Her Şey Sevgilimin Şüpheli Hareketleri İle Başlamıştı


sevgilim yani canan benimle birlikte iken telefonunu sürekli gizliyordu. facebook hesabının şifresini de değiştirmişti o sıralar.

ama ben inat edip hiç bir şey sormamaya kararlıydım. önce farklı face hesaplarıyla canan'ı ekledim ama hiç birini kabul etmiyordu, sonra başka telefonlardan mesaj atıyordum başkası gibi ama cvpta vermiyordu.

bir müddet bu şekilde kurcalamaya çalıştım, açıkcası başka biri olabileceğinden şüpheleniyordum, keşke başka biri olsaydı da tüm bu olanlar olmasaydı diye düşünüyorum şimdi. neyse bigün kaldığı yurttan onu almak için evden çıktım, o sırada bir mesaj geldi sakın yurda gelme diye canan'dan iyice kıllandım gittim yurdun önüne bekliyorum, arkadaşlarını arıyorum soruyorum kimse bilmiyor nerede olduğunu.

aradım niye yurda gelmicekmişim dedim, hem sen neredesin dedim verdiği cevap kafamdaki soru işaretlerini 10 ile çarpmaya yetti. ben de senin yanına geliyordum şimdi dedi. oysa ki dün geceden konuşmuştuk gelip onu alacaktım yurttan bunu biliyordu ve ben o gece öğrenci evimizde kalmamıştım bunu bilmiyordu başka bir arkadaşın evindeydim bunu da bilmiyordu ama yine de nasıl olduysa arkadaşımın evine gelmiş. ben de döndüm oraya gittim.

arkadaşım hakanın evine vardığımda hakanla oturmuşlar kahve içiyorlardı. iyice işkillendim amk. neyse ben de oturdum bi kahve içtim.

dinleyen varsa anlatayım olum çarpıcı şeyler oldu hayatımda. ?

ister dinleyin ister dinlemeyin dökmem lazım içimi.

kahve içerken muhabbet din meselesine geldi nasıl olduysa, hakan dedi ki kanka bu akşam bi toplantı falan yapıcaz dedi gel dedi.
olum ne toplantısı amk ne dion dedim. çok şaşırdım ne alaka yıllardır tanıdığım arkadaşım toplantı falan diyor ve sevgilim onu onaylar tavırlar takınıyordu. iyi dedim tamam gelek ne yapıyosunuz toplantıda falan diye sordum, hani dedi bizim yavuz hoca varya onun evinde dedi o çağırdı dedi bir şeyler konuşulacakmış dedi. haa dedim tamam akşam o zaman beni al adresi bilmiyorum dedim. tamam dedi.
                 

neyse halısaha maçım vardı o günde maçtan çıktım eve gittim duş aldım giyindim telefon çaldı arayan canan hadi hayatım gidiyoruz hazır mısın okul durağına gel bekliyoruz dedi. tamam dedim. noluyo dedim içimden amk kız yabancı gibi beklioz falan.
                             

gittim durağa hakan ve canan vardı merabalaştım falan sarıldım öptüm benimkini neyse ee dedim hadi gidek, bekle dedi hakan kaan gelicek dedi. kaan ne alaka amk sevmem o çocuğu dedim, kanka ama o da lazım dedi. neyse anlam veremediğim onca olaya rağmen mal mal her şeye tamam diyordum. 2-3 dk sonra kaan geldi hakanla gıcık gıcık esprileştiler falan sevmem çocuğu zaten amk. neyse bindik belediye otobüsüne bi 15 dk falan gittik sonra indik biyer ama baya sapa yollara falan girdik dolandık yavuz hocanın evine vardık.

kapıyı yavuz hoca açtı ooo hoşgeldiniz falan her şey normal geçtik oturduk içeride tanımadığım üç beş kişi daha vardı kızlı erkekli, biraz muhabbet okuldaki durumlar espriler falan sonra yavuz hoca kaanla beraber içeri gitti 5dk sonra geldiler. yavuz hoca yeni gelenler var aranızda dedi, şimdi belki garip gelebilir ama dedi siz de bir kere deneyince hoşunuza gidicek dedi ama dedi hatrım için bu olaylar aramızda kalsın tekrar belirtmek istemiyorum ama dedi. zaten yeni gelen arkadaşlar davet üzeri güvenilir oldukları için çağırıldı dedi. noluyo dıbınıgibim nedio bu falan diyorum içimden, sevgilim yüzüme bakıp gülümsüo pis pis, canan dedim sen kaç kere geldin buraya dedim sessizce, çoook dedi sus sus şimdi sonra konuşuruz dedi.

mavi bir poşetin içinden hakan herkese bir şey dağıtıyordu sıra bana geldi çıkardı verdi böyle buruşuk kırışık aynı annemin kurutulmuş dolmalık biberlerinin bir parçası gibiydi ne bu dedim istem dışı hakan güzel bişey dedi. canana baktım sinirli sinirli ama bişeyde diyemiyorum yavuz hocanın girdiği ders daşşaklı bir ders yağ yakmak için gitmiştim aslında birazda.

hakan dedi yemeyin hemen dedi ışıkları kapattılar bi müzik açtılar ama müzik değil ama amk böyle değişik içini gıcık ediyorboynun falan gıdıklanıyor öyle bir ses sitemi sordum hakana 3d ses sitemi dedi. sonra hep beraber yedik iğrenç şeyi amk hafif ekşimsiydi o kadar yoksa tadı falan yok pek. neyse muhabbet yine aynı.

ulan aradan bi 5-10 daha geçti millet suskunlaştı tuhaf tuhaf hareketler zaten müzik aldı gitti bizi allahım tam sırada yavuz hoca geçti ortaya bitane yeşil parlak birşeyi ikiye kırdı sonra eliyle duvarlara falan her yere boya gibi saçtı ardından ışığı tamamen kapattılar ve inanılmaz bir ortamdasın, ses sistemi garip garip boşluk sesleri gibi duvarlar falan yer her yer parlıyor yıldız galaksiler gökyüzü her şey yanında hissediyorsun yer çekimi kavrdıbını yitirdim neresi yer neresi hav bilemiyordum kafamı cananın omuzuna yasladım mal mal gülüyordum.

ben mal mal gülerken canan kaan ile öpüşüyordu ama sırada tüm bunların gerçek olmadığını düşünüyordum tepki falan vermem imkansızdı.

ulan böyle acayip bir tribe girdim her yer kırmızı oluyordu birden her yer sarı renkten renge giriyordu etraf kaan ile cananın öpüşme sesi sanki fırtına gibi esiyordu kulaklarımda kaan gözüme baktı bir ara gözlerinde gördüğüm şey soru işaretiydi.
                             
bi an kendime gelip koştuğumu hatırlıyorum sonra evdeki bütün kapıları açıp açıp kapatıyordum sırasıyla...  

sonrasında dış kapıyı buldum kendimi dışarı attım gittim kaldırımda oturdum ama sanki yıllarca o kaldırımda oturmuş gibi hissettim. ve bir karar vermem gerektiğini hissettim geri dönmeli ya da koşarak uzaklaşıp tüm bu ezikliğimi içime hapsetmeliydim..

biraz daha aklıselim karar verebilmek için beklemeye karar verdim. içtiğim şey her ne ise tepkisiz refleksiz bırakmıştı beni düşünemiyordum.

biraz dinlendim dışarıda gelen geçen bakıyordu ben de onlara bakıyordum sonra düşünebildiğimi hatırladım. kalktım ve çok sinirli olduğumu bugün olanı unutursam bidaha asla hiçbirşeyin eskisi gibi olmayacağını düşündüm ve eve doğru yürüdüm tekrar kapıyı çaldım ama açan olmadı bayaa vurdum kapıya falan sonunda kapıyı yavuz hoca açtı. nerdesin sen yaa dedi. hocam biraz hava aldım dedim içeri girdim. baktım hala kaan ile canan sarmaş dolaş.

yaptığım ilk şey koşar adımlarla canan la kaanın yanına gidip kaanın suratına okkalı bi yumruk atmak oldu.

sonra kaan afallayarak ayağa kalktı çok şaşırmışa benzemiyordu, yakamı tuttu, tutunca bitane daha geçirdim. sonra dıbına kodumun çocukları hepinizin burada anasını giberim sen kimsin lan orosbu çocuğu kız arkadaşıma yanaşıyorsun falan bayaa böyle kaydım millete canan elimden tutup çekiyordu otur otur diye, sonra ona baktım gözündeki o sefilliği görünce ona da bitane çaktım ama baya baya yumruk haa. sonra herkes şok içinde. yavuz hoca hakan falan geldi beni çekiştiriyorlar kaan kalktı orada bana bi kafa geçirdi.

o kafanın üstüne adrenalin tavan yaptı, beni zaptedemiyorlardı hakan dur lan bi artık dıbına koyim dedi üzerime atladı yere yatırdı üstüme çıktı ve o huur çocuğu kaç yıllık arkadaşım hakan beni tuttu ve kaan bana yerde girişti.

kaan bana girişirken kimse tepki vermiyordu ben dayak yediğimi kabullenip yerden doğrulup oturduğumda canan gülüyordu almış eline sigara yakıyordu. ama tüm bunlar olurken herkesin kafası değişik dünyalarda idi. çünkü ben de aynı haldeydim.

burnum falan kanıyordu herkes düşmanım olmuştu bi anda nefret edilen ve kumpasa getirilen kişiydim. sanki herkes bir olup bana komplo kurmuştu üstelik sevgilim ve en yakın arkadaşımda sırtımdan vurmuştu beni. aman tanrım bu ne yıkılmışlık hissiydi orada ölebilirdim hissizlikten.
kalktım ve terk ettim hiç bir şey demeden ve olmamış gibi. ama emindim ki bu böyle bitemezdi. gittim eve temizlendim falan eşyalarımı topladım bi pansiyona gittim yerleştim. maksat herkesten uzaklaşmaktı.

belki şaka gibi gelicek ama ertesi günden itibaren 10 gün içinde o yaşanların hiç biri olmamış gibi herkes eski haline gelmişti ben de dahil. hakanla ve kaanla konuşuyor sevgilimle tekrar aram iyi olmuştu. ama iyi olmayan zihnimdeki intikam hissiydi.

gel zaman git zaman yaz dönemi de bitmişti. mezuniyet gelmişti. hepimiz 4. sınıftık zaten.

okulda kep falan attık mezuniyet resimler falan. millet ağlaya zırlaya memleketine gidiyordu. neyse son bi kutlama yapmadan bitemezdi elbet hemen kolları sıvadım birşeyler ayarlamaya başladım.
                             

cananla konuşurken telefonunu kurcalıyordum. fotolara falan baktım videolara falan baktım. videolardan bitanesinde açık açık yavuz hocanın göründüğü ve elinde sarılı bi şekilde esrar içerken görülüyordu ya da her neyse. haha falan dedim geçtim videoyu ama aklımda o video kalmıştı. sevgilimden bir fırsat bulunca hemen kendime gönderdim videoyu.

aynı gün hakan'a telefon açtım hacı hafta sonu memlekete gidiyor herkes cuma günü bi kutlama yapalım bendensiniz falan dedim oooo valla mı falan dedi kabul etti sonra kaanı aradım olum görüşemiyoz okul bitti eve gitcez son bi buluşalım nevaleler benden dedim. o da tamam dedi. sevgilime de zaten söylemiştim.

ertesi gün cumaydı zaten. öğleden sonra hakan'ı aradım kanka kaç tane içki alayım dedim o da valla işte şöyle böyle neyse gözünü doldurdum hakanın. dedim hakan arabayla gelsen iyi olur yeni bir yer biliyorum oraya gitcez. tamam kanka ayıpsın dedi. sonra kaanı aradım hakanla arabayla gelcez seni alcaz dedim tamam dedi hatice de gelicek sorun olmaz di mi dedi araba da yer var. hatice de yeni manitası.

neyse şöfor hakan, yanında ben arkada canan.
kaanı almaya gittik. yanında haticeyle beraber arka koltuğa oturdular. dedim hakan arabayı büfeye çek nevaleyi alalım dedim çektik büfeye girdim şarabından birasına aldık çerez merez sigara epey. 127.25 tl tuttu hiç unutmam. kol gibi girdi o zamanlar. neyse doldurduk bagaja çıktık yola. benim memleketli bir aradaşımın bir köyü vardı, köyü de bayağı sapa ama çok güzel sakin piknik yerleri vardı. oraya zütürdüm yaklaşık 1 saat yol sürdü. yolda durduk foto falan çektik yollara işedik falan.

neyse vardık piknik yerine ama bizden başka hiç ama hiç kimse yok ölsek 3 gün sonra bulurlar amk. neyse muhabbet falan içiyoruz konuşuyoruz sevgililer kucakta. aman bi mutluyuz aman bi mutluyuz. hava karardı akabinde. kaan cebinden otlarını çıkardı büyük bazuka gibi bişey sardı içiyorlar hepsi ama ben ağzımı sürmem biliyorlar. hepsi zom oldu ama kaanın sevgilisi hatice içmedi çünkü öncesinde biralardan dolayı baya kötü oldu kustu falan. hakan kaan ve cananın kafaları on numara oldular mayıştılar gülüyorlar falan. ben de haticeyle arabada oturuoz ben bira içiom müzik falan dinliyoz.

saat 19 gibi başladı bunlar rahat 1 saat ot içtiler amk. ben de haticeyle muhabbeti koyulaştırdık derken haticen şoförun yan koltuğunda oturuyordu, bira açacağı oraya düştü eğildim alırken falan böyle sıcaklaşma oldu niye olmasın düşünceleri dolaştı kafamıza öyle hissetim yani haticenin bakışlarından. haklıda çıktım kız kucağıma atladı amk. neyse ayrıntıya girmeyeyim. haticeyi bi güzel önden gibtim. saat 9u gösteriyordu. bizimkiler hala müzik muhabbet bi part daha yakmışlar dönüyorlardı. hatice dedi valla mezun oldunuz hadi iyisiniz dedi, hiç sorma okulda bitti dedim, yalnız az önce olanlar ne olacak dedim hangi olanlar dedi gülümsedi. oh dedim. valla zaten kaan da mezun oldu dedi çantasından bi dosya çıkardı dosyadan kaanın diploması.

neyse hemen hatice'ye dedim hatice git bizimkileri kontrol et bakalım ben de buraları toparlayayım dedim. hatice gidince aldım kaanın diplomasını evraklarını falan her şeyi yaktım amk ilerde. geldim. baktım hatice de yanlarına oturmuş mayışmış ateş yakmışlar ortada uyuşuk haldeler. gittim cananın yanına zorla kaldırdım neredeyse sürüdüm arabaya zütürdüm, baya şaplakladım uyan dedim. bu hafif kendine geldi. bak dedim biraz sonra beraber buradan toz olacağız  tamam mı aşkım sakin ol dedim ben ne dersem onu yap dedim. tamam dedi.


burada bekle dedim sakın yanlarına dönme dedim. ayrıldım. pazartesi günü bu köy memleketi olan arkadaşımdan ayarladığım motogibleti uzaktaki çalılıklardan çıkardım ama çalıştırmadan yavaş yavaş zütürdüm. canan araba oturmuş benim yarım biraları içiyordu. motoru görünce bu ne ded şaşkınlıkla bişey değil dedim sen sakin ol motoru tut dedim. motorun arka selesinden pet şişede benzini çıkardım hakanın arabasının iç döşemesine bocaladım. canan bağırmaya başladı çıldırdın mı sen ne saçmalıyon maaaal falan diye bağırıyordu tabi bizimkiler duydu ayaklandılar gördüm buraya doğru geliyorlardı. canana dedim ki canan beni seviyor musun gözüme bak gözüme bak dedim suratını çevirdim kendime seviyor musun beni dedim seviyorum dedi o zaman bin motora dedim motoru çalıştırdım. hakan hatice kaan yürüyerek geliyorlardı motorun sesini duyunca hakan koşmaya başladı. noluo lan orada dedi ben de önemsiz şeyler önemsiz biter diye bağırdım. sonra arabanın yanına yaklaştım motorla, çakmakla koltuğu tutuşturup son gaz canan la uzaklaştık. eve vardığımızda cananın gözleri ayrık halde bana bakıyordu neden neden falan diyordu. aşkım senin için dedim. sarıldı bana ben de sarıldım senin olmak istiyorum dedi bana, ben de o gece cananı patlattım evlenicez yalanlarıyla. ertesi sabah erkenden kalktım eşyalarım zaten hazırdı biletimde saat 7 deydi. bir not yazdım, senin gibi biri ancak benim orosbum olabilir.. yanında 5 tl. çıktım gittim memleketime. arkadaşlarımın bildiği memleketimden 1 ay sonra ısparta'ya göçtük numaram ve sosyal medya hesaplarımın hepsi değişmiş durumda. 3 yıl oldu izimi bulan olmadı. iyi geceler. dinlediğiniz için teşekkürler.

edit: hani canan'dan yüklediğim o yavuz hocanın videosu varya. onu bütün okul yönetime gizli bir isimle facebooktan gönderdim. hatta yök'e bile mail attım video'yu. aradan 2 hafta sonra soruşturma başlamış, görevinden atıldığını kesin olarak teyit ettirdim. tüm bunlardan sonra buz gibi misin diyen sorarsanız panpalar. buz gibiyim. ya da cool.





yeni yazılardan haberdar olmak ister misin tatlış?
abone:
e-postana gelen onay linkine tıklamayı unutma panpa.


beğendiysen paylaş panpa


0 yorum:

Yorum Gönder