniversite hastanesinden genetik alanında bir profösörle tuğrul bey iletişime geçmiş o da iki kişi ile birlikte geldi sizi bekliyorlar  dedi . hemen üstümü giyindim açlıktan ölecektim dolabi açtım hemen bir ikki peynir ve ekmek arası yaptım yetmedi ama zaman yoktu gittim hastaneye .
tuğrul hoca gelmiş olacakki daha odama girer girmez anonsta doktor Mehmet doktor Mehmet acilen toplantı salonunda bekleniyorsunuz dedi. Hemen koşar adımlarla gittim ve mine 3 yabancı doktor ve tuğrul bey beni bekliyorlardı .

hepinizden özür dilerim dedim beklettiysem diye ama anlayışla karşıladılar geçtim mine nin yanına oturdum .  mine girdi hemen hocam dna örneği için izin lazım bunu nasıl aşacağız adam verse bile kadın vermez diyor tuğrul hoca . evet öyle dedim ve o sırada diğer arkadaşların resimlere baktığını gördüm . doğrusu bu dna hastalığı olabilir çok riskli bulmamız gerek dedi .
bende başka bir bahane ile çaktırmadan bir dna örneği alalım önerisi sundum . çünkü bu tıp adına önemliydi ve pembe yalanlar kimi zaman iyidir . tuğrul hoca tamam anlamında başını sağladı ve ben mine kalk gidiyoruz dedim . mineye yolda kadına değerlerinin düşük olduğunu ilk önce kan sonrada dna örneğiyle ilaç takviyesi yapacağını sözyle dedim mine tamam dedi ve oraya doğru gtti bende odama gittim hemen ameliyatta bizimle beraber  olan bir diğer hemşir arkadaşımızı aradım ve bebeği otopsi odasına alın ve dna örneği alın sakın başka bir şey yapmayın dedim .

hemen hastanın yarın akşama kadar yakınlarıyla temasını kesitrttim ve komaya girdi olarak yansıttık . eşini çağırdım ve beyefendi kalıtsal bir sıkıntı var sizden bir dna örneği almamız lazım dedim . adam tahmin ettiğimiz gibi kabul etti onuda örnek alımına yollattım şimdilik gayet iyi gidiyordu .  mine  hemen geldi ve kadından alınan örnekleri yollattığını söyledi . gel otur dedim . mine oturdu ve konuşmaya başladık konu hakkında mesleğimizi riske attığımızın farkındaydık . bu arada mineyle aramızda daha iyi bir diyalog vardı ve birbirimizle iyi anlaşıyorduk aynı zamanda arkadaşlığın br tık ilerisiydi neyse o sıra diğer otopsiye yolladığım hemşir geldi . ve ıda sonuçları yollattığını ekledi onada oturmasını söyledim . artık işlem diğer hastaneden gelen genetik uzmanlarındaydı

genetik uzmanlarınında raporu hazırdı ve toplantı odasına doğru mine hemşireyle yürümeye başladık vardığımızda herkes ordaydı ve bir şeylerin ters gittiği hwrkesin yüzünden belliyldi . oturduk ve başladılar konuşamaya baba nın bebekle bir ilgisi yok başka bir ilişkiden olmuş olmalıydı . artık onlarında bir açıklaması vardı büyük ihtimal çok yakın bir akraba ile ilişkiydi çünkü üreme sonrasında genlerin yanlıl dizilimi bunu gmsteriyordu . Biz bunu doğrudan aileye söylemelimiyiz söylememelimiyiz bilemedik

Müdürümüz kadının yanına gideceğiz dedi ve mineyle beraber tuğrul beyde gittik kadın a açıkladı tuğrul bey kadın sizene bizim işimizde hastaysakta hastayız dedi ağlamaya başladı tuğrul bey söyle ne yaşadığını yardımcı olalım dedi ama kadın defolun dedi tuğrul bey ısrarcıydı kadın ağlıyordu mine de gözleri dolmuş izliyordu .

Kadın herkes çıksın hemşireye bir şey anlatmak istiyorum dedi biz şaşkına döndük . Çıktık mine kaldı içerde merakla bekliyoruz . tuğrul bey sonuçlar hiç iyi olmayacak diyordu . Mine 10 dakika sonra güngür hüngür ağlaya ağlaya çıktı ve ayakta duramayacak haldeydi hemen koluna girdim odaya götürdük kadın ortancı ağabeyinin tecavüz ettiğini anlatmış nolur açıklamayın yuvam dağılır kocam öldürür onuda beni de dedi ama artık bir şeyler ortaya çıkacaktı . artık olay resmiyete kavuşmuş savcı hanım detaylı otopsi için gelmişti

savcı hanım mine yi de dinledi ve sorulturmaya cinsel istismarı da ekleyecekti ortada fırtına öncesi sessizlik oluştu savcıda çıktı otopsi için tuğrul bey de mine yıkılmıştı karşımda göz yaşları döküyordu hala en son bir insan kardeşine bunu nasıl yapabilir diyordu ve bana sarıldı ben bir an anlayamadım ama peçete verdim gözyaşlarını sildik . Sonra çıktık odadan kadının kocası gelmişti kapıda bekliyordu . siz neyi saklıyordunuz karımı neden göremiyorum allah belanızı versin dedi ve o an beynimde bir ses yankılandı uynadığımda mine gözüme buz tutuyordu savcı araştırma ekibi herkes odadaydı

savcı kızgındı ya insanlar neden kendilerine yardım etmek isteyenlere saldırırlar ki felan filan saydırıyordu . mine nasılsın iyisin değilmi dedi iyiyim dedim farkettim ki minenin kucağında yatıyordum . savcı soruşturmaya bunuda dahil edicem cezası neyse çekicek dedi. tuğrul beysempatik bir sesle savcı hanım hele bir şu olayı çözelimde orası kolay dedi . 

adam tutuklanmıştı ve artık en azından ortalıkta büyük sıkıntı çıkaracak kişi kalmamıştı . savcı kadının ortancı ağabeyine tutuklama emri çıkarttı adam aranıyordu .  son bir kez savcı kadın dan da ifade alacaktı . kadın savcıya itiraf etmemişti savcı çılgına döndü . o sırada ortancı ağabeyin tutuklandığı haberi geldi ama bu itiraf gelmediği için taş çatlasın bir gün tutulacaktı ve artık olay deşifre de olmuştu bir bağlantı olduğu belliydi .

ben kadının kocasından şikayetçi olmadım o serbest kalmıştı ama adam tüm doğum ekibi ve başhekimimizden şikayetçi olmuştu . savcı bizi korumak adına adamdan şikayeti çekmesini istemiş adamda çekmeyince savcı hanım adamın yüzüne yüzüne bebeğin fotoğraflarını ve siğer her şeyi anlatmış adam bizden şikayetini çekmişti ama ortalıktan kaybolmuştu.

bebeğin otopsisinin sonuçları çok karışık bir raporla son bulmuştu bebekte 2 kalp vardı ve kan basıncı dengesizliği zaten bebeği aylar öncesinden öldürmüştü . daha sonrasında popo kısmında eksiklik ise hiç bir açıklaması yoktu bebeğin zaten otopside sindirim sisteminin olmadığı görülmüştü .

Olaya mine ben ve ameliyatta olan herkes tanık olarak eklenmişti . minenin ifadesi ilekadının ağabeyinin tekrar serbes kalması önlenmiş oldu ve dna raporu istendi oda hastanemizde gerçekleşecekti . artık dağılma vakti gelmişti iki günde çok az uyku çekmiştik ve hala açtık . son görüşmelerden sonra dağılmak için kalktık masadan üzerimi değişmeye giiyordumki mine geldi  ve acaba çıkışta bir şeylermi yesek dedi bende neden olmasın dedim ve üzerimizi değiştikten sonra kapıda buluştuk .

açıklama : mineyle doktor sonradan erotizme dönüşecek ilerde diyenler olmuş . ilerde bu arkadaşlığı neden anlattığımı anlayacaksınız .

Hastaneden çıkmak için arabama doğru yürümeye başladık . o sırada mine anlatmaya başladı , daha önce yanına bir adamın geldiğini kadının durumunu sorduğunu ve bebeğin durumunu sorduğunu söyledi . tahminimce benim yanıma gelen adam olmalıydı. Nasıl birisi tarif etsene dedim kısa boylu bıyıklı hafif sarışın bir adam tarif etti . ama bu benim yanıma gelen adamla uyuşmuyordu çünkü uzaktan yakından alakası yokturdu .
Seni  tehdit etmeye kalktımı dedim hayır dercesine salladı kafasını peki  ailesi içinde hiç gördünmü bu adamı dedim hayır dedi . arabama varmıştık mine bindi benim ise kapımdaki bir leke dikkatimi çekti bu bildiğin kandı . ama çok yeni sürülmüştü belliydi . biraz ürktüm ve hemen bindim mineyi korkutmamak için ona bir şey söylemedim hemen gazladoım . mineye nerede yemek yiyelim diye bile sormadan güvenli bir yer olan doğantepe adındaki bir mekana çektim . mineyle girdik oturduk bir yere yemekleri söyledik . onlar gelene kadarda konuşmaya devam ettik . artık konuşmada hastane konusunu kapatsakmı dedi mine . 2 gündür kafam patlamak üzere dedi bitkinlikle bende tabi dedim . ozaman başla konuyu değiştirmeye dedim .mine çok güzel bir bayandı ayrıca annesiyle yaşıyordu ve diğer insanlar gibi gevşek karakteri yokturdu bende kendi halimde bir iki ilişkisi olmuş birisiydim . hoşlanıyordum ama ben hep gidip belli etmekten korkmuştum aslında çokta yakındık ama olmamıştı şu zamana kadar . yaklaşık bir buçuk yıl da yanyana çok ameliyata girmiştik

Mine korkmuştu artık tüm bu olanlardan ve inan şu kirli dünyadan bıktım biliyormusun dedi kimseye güvenemicekmiyiz dedi . bende bana güvenebilirsin deyip gülümsedim o da biliyorum inan çok iyi birisin umarım burdan sonrada arkadaşlığımız bitmez dedi bende inşallah dedim . tam sohbet güzel di yemekler gelmişken birden gözüm çapraz en arka masaya ilişti . eve o gün gördüğüm o adam ve yanında çirkin bir bayanla oturuyordu ve sert sert bana bakıyordu . bana kafayla kapıya gel işareti attı . bende orda mineye  bir şey sezdirmemek için çıktım ardından hemen geldi

Yanıma geldi kuytu bir köşeye çekti boğazıma sarıldı ben sana demedimmi büyütmeyeceksin ula diye . bende o sıra korkudan benle alakalı değil olay bende değil zaten istesemde istemesemde bu olay duyulacaktı . sonun geldi olum o yanındakini de sennide geberteceğim dedi . onun benle alakası yok hiçbir şeyim değil ona dokunma dedim o sırada bulunduğumuz yeri n yakınlarında polis ışıkları belirmeye başladı bu göt korkusu ile bıraktı içerden kadını çağırdı . çekip gittiler .

Benim korkudan elim ayağım titriyordu hayatımda ilk defa böyle bir şey ile karşı karşıyaydım . mineye belli etmemek için birkaç saniye nefes aldım . hemen savcıyı aradım anlattım ve mineyide al yanıma gelin dedi . hemen içeri gittim mine çabuk kalkmamız lazım dedim mine ne olduğunu anlayamadı .
Tamam dedi çantasını aldı hemen kalktık hesabı ödedim ve savcı hanımın bana verdiği adrese gittim  anlattım bir bir savcı artık dahada büyük şeyler var bu işin altında dedi . yarın size gizli koruma vereceğim korkmayın dedi anlattıklarımı dinleyince minede feci derecede korkmuştu . ayrıldık mineyi bırakmak için gidiyorken mine bunlar bize bir şeyler yapacak dedi korkmuş bir sesle . bende bir şey olursa ilk polisi sonra beni ara korkma diye teselli etmeye çalıştım ama kelin ilacı olsa kendi başına sürer değilmi . mine nin evinin önüne gelmiştik . kendine dikkat et dedi şefkatli narin sesi ile sende dedim ve eve girmesini bekledim . eve girincede bastım gaza devam ettim .

Eve vardım ve üstümü değiştirip tam rahat bir soluk almıştım ki telefonum çaldı arayan mine idi efendim dedim merak ettim bir şey olmadı değilmi dedi . yok merak etme geldim eve bir şey olmadı dedim iyi geceler kendine dikkat et dedim oda tamam sende dedi ve kapattık . yatağıma uzandım ve ağır ağır olanları düşünmeye başladım . tam yarım uykuya dalmıştım ki telefonum çalmaya başladı arayan savcı hanımdı . seni evinden aldırıyorum kapıda ekip otosu seni bekliyor in hemen dedi ne oldu demeden kapattı telefonu . doğrusu kesin ters bir şeyler olmuştu . bu telefon hayrı alamet değil di . üstümü atartopar giyindim indim ve hemen beni memur arkadaşlar karşıladı nereye gidiyoruz dedim bilgi veremiyoruz bin gidelim dediler ve bindim . yola çıktık.

bardığımızda emniyetteydik içeri girdiğimde tuğrul bey ve mine annesiyle ordaydı ayrıca tuğrul beyin aileside ordaydı . mine donmuş oturuyordu annesinin yanında tuğrul bey bana doğru geldi hemen oğlum biz nelere düştük dedi . bilmiyorum ki hocam ne oldu desim o daha cevaplayamadan mine kalktı ve yavaş adımlarla bana doğru geldi .  öldürecekler bunların gözünü kan bürümüş be dedi ağlamaya başladı beni görünce boşald birden zorla tuttuğu yaşlar . Ne oldu diye yeniledim tekrardan ve mine bizim eve ateş açtılar daha ne olsun uğraşmayın diyorlar ama bizşn suöumuz ne dedi . mine de anneside orda olduğuna göre kimseye bir şey olmamıştı ama bu olmayacağı garntisini vermiyordu

mine nin ağlaması durmak bilmiyordu koluna girdim çünkü halsiz düşmüştü korkudan . hemen annesi geldi mine kuzum korkma bir şey olmaz allahın izniyle dedi . teyzecim isterseniz dışarı gmtürelim biraz hava alsın desim iyi olur yavrum dedi ve mineyi bahçeye doğru çıkardım annesi de geldi bizimle . teyze bu arada ben mehmet dedim doktorum mineyle beraber çalışıyoruz dedim memnun oldum oğlum dedi . mineyi teselli etmeye çalışıyorsuk ikmizde ama kendinde değildi 

biraz durmuştu mine sessizleşti anneside içeri geçmişti serindi dışarısı bende mineye ceketimi verdim mine mehmet be yapacağız biz dedi bilmiyorum dedim ama korkma hep beraberiz hiç bir şey olmayacak desim sarıldı o an şevkate ve sığınacak birine ihtiyacı vardı aynı şekilde benimde neredeyse o an sığınacağım birisi yoktu içeri geçtik ve artık korumalar yarın verilecek dedi savcı hanım ama bu gece güvenli bir yere göndereceğiz sizi hep beraber kalın tehdit var dedi

Emniyetin lojmanında güvenli bir eve götürüldük . Geceyi tuğrul beyle ben yarı ayakta geçirdik sonrasında biraz kestirdik biraz sabah kalktık tuğrul bey ben ve mine hastaneye gittik tutuklanan ortancı ağabey gelecekti diğer üniversite hastanesindeki ekipte tam takım bekliyorlardı adamın geldiği haberi adamdan örnekler alındı ve minenin gördüğü adamdı gelen adam .

Sonuçların açıklanmasını bekliyorduk ki umduğumuz gibi çıktı çocuk ağabeydendi . Ağabey tacizden tutuklu yargılanarak hapise atılacaktı Aile genelinde tutuklamalar gerçekleştirildi kadının ailesinde geniş bir gözaltı oldu çünkü o diğer adamların aileden olması büyük bir olasılıktı . aileden yapılan tutuklamalarda ailenin köklü bir aile olduğu olayın açığa çıkmaması için parayla baba tarfından adamlar tutulduğu anlaşodı adamların kimlikleri öğrenildi ve tutuklama kararı çıkartıldı.

Ortancı ağabey adliyeden çıkartılırken kadının eşinin saldırısına upradı ve hayatını kaybetti .  aileden 3 kişi daha bu olaya göz yumduğundan dolayı kadının şikayetiyle hapis cezasına çarptırıldı . diğer bizi tehdit eden adamlar ve saldırganlar bukundu onlarda içeriye arıldılar .

Evet mine ve doktor bu ağır olayın ardından sevgilerini açıkladılar ve nişanlandılar . şuanda evliler . Bebek otopsiden sonra kimsesizler mezarlığına defnedildi .

 —— Son—— 



yeni yazılardan haberdar olmak ister misin tatlış?
abone:
e-postana gelen onay linkine tıklamayı unutma panpa.


beğendiysen paylaş panpa


0 yorum:

Yorum Gönder