Halkın İçinde Vendetta

Panpalar, şimdi vendetta maskesi halkın içinde, ben geçen gün gezdim ve ölçtüm kim nasıl seviyor diye.

Maskemi taktım yolda yürüyorum bazı adamlar protestocu falan sanıyor. Ülkeyi bu hale getirdiler falan diyor.
Bazıları görüyor küfür falan ediyor işte cahil insanlar bilmiyor.


Ama bazı kişilerde varki seviyor hatta İnci'ci olmak isteyenler var, bazı kızlar geliyor gel beraber çay falan içelim gezelim falan diyor. Bie de çocuklar var :) Korkup kaçanı mı ararsın ağlayanı mı ararsın.
Hepsi de var. Yani Vendetta maskesi halkın içinde çoğu olarak Şukusunu kapmış. :) Merak Etmeyin Gittikçe Yayılıyoruz.



yeni yazılardan haberdar olmak ister misin tatlış?
abone:
e-postana gelen onay linkine tıklamayı unutma panpa.


beğendiysen paylaş panpa


4 yorum:

  1. Ben de bi ara maskeyi taktim ve tepkileri deneme amacli disari ciktim. Tepkilerin %90 'ı olumluydu. Acikcasi tepkilerin bu kadar iyi olmasi cok hosuma gitti. Seviliyoruz beyler. Yayilma konusuna gelince. Gecen gordum ve hic de hosuma gitmedi. Daha 5. - 6. sinifa giden allahin ilkokullusu cocuk inciciyim diye konusuyo soyleniyo amk. Bu kadar da dusmek iyi degil ama yine de halk tarafindan beninsenmek ve sevilmek guzel :)

    YanıtlaSil