Counter 1.6'da Başarının Sırları

başarının sırları cs 1.6

Arkadaşlar CS 1.6'y bilmeyen incici yoktur hemen hemen. Varsa da liselidir.


Şimdi konuya gelelim; 8 yıllık tecrübemi aktarıyorum;

 
-Öncelikle kaliteli bir oyun için elimize en uygun ve rahat olan Mouse ve Klavye'yi paracıklarımıza kıyıp almamız lazım. 

-Oyunda kenidimize en uygun mouse hızını ayarlıyoruz ve gerekmedikçe sencitivity (Mouse Hassasyeti) ile oynayıp durmayın ergenler gibi. Eliniz bi'hıza alışsın yoksa prof. olamazsınız. 

-İnternet hızınız ve Ekran çözünürlüğünüz de iyi olsun. Tüplü pc'le cs'mi oynıcan mk. ? 

-Google amcaya cfg, wall vb. Şeyler yazıp sikim sonik ayarlar indirmeyin. Bu zamana kadar hiç bir cfg kullanmadım kendi ayarlarımla oynadım ve övünülmek gibi olmasın prof. oldum.

 
-
Ben oyunu 8 yıl oynamıştım, zaman zaman ara vererek. Ve bunun 3 yılı bot qHardaŞlarımla geçti. Botlarla oynamayıp direk online'a hoplamak olmaz müdür, biraz tecrübelenecen.

-Kendimize güzel bi'kulaklık alıyoruz; ses kasmak rakibi öldürme şansımızı en azından bi %30 arttırır. 


-Consol'a bazı gerekli şifreleri internetten siz bakıp yazarsınız arkadaşlar. Ama abartmayın oynayamazsınız. Zoom küçültme, Elin fazla sallanmaması, Yağmuru kesme gibi basit şeyler yazın. 
Oynarken heyecan yapmayın arkadaşlar kendinize güvenin. Ben eziğim demeyin karşınızdaki de sizin gibi bi'bot olabilir. :D Tek tek ateş ederek indirmeye çalışın lavuğu, taramayın acemi gibi.

-Online'da Ice world gibi ezo maplarda kendinizi geliştirin ve seri şekilde oynayıp oyuna elinizi alıştırın. Direk Dust2, İnferno, Aztec vs.. Gibi prof. Maplara geçerseniz tek yer yatarsın 1.80 yere. Sövmeye başlarsın wall diye .  

-Oyunda bazı karaktersiz GM'ler olabiliyor aldırmayın;

Beni CS'den soğutan bu ibnelerdi zaten. Hangi sw'ye girsem 1-2 tek attığım zaman hemen ban atıyor piçler. Bi'kere hiç unutmam 2 GM D2'de bomba kuruyor, elimde USP var, bombayı kurdu bu ameleler anında ikisine de HS attım ban yedim. Bizim mahallede de herkese ödettiririm.

5vs5 oynadığımız oluyordu, 30-40 TL hesap giriyordu. Ama ben hepsini tek başıma öldürünce beni artık almıyorlardı C.S. 'ye. :D 

-Panpalar kendi çapımda bilgilerimi aktardım, sıraya dikkat etmedim kendiniz toparlayın maddeleri artık. :) 




yeni yazılardan haberdar olmak ister misin tatlış?
abone:
e-postana gelen onay linkine tıklamayı unutma panpa.


beğendiysen paylaş panpa


1 yorum: